Sera
"Kızlar okul çıkışında yeni açılan kafeye gidelim belki yakışıklı vardır." dedim müzip müzip gülerken. Kızları kandırmanın tek yolu buydu çünkü.
"Yakışıklı olup olmadığını nerden biliyosun deli." dedi Ecem.
Sınıfta ki en yakın arkadaşım Ecem ama tabi başka arkadaşlarımda var.
"Tamam gidelim zaten çok sıkıldım. Alışverişe de gitsek mi?" her zamanki Eda işte alışveriş delisi arkadaşımız. Canı ne zaman sıkılsa alışveriş alışveriş diye kafayı yiyor.
"Ya ne alışverişi bugün erkek ayarlama günümüz." dedim kararlıydım hayatıma yeni birini alacaktım artık.
"Erkekle kafayı mı bozdun Sera." demesiyle herkesin kahkahası birbirine karıştı.
Gideceğimiz kafe yeni açılmış. Adını çok duydum ama bir türlü gitmek nasip olmadı. Eceye ne zaman gidelim desem her zaman bir işi oluyor veya yeni erkek arkadaşlarına zaman ayırıyordu. Tabi buda benim moralimi bozuyor ve hiç bir yere gitmiyordum.
Okul çıkışı kızlarla kafeye doğru yola çıktık onlara söylemediğim çok önemli bir şey vardı. Kafeyi işletenler hem genç hemde çok yakışıklıydı.
Kafe Emirganda sahil kıyısında güzel bir mekandı kızların beğeneceğine emindim. Neden bilmiyorum ama ne kadar zengin olursam olayım böyle yerlerde takılmayı sevmiyorum. Yapmacık geliyor bana insanlar.
Ben doğallığı seviyorum kendin olmayı seviyorum.. Hiç bir zaman aman o bana ne der şu bana ne der diye kendi davranışlarımdan ödün vermem..
Marilyn Monroe'nin de dediği gibi; "Eğer benim en kötü halimle baş edemezsen, Beni en iyi halimle katiyen hak edemezsin."
Evet zenginim ama diğer kızlar gibi mıy mıy bir yapım yoktur.
Ne kadar zayıf ve çelimsiz gözüksemde bir o kadar güçlüyümdür.. Babam beni hep aslan kızım diye sever. Kendimi korumasını bilir diğer kızlar gibi erkekleri yanıma yaklaştırmam.
İyi bir şey bu herkes nerde nasıl davranması gerektiğini bilmeli.
Kafeye geldik ve kızlar daha girmeden söylenmeye başladılar bile.
"Sera bu kafe niye bu kadar doluuuu." Ecenin çığlığıyla bakışlarım onun tarafına yönelde.
"Birazdan anlarsın nedenini şekerim içeri geçelim." dedim ve onlara anlamsız bir şekilde kahkaha attım.
Birazdan suratlarının alacağı ifade için sabırsızlanıyordum. Evet çocukları bende öncede görmedim ama çok yakışıklı olduklarını duyup internetten araştırmasını yaptım. Hatta gözüme bir tanesini kestirdim bile.
Buğra... Henüz tanımasamda kafeye sırf onunla tanışmak için geldim. Kızların bundan haberi yok tabiki.
Ben aşka inanan insanlardan değilim ama neden birgün benimde kapımı çalmasın ki? İlk defa böyle hissediyorum ve bunun peşinden gitmeliyim diye düşünüyorum..
"Merhaba bayanlar hoşgeldiniz kafemize." resimlerden hatırladığım kadarıyla bu Cenk olmalı. Çok içten ve sevecen bir karşılama olduğunu düşünüyorum ve Eceme bakarsak oda aynı şeyi düşünüyor gibi.
"Merhaba. Bize uygun bir masanız var mı acaba?" dedim çünkü kızların şaşkınlıktan dilleri tutulmuştu. Ben önceden araştırma yaptığım için kendimi alıştırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim ♥
DiversosYine herkesin içinde kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.. "Bırak beni psikopat bıktım bu hareketlerinden artık senden nefret ediyorum.!" "Ne bırakmasından bahsediyorsun sen. Yanımdan bir yere gidemeyeceğini öğrenmedin mi hala." Bu çocuk en başta bö...