Beyaz Lema'dan
" Abi ya okula gitmek istemiyorum."Abim bilmem kaçıncı kez kurduğum cümleye göz devirip sabır çekmişti. Oturduğu koltuktan kalkıp beni kollarımdan çekip nazik bir şekilde kucağına oturtmuştu.
"Güzel kızım benim biliyorum korkuyorsun ama sana söz veriyorum. Bir daha öyle bir şey yaşamayacaksın. Gideceğin bu kolej çok başarılı ve donanımlı bir yer. Ayrıca Arda da senin ile birlikte gelecek. Senin ile alay edenler eminim ki bu kadar güzel ve özel olduğun için alay ediyordur." Abimin konuşmasından sonra ona sadece sarılmıştım.
Yaşadığım zorbalıktan önce okula gitmeyi çok seviyordum. Okuldaki kız grubu tarafından sürekli hakarete uğruyor ya da alay konusu oluyordum. Albino olduğum için sürekli zorbalığa uğruyordum. Okulda gayet sevilen biriydim sadece kendini bir şey sanan kız grubu tarafından sevilmezdim.
Bana sataştıkları zaman ağızlarının payını veriyordum. Okulda gizlice uyuşturucu sattıklarını görmüştüm. Bu gördüklerimi müdüre söylemiştim. Söyledikten sonra kabusu yaşamıştım. Beni okulun bodrum'a kilitleyip gitmişlerdi. O Bodrum'da astım krizi geçirip 1 hafta boyunca hastane de yatmıştım. O günden sonra açıktan devam etmiştim.
Abim artık okula gitmemi yüz yüze devam etmemi istiyordu. Ne kadar söz verse de red ediyordum.
" Tamam abi okula gideceğim. Ama bir daha öyle olaylar yaşamayacağıma söz vereceksin." Abim dediklerimden memnun olmuş bir şekilde gülüp saçlarımı öpmüştü.
" Sana söz veriyorum bir daha o tarz olaylar yaşamayacaksın. Gideceğin okul Türkiye'nin en iyi kolejlerinden biri eminim ki çok seveceksin. Hadi şimdi üstünü değiştir dışarıda bir şeyler yiyelim, daha sonra sana söz verdiğim Barbie filmini izlemeye gideriz."
" Seni çok seviyorum ya iyi ki varsın canım abim." Diyerek yanaklarını öpüp koşarak merdivenleri çıkmaya başlamıştım.
"Lema sana kaç kere koşma diyeceğim. Bir kere de beni dinlesen şaşarım zaten." Arkamdan söylenen abimi takmadan odama çıkmıştım.
Oldukça rahat ve şık duran bir kombin yapmıştım. Beyaz saçlarımı da dağınık bir topuz yapmış ve hafif bir makyaj yapıp bırakmıştım.
(Lema'nın kombini)Boynuma ve bileklerime vanilya kokulu parfümde sıkıp damla şeklinde olan kolyemi taktım.
Aşağıda iki de bir adımı seslenen abime göz devirdim. Altı üstü yarım saat beklemişti görende 1 saat bekledi sanırdı.
" Lema hadi senin yüzünden kök saldım eğer ki biraz daha beklersem meyve vereceğim."
" Ay abi abartma altı üstü yarım saat bekledin." Abim dediğime göz devirip sabır çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
Teen FictionMutlu bir hayat süren Beyaz Lema hiç beklemediği gerçekleri öğrenir.