1.Bölüm: Yeni Dava

75 8 3
                                    

Asya Kara' dan
    
     Yaklaşık 10 dakikadır aynanın karşısında düz ama uçlarında hafif su dalgası olan kahverengi saçlarımı tarıyorum .Sebebini bilmiyorum ama sanki saçlarım annemin saçlarına benziyormuş gibi hissediyorum.
Yeşil gözlerim aynadaki yansımamı süzerken birden duraksadı ve babamın yıllar önce bedenimde bıraktığı hatıra ile karşı karşıya kaldım.Nefesimi yanaklarımı şişirerek dudaklarımın arasından bir kerede bıraktıktan sonra yeni davama geç kalmamak için hareketlendim.
Kahverengi saçlarımın uçlarına maşayla bir kaç dalga yaptım ve taradım bu görüntü hoşuma gitmişti.
Altıma krem rengi belimi saran diz kapaklarımın hafif üstünde büzgülü bir  etek giydim üstüme ise siyah ince askılı bir badi ve son olarak da kalçalarımın hemen üzerinde biten  kısa krem rengi bir ceket giydim.
Siyah topuklu ayakkabılarımı aceleyle giydim ve suratıma çok hafif bir makyaj yaptım davadan davaya koşturduğum için makyajım akma ihtimali ile karşı karşıya kalmamak için hafif yapıyorum.

(2 saat sonra)

Mahkeme salonunun kaçıncı katta olduğuna bakmak için ilk önce odama geçtim. Minik bir masa ve önünde iki tane koltuk olan odama girdiğimde koltuğuma oturdum ve rahat bir nefes aldım . Saçlarımı kestirmeye kıyamadığım için kalçalarıma kadar inmişti . Ve sürekli önüme geliyorlar bende onları minik bir mandal tokat ile tutturuyorum. Ellerim müvekkilimin dosyasında dolaştıktan sonra davanın son kez üzerinden geçtim . Artık hazırdım ve vakit dolmuştu dava saatine son 10 dk kala mahkeme salonuna geçtim.

(10 dk sonra )

Kollarımın arasından cübbemi geçirdim ve saçlarımı cübbemin dışına çıkardım. Davanın içeriği minik bir  kız çocuğuna yapılan taciz ve bu tacizi yapan kişinin hiçbir şekilde yargılanmaması. Dikkatimi çeken birkaç bilgi vardı ama minik müvekkilim konuşmamakta gayet kararlı görünüyordu ayrıca bu küçük kız çocuğu iki ayrı davadan yargılarnıyordu biri cinayet biri taciz.
Taciz edildiğini inkar etmiyor ama kabullenmiyorda . Fakat cinayet davasında ise hiçbir şekilde konuşmuyordu ne yaşamıştı bu yaşta da  ruhu izin vermiyordu kelimelerin ağzından dökülmesine ,bu çocuğa ne yaşatmışlardı??















Hellooo sizce bu çocuk kim ???

Tahminleri alalım.

Bu çocuk tanıdık geldimi sizede ben çok yakından tanıyorum çünkü .

Biraz kısa oldu ama bu seferlik idare edelim 💜🖤
      

Suikast DavacısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin