Beyaz Lema'dan" Evet sizi dinliyorum." Abimin ciddi sesi ile aralarında yaşlı olan adam konuşmaya başlamıştı.
"Bak delikanlı konuya nasıl giriş yapacağımı bilmiyorum." Derin bir nefes alıp koyu kahverengi gözlerini mavilerime sabitleyip konuşmaya başlamıştı.
"Bundan yıllar önce bir kızımın olacağını öğrendim. O gün o kadar çok mutlu olmuştum ki kızım olacak diye kurban bile kestirmiştim. Bu habere benden daha fazla sevinen de babamdı. Her şey çok güzel ilerlerken her şey o gece olmuştu. Kızım ikinci yaş gününde ortadan kayboldu. Ne aramadığım şehir ne ülke kalmıştı. Albino olan kız çocuklarının hepsine DNA testi yaptırmış bir umut pozitif çıkmasını beklemiştim. Kısacası Beyaz Lema sen benim kızımsın. Emin olmak içinde DNA testi yaptırmak istiyorum."
Herkes bir ağızdan bir şey söylerken kimseyi umursamadan odama çıkmıştım.
Duvarın dibine çokup bacakları mı kendime çekip başımı dizlerimin üstüne koyup duvarı izlemeye başlamıştım.
Gayet güzel mutlu giden bir hayatım varken neden çıkıp gelmişlerdi?
Bir süre sonra kapım çalınmıştı. Ayak seslerinden anladığım kadarıyla gelen Yağız abimdi.
" Güzelim gelebilir miyim?" Hiç bir şey demeden aynı pozisyonda durmaya devam ettim. Bir süre daha çaldıktan sonra odamın kapısı açılmıştı.Abim yanıma gelip beni yavaşça kucağına almış benim ile birlikte yatağıma oturmuştu. Derin bir nefes alıp konuşmaya başlamıştı.
"Güzelim kan bağı umurumda değil sen benim biricik kardeşimsin ne olursa olsun arkanda dağ gibi bir abin var. Eğer ki test doğru çıkarsa onlara bir şans vermeni istiyorum. Sadece aile sevgisini baba sevgisi tatmanı istiyorum." Abim konuşmasını bitirir bitirmez beni yatağıma nazik bir şekilde bırakmıştı.
" Güzelim sen şimdi üstünü değiştir daha sonra odama gel." diyerek beni odada tek bırakmıştı.
Üstümde ki kıyafetleri çıkarıp altıma geniş paça şort üstüme de abimin tişörtlerinden birisini giymiştim.
Odamın ışığını kapatıp hemen yan tarafta bulunan abimin odasına dalmıştım. Yatakta uzanmış olan abime sırnaşıp gözlerimi kapatmıştım.
Sabah abimin zoru ile bir kaç bir şey atıştırıp direkt odama çıkıp hazırlanmıştım. Arabaya bindiğimizde yol boyunca ne abim ne ben konuşmuştuk.
Eğer ki test pozitif çıkarsa ne yapacağı mı bilmiyordum. Her zaman yanımda abim olmuştu. Şimdi ise tanımadığım bilmediğim insanlara alışmak o kadar zor geliyordu ki. Kendimde o gücü bulamıyordum.
İki saat önce kanlar verilmiş şimdi ise sonuçların çıkmasını bekliyorduk. Ve ben odadakilere bakmamak için abimin elini bininci kere inceliyordum.
Yazar'dan
Lema abisinin eli ile ilgilenirken Zehir ailesinin ilgi noktası ise küçük kızdı. Her ne kadar kıskansalar da bir şey demeye hakları yoktu. Belki zamanla Lema kendilerine alışır Yağız'a aşkla baktığı gibi kendilerine de bakardı. En azından kendilerini böyle avutuyor bir nebze olsa da içleri ferahlıyordu.
İçeri tedirginlik ile giren başhekim ile bakışlar ona çevrilmişti. Yaşlı adam odada ki kalabalığa bir bakış atıp titreyen elleri ile zarfı açmaya çalıştı. Bir yanlışlık olmasından korkuyordu, eğer bir yanlışlık olursa Çakır Zehir onu yaşatmazdı. Bu aileyi iyi kötü olarak az çok biliyordu ve duydukları hiçte iyi şeyler değildi. Kurban olmamak adına her işi dikkatli ve fazla şekilde titiz davranmıştı.
Doktor daha fazla bekletmemek adına çıkan sonucu sesli bir şekilde okumaya başladı.
" Beyaz Lema Kayan'dan alınan örneklere göre %99,9 olarak Çakır Zehir ile uyuşmaktadır."
Doktorun dedikleri bomba etkisi bırakırken koskoca Çakır Zehir gözleri dolu bir şekilde karşısında ki kızına bakıyordu.
" Çakır bey bu konuyu konuşmak için bir kafe'ye geçelim. Bildiğim güzel bir yer var siz beni takip edersiniz." Kimsenin bir şey demesine izin vermeden hızlı bir şekilde Lema ile birlikte odadan çıkmıştı.
" Bu çocuk bir gün elimde kalacak."Cihan'ın sinirle söylenmesi ile tüm Zehir erkekleri onaylamıştı.
Beyaz Lema'dan
Karşımdaki adamların bakışları ile gözlerimi kaçırdım. Hepsi büyük bir özlem ve hasret ile bakıyordu özellikle babam olduğunu söyleyen adam onun kızı olduğumu öğrenince gözleri dolu şekilde bana bakmıştı. Her ne kadar abimden ayrılmak istemesem de abim onlara bir şans vermem gerektiği konusunda rica da bulunmuştu.
" Güzel kızım benim bundan sonra bizim ile yaşayacaksın. Seni abinden ayırdığımı düşünme bunca yıl sana bakan,seni koruyup kollayan adamdan ayıramam. İstediğin zaman abin ile görüşürsün sen istediğin zaman abim bizim evde de kalabilir. Ama senden tek istediğim bize bir şans verip tekrar aile olmamıza izin vermen." Şefkatli ve fazla özlem içeren sesi ile yutkunup kafamı onaylar bir şekilde sallamıştım. Onaylamam ile koskoca adamlar küçük bir çocuk gibi mutlu olmuştu.
" Çakır bey benim acilen gitmem gerekiyor rica etsem Lema'ya göz kulak olur musunuz?"
" Sen git işine oğlum gözün arkada kalmasın kızım bana emanet."
Abim Çakır beyi başı ile onaylayıp beni başımdan öpmüştü.
" Şimdi benim acilen gitmem lazım ama gelince her şeyi konuşacağız güzel kızım." diyerek acele ile gitmişti.
Abimin gitmesi ile masaya sessizlik hakim olmuştu. Bu fırsat ile bende onları incelemeye başladım. Hepsi birbirinden uzun ve iri yarıydı aynı seri katillere benziyorlardı. Acaba buradan kaçsam mı?
Belki organlarımı söküp mafyaya satacaklardı. Ya da kendileri de organ mafyası olabilirdi.
Ben kendi kendime hayaller kurarken Çakır bey başıma dikilmiş çatık kaşları ile bana bakıyordu.
" Lema sen hasta felan mısın?"
Ne saçmalıyorsun diyecekken hayal kurduğumda saçma sapan mimikler yaptığım aklıma geldi.
"Bir şeyim yok ya iyiyim ben."
Cevabım ile tatmin olmasa da başını onaylar bir şekilde sallamıştı. Herkes masadan kalkınca mecburen bende kalktım.
Umarım bugün çabuk bir şekilde geçerdi.Selamlar
Bölüm nasıldı?
Kurgu nasıl ilerliyor?
Kurgu içime sinmedi o yüzden kaldırmayı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
Teen FictionMutlu bir hayat süren Beyaz Lema hiç beklemediği gerçekleri öğrenir.