Medya: Solis and Nightfall
Yazarın Anlatımıyla
"2.grubun son yarışmacısı X"
Mehmet Bey'in son yarışmacıyı da açıklamasıyla salonu derin bir sessizlik kapladı.
Çünkü herkes biliyordu ki Nightfall ve Pençe ikiside çok iyi motor kullanıp hız yapabiliyorlardı. Bu durumda ya Çağla yada Murat kazanıcaktı ama kim?
"Böylelikle 3.grupta belli olmuştur. İtiraz istemiyom haftaya yapılacak yarışta belli olacaktır. Herkese iyi eğlenceler" diyerek salondan ayrıldı.
Eren ve Çağla birbirlerine kararlılıkla bakıyorlardı. Ikisininde böyle uluslararası bir yarışta yarışmak hayalleriydi,ve bunu gerçekleştirmek istiyorlardı.
Öte yandan Murat içinden kendisine binlerce lanet okuyordu. Ciddi mi bunlar?
Arkadaşları ise endişeliydi. Murat'ın Çağla'ya karşı duyguları olduğunu biliyorlardı ama şu durumda ne yapabilirdi ki? Çağla onu bir kere yenmişti vr bu seferde yenerse kendileri üzülürdü.
Eflam,Çağla'nın yanına gelip omzunu sıkarak kendince destek vermeye başladı.
"Sıkma canını ya aynı takımda değiliz diye üzülme. Uluslararası yarışta beraber yarışırız cicim"
Böyle söylemesiyle kendi grubunda yenicek kişinin o olduğunu ve Çağla'nında kendi grubunda birinci çıkacağını biliyordu.
İçten içe rahatlamıştı aslında. Eğer Çağla ile aynı gruba düşseydi kazanma ihtimali oldukça düşüktü.
Göz kırparak yanlarından giderken ise pis pis sırıtıyordu.
Çağla ise derin bir nefes alarak yumruklarını sıktı.
Kendi kendine mırıldanarak "lanet olsun" diye fısıldadı. Böyle olmasını beklemiyordu elbette. Yağmur,bir keresinde abisinin bu yarışta olmasını ne kadar istediğini heyecanla anlatıyordu ki... sanki kendisi de yarışıcaktı.
Yan tarafına baktığında Murat'ların gittiğini gördü. Kendisi de yumruk olan elini serbest bıraktı ve masaya dönüp içmeye başladı.
"Hey sakin ol hakeden kazanıcak zaten. Kazansanda kaybetsende her daim yanında olacağız"diyerek masadaki elini tuttu Kartal.
"Her iki takımda çok istiyor yarışmaya girmeyi, birbirimizle yarışmayı... Yağmur çok sevindiklerini söylemişti yarış davetiyenin geldiğinde."
"Hadi eve gidelim daha fazla kalmaya gerek yok. Dinlenmemiz lazım zaten saatte geç oldu"diyerek araya girdi Eren.
Çağla uslu uslu kafa salladı ve arabaya doğru ilerlemeye başladı.
Kartal,Çağla'nın böyle bir durumda olduğunu görünce içi acıyordu. Kimseye kolay kolay alışmayan kız,şuan Ali ve Yağmur'a o kadar alışmıştı ki üzülmelerini istemiyordu.
Ama kendisini de üzmesini Kartal istemiyordu.
Kendisinin ona karşı hep bir duygusunu olduğunu biliyordu,ama Çağla aynı hisleri onda hissetmeyeceğinide bildiği için konuşmuyordu.
Çağla'yı evine bırakıp iki kardeş sahil kenarına gittiler.
"Halimiz ne olacak?"
"Bilmiyorum ikiz,inan ki bilmiyorum...."
.
Murat ve diğerleri salonda oturmuş ses bile çıkarmıyorlardı."Hedefimizin kazanmak olduğunu biliyoruz o yüzden karşımızda kim olursa olsun geçmek zorundayız"
Akser,otoriter ses tonutla sessizliği bozunca herkes birkaç saniye bakıp kafalarını salladılar. Sonra ise etraf tekrardan sessizleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarış Başlasın!
Fiksi RemajaArkadaşından kaçan Çağla, yarıs yapan dört çocuğu da arkasında bırakıp hızla kaçıyordu,yapmaması gereken birsey yapmıştı ama bundan asla pişman değildi.Arkasında bıraktığı çocuklar ise şaşkınlıkla onu arkasından izliyordu. En hızlıları olan Murat 'o...