2

1.9K 118 60
                                    

" Ben bu yaşımda mapus damlarında hayatımı çürütemem. Daha yaşanacak bir sürü hayalim var. "

Arda'nın ağlamaklı kurduğu cümleye Lema göz devirip demir parmaklıkların izin verdiği kadarı ile kafasına geçirmişti. Buraya Arda'nın yüzünden düşmüşlerdi,bir de iki saatten beri susmadan konuşuyordu.

" Sus artık sus motorun soğusun biraz. Ve buraya senin salaklığın yüzünden düştük." Lema Arda'yı azarlayıp eski pozisyonuna geri dönüp beklemeye başlamıştı.

Tabi o sırada Kartal küçük kızı izlemek ile meşguldü. Ne kadar ümitlenmeye çalışmasada kızın adını öğrendikten sonra içine daha da umut doğmuştu.

Bu kızın peşini bırakmayacaktı. Gizli bir şekilde DNA testi yaptırıp Emin olucaktı. Emin olmadan ailesine söylemek istemiyordu. Kartal bunları düşünürken içeri polis ile birlikte Ardıl ve Aziz abisi gelmişti.

"Aslanım iyi misin? " Aziz'in kardeşine sorduğu soru ile birlikte Kartal başını sallamıştı.

"İyiyim abi yok bir şeyim."

Kartal açılan nezaret kapısı ile birlikte dışarı çıkmıştı. Ardıl abisi polis ile konuşurken içeriye bir polis bir adam daha girmişti.

" LEMA"

Abisinin sesini duyan Lema başını dizlerinden kaldırıp etrafına bakmıştı. Nezaretin kapısı açılır açılmaz Yağız içeri girip kardeşine sıkıca sarılmıştı. Kendisine sıkıca sarılan abisine karşılık verip ellerini boynuna dolayıp iyice sarılmıştı.

Aziz sarılan abi kardeşe kilitli kalmış bir şekilde bakıyordu. Kucağında kızla beraber çıkan adama dikkat ile bakıyordu.

O kucağında ki kız o kadar çok benziyordu ki kardeşine içi sızlamıştı. Ama bu kızın peşini bırakmaya niyeti yoktu. Ne Aziz ne Kartal bu kızı bırakmayacaklardı.

Lema'dan

Karakolluk olmamızın üstünden 1 hafta geçmişti. Abim o gün Arda ile bana güzel bir azar çekmiş daha sonra öyle yerlere gitmememiz hakkında konuşmuştu.

Ve iki gündür evde yalnızdım. Abim iş için dört günlüğüne Trabzon'a gitmişti. Ne kadar birlikte gidelim dese de gitmemiştim. Artık küçük değildim evde yalnız başıma da kalabilirdim.

Telefonu elime alıp gelen mesajlara göz attıktan sonra Instagram'da biraz dolaştıktan sonra artık kalkmaya karar vermiştim.Yatağı mı topladıktan sonra elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Yarım saat banyoda vakit geçirdikten sonra bir şeyler hazırlamak için mutfağa geçmiştim.

İçi boş olan buzdolabı ile aşk yaşamayı bırakıp bir şeyler almak için markete gidecektim. Daha sonra evin alışverişini yapardım. Önceliğim aç olan karnımı doyurmaktı.

 Önceliğim aç olan karnımı doyurmaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beyaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin