8.bölüm

406 51 121
                                    

Sabah üstümdeki ağırlık ile gözlerimi araladım. Tabii ki bu kişi Hyunjin'den başkası değildi.

Gözlerimi yumruk yaptığım elimle ovalarken "hyunjin üstümde ne yapıyorsun?" Dedim.

O ise sadece sırıtıp geri yerine yatmıştı. Ellerimden destek alarak oturur hâle gelmiştim.

Elimi karnıma koyup pat patladım "ben çok acıktım hyunjinnnn!" Diye hayıflandım.

Hyunjin'de oturur hâle gelip yanağımı okşamaya başladı. "Benim bebeğim acıkmış mı?" Dedi gülerek.

KOMİK Mİ AMİNFERYADİ

Yanağımda ki elini itip "evet acıktım, git bana yemek yap!" Dedim sert sesimle.

Hyunjin kahkaha atarak yataktan kalkıp mutfağa gitti. Of Hyunjin of şöyle davranma, kafamı karıştırıyorsun.

Bacaklarımı ellerim yardımıyla yataktan aşağa sarkıttım. Sandalyem çok uzakta olduğu için hyunjin'e bağırdım.

"Hyunjin, gelir misin?!" 2 dakika sonra hyunjin kapıda belirdi. "Efendim güzelim?" Diye sordu. Gözlerimi devirip "sandalyemi verir misin?"

Hyunjin sandalye yerine benim yanıma gelince ne yapacağını anladım. Beni kucağına alıp aşağa inmeye başladı.

"Ya niye beni kucağına alıyorsun! Ben kendim de inebilirim!" Diyip omzuna sertçe vurdum.

"Nasıl inecektin acaba? Asansör yok bu evde." Dedi. Haklıydı, inemezdim çünkü ben bunu yapamayacak kadar beceriksizdim.

Hyunjin beni masaya oturtup mutfağa gitti. 2 dakika sonra elinde tabaklar ile geri döndü. Birini bana birinde kendi önüne koydu.

Kahvaltı gerçekten çok iştah açıcı duruyordu. Hızlıca pişmiş yumurtayı teklerken hyunjin bana gülmeye başladı.

"No goloyorson?!"
(Ne gülüyorsun?!)

"Yavaş ye bebeğim elinden alan yok" dedi. Kaşlarımı çatıp ona baktım. "Sonone be!" Diye söylendim.

Kahvaltıma devam ederken hyunjin bir anda ayağa kalkıp bana yaklaştı.

Bir elini enseme koyup kafamı kafasına yaklaştırdı. Bir anda beni öpüp yeri yerine oturdu. Ben şok olmuş gözlerle ona bakarken o ise dudağını yalayıp sırıttı.

"Şey dudağında bir şey kalmıştı da onu aldım." Dedi. Ben ise hâlâ şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum.

____________________

Bölüm nasıldı ve siz nasılsınız.


Bunu acil dinleyin harika olmuşş.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere Trabzon ekmeklerim oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum görüşürüzzzz ❤️

KALPSİZ PRENS~°HYUNİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin