BUĞRA
Seraya görüşelim dedim ama ne yapacağımı bilmiyorum ona nasıl açılacağım hakkında hiçbir fikrim yok bizimkilere danışsam çok iyi olacak galiba..
Tam bunları düşünürken arkamda bir el hissettim ve kafamı çevirmemle Cenkle burun buruna geldim. Piç gülüşleriyle yüzümü incelerken bende omzuna vurdum.
"Noluyor abicim yaa." şaşkın şaşkın suratıma baktı aslında bende kendimden öyle bir tepki beklemezdim birden kendimi kız gibi hissettim ve kahkaha attım. Cenk hala olayları anlamaya çalışır vaziyette suratıma bakıyordu.
"Oğlum burnumun dibinde ne işin var lan az kalsın seni tövbe tövbe yaa." dememle tekrar kahkaha attım.
Bana aptal aptal bakarken " Oha yok artık o kadar güzel kız varken sana mı kaldım oğlum ben sen neden bahsediyosun. Buğra benimle ilgili neler konuşuyosan o aptal kafandan çıkar çabuk onları." demesiyle kahkaha attı ama ben birden ciddi ciddi suratına baktım ve ciddi olamazsın seni öpeceğimi düşünmedin heralde piço bakışımı attım.
"Oğlum ne diyosun yaa git başımdan." dememle tam kalkacakken " dur lan dur sana birşey soracağım." demem bir oldu ve bir bana bir oturduğu yere baktı. Kız gibi davranmıyor mu sizce de?
Sonra hiç oturmayacak sandım ve elinden tuttum sandalye ye savurdum. Evet savurdum ne bekliyodunuz ki kız gibi narin narin oturtacağımı mı. Neyse konu dağıldı.
"Ne istiyosun oğlum çabuk söyle akşam için işlerim var."
"Kırk yılda birşey danışcaz sıçtırtma işine." dememle yerine pıstı. (yerine pısmak hani karşındakinden korkarsın ve süt dökmüş kedi olursun ya aman öyle birşey işte)
"Haklısın abicim. Dinliyorum." birden çok sakin olmadı mı atar yapar sanmıştım.
"Oğlum hani geçen gün bi kızla ilgili konuşmuştuk ya. Kafeye gelmişti bulmam lazım demiştim sende dalga geçmiştin ben ona yardım etmiştim." ben hala konuşup kızı anlatmaya çalışırken birden Cenke baktım ve kaşlarının çatıldığını hissettim duraksadım ve tepki vermesini bekledim.
"Oğlum sen ne diyosun bi anda o kadar cümle ağzından nasıl döküldü sen nasıl bir hastalığa yakalandık." deyip duraksadı. "yoksa sen.. sen.. sen bana aşık oldum deme. Nolur beni bu hayatta yalnız bırakma Buğra ölürüüüm." birden yerinden kalktı ve ayaklarıma sarıldı.
Hep böyle şebek miydi yoksa benim ona ihtiyacım var diye mi böyle mal gibi davranıyodu anlayamadım.
"Cenk ağzına sıçmadan kalk ordan ve beni adam gibi dinle." gerçekten öfkeyle bakmış olmalıyım ki kalktığı yere geçmesi saniyesini aldı. ve ben devam ettim.
"Ben kıza dün bugün için görüşelim dedim ve açılmak istiyorum ama napıcam bilmiyorum. Nasıl açılcam ne diycem kıza oğlum daha önce ben kimseye açılmadım ki." diyip düşünmeye başladım ve karşımdaki Cenkin piç gülüşünü görünce " tamam belki bir kaç kişiyle konuşma çabasına girmiş olabilirim ama bu farklı." diyip kafamı çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim ♥
De TodoYine herkesin içinde kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.. "Bırak beni psikopat bıktım bu hareketlerinden artık senden nefret ediyorum.!" "Ne bırakmasından bahsediyorsun sen. Yanımdan bir yere gidemeyeceğini öğrenmedin mi hala." Bu çocuk en başta bö...