Capitolul 10

9.5K 379 9
                                    

L-am vazut foarte incantat de vestea primita... la fel eram si eu.
I-am spus ce am patit cu cheia si din intamplare, cheile lui se potriveau cu ale mele.
Mi-a deschis usa desi ca ma rugam sa nu se deschida ca sa pot sa merg la el... Dar, s-a deschis.
I-am multumit si am intrat in camera mea gandindu-ma cum sa fac sa ma apropii de el ca sa imi duc pariul pana la capat. Am stat si m-am gandit timp de cateva minute bune ce sa fac...
"Geaca! Ii duc geaca inapoi"- am tresarit eu.
"Mdah... dar o sa imi i-a geaca si atat... ii spun ca am nevoie sa fac un dus pentru ca al meu e defect... ce-am de pierdut daca incerc? "
M-am ridicat din pat, m-am dezbracat de haine si mi-am luat pe mine doar lenjeria intima si un capot roz.
Ies pe usa, nedumerita de ce aveam sa fac...
"Doamne ajuta' ce-o fi o fi! "-imi spune o voce interioara incurajandu-ma.
Ciocanesc la usa. Dupa cateva secunde se descjde usa si apare el cu un maiou negru si in pantaloni de trening... Awwrrr, arata asa de bine. Pentru un moment m-am pierdut, pluteam undeva in aer dar... ma intrerupe vocea lui care-mi face acea parte din suflet sa se intoarca brusc inapoi in corpul meu...
---Camelia... Ai nevoie de ceva?
---Hăă? Ce?... Aaa da, uite v-am adus geaca si am o mica-mare rugaminte la dumneavoastra.
---Multumesc, spune!
---Dusul meu s-a stricat si... as face un dus si... stiti nu am unde sa merg si ma intrebam daca...
---Hai, fugi la dus! -ma intrerupe el schitandu-mi un zambet fermecator!.
Am intrat la dus si am tras de timp gandindu-ma ce am sa fac dupa ce ies.
Am stat cam 5-10 minute si am iesit.
---Multumesc foarte mult, eu am terminat...
---Cu mare placere.
"Jesus! Ce sa fac ca sa mai raman???"- imi spunea vocea interioara disperata.
Intr-un moment in care el nu a fost atent, mi-am lasat telefonul pe masuta din bucatarie...
Dupa ce am ajuns acasa am stat pret de cateva minute bune astaptand sa-mi aduca telefonul, dar nimic. Intr-un tarziu, am decis sa ma duc sa imi iau telefonul pentru ca nu mai rezistam fara el.
Cand am deschis usa, profu' statea in fata mea cu telefonul in mana.
---Am venit sa iti aduc telefonul pe care l-ai uitat la mine.
---Telefonul meu? Aaa da... ce prostuta sunt -i-am spus prefacandu-ma ca nu stiu despre ce e vorba. "Cu toata modestia trebuie sa recunosc ca in arta minciunii, sunt o artista! "
L-am poftit inauntru.
---Vreti o cafea?
---Nu, multumesc... nu beau cafea seara.
---Insist... sau va e frica de ceva? - ii spun eu incercand sa-l fac sa ramana.
---Ar trebui sa-mi fie frica de ceva, domnisoara Rosca? - imi raspunde el cu un aer superior.
---Nu, deci puteti ramane.
Accepta sa ramana si il conduc in bucatarie.
In timp ce faceam cafeaua am schimbat cateva vorbe ca sa ne cunoastem mai bine. Am luat cana lui cu cafea in mana si intre timp mi-a venit un mesaj de la Alina in care scria:
"Cami, nu uita de pariu"...
Intr-un moment de neatentie, cu ochii la telefon, am realizat ca ma ardea foarte tare si am inceput sa strig:
---Au, ardee, au au...
Imediat a sarit de pe scaun sa ma ajute si in toara agitatia aia i-am varsat cana cu cafea fierbinte pe maiou.
In urmatoarele momente s-a schimbat la fata.
Era amuzant desi ca pot pune in pariu ca in gandul lui ma injura.
In acel moment, singurul instinct pe care il aveam a fost sa-i dau maioul jos.
Am ramas minunata de ce aveam in fata ochilor. In fata mea, nu doar ca se afla un barbat super frumos, dar avra si un abdomen super cu 8 patratele. Corpul lui era un pachet de muschi.
A ramas si el destul de uimit de "instinctul" meu.
L-am dus in camera mea, l-am impins pe pat si la repezeala am luat prima crema care mi-a venit in mana ca sa il ung pe abdomen. Avea o cicatrice de toata frumusetea.
El statea intins pe pat sprijinandu-se pe coate iar eu stateam in genunchi langa el.
Eram foarte agitata nu stiam ce sa fac ca sa nu il ranesc mai tare.
Mi-am pus niste crema in palme si am frecat si am inceput sa il masez pe abdomen.
Il masam din ce in ce mai senzual in timp ce imi muscam buza de jos. Totul era foarte excitant. El isi onduia soldurile de placere, lasandu-si capul sa ii cada pe spate.

Profesorul de Sport Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum