Svatební noc a líbánky

428 5 0
                                    

Pohled Christopher:

,,Ale mě to vůbec nevadilo, ba naopak, kotě." odpovídám jí kousek nadrženě. Od teď musí znát své místo a to je od včerejšího dne po mém boku. V dobrém i zlém kotě, v dobrém i zlém. Asi před dvěma týdny jsem si usmyslel, že bude moje a já si teď právo na její přítomnost nenechám upřít. Ať si říká co chce, je jen moje. Usadila se vedle mě a my mohli vyrazit. Cesta bude trvat asi 11 a půl hodiny. Pohodlně jsem se usadil, ale Liliana vypadala jako na trní. " Zlatíčko pozor! Ta sedačka kouše" z plna hrdla jsem se zasmál a ona vypadala ze začátku vyděšeně a potom jsem dostal dobře mířený pohlavek a otočila se na druhou stranu. Už letíme něco přes 3 hodiny, takže je něco kolem 3:30 ráno a já uslyším spokojené chrupkání. Ona usnula vedle mě a omylem se opřela o mé rameno. Odložil jsem laptop, na kterém jsem do té doby kontroloval dokumenty a smlouvy. Pokoušel jsem se překontrolovat smlouvy a podmínky naší dohody s mafií, ale v její přítomnosti jsem se na nic nemohl soustředit. Zavolal jsem na obsluhu tryskáče aby mi v tichosti donesli deku. Opatrně jsem odložil laptop tak, abych jí neprobudil a opatrně jí přikryju dekou od obsluhy tryskáče a nechám jí v klidu odpočívat, aby se vyspala na vše co nás čeká. Pomalinku se mi začaly zavírat oči a já usnul.

Pohled Liliany:

Probouzím se a cítím dotek. Cizí dotek na svých zádech a ruce. Jsem zabalená do deky, co jsem při usínání neměla a ležím na něm. Teprve teď mi došlo, že mu ležím na hrudi Christophera Morella, mafiánského bosse a mého manžela. Panikařím a netuším co si počít. Mám se zvednou a riskovat, že se probudí? Mám zůstat ležet a nechat ho spát? Nebo poslední možnost pokusit se uvolnit a znovu usnout? Musím se rozhodnout, ale hlavně zachovat svou důstojnost. Když se vypařím tak nenápadně, když zůstanu ležet v jeho obětí, musím mít dobrou výmluvu. A pokud usnu předstírat, že to bylo omylem a vymluvit se na něco. Nevyspání, přečerpání, fyzickou nebo psychické vyčerpání cokoliv. Rozhodla jsem se, že se pokusím alespoň nějak zvyknout na jeho přítomnost v mém osobním prostoru a snad se mi ještě podaří usnout, než přistaneme. Stačí jen počítat ovečky. Jedna ovečka, dvě ovečky. Co si to tady nalhávám. Než jsem stihla dokončit myšlenku, upadla jsem v hluboký spánek.

"Caroline! Neutíkej. Zastav prosím. Nechci tě znovu ztratit." křičím ze spaní a ani si to uvědomuji. "Lily vstávej. Jsem u tebe princezno." zatřese se mnou a já otevřu oči a ve strachu ze snu ho obejmu okolo krku. "Jsme na místě." oznámí mi a mě je to v tuto chvíli naprosto jedno. Zdálo se mi o Caroline. Nechtěla jsem aby zmizela. Chtěla jsem aby to vše, její smrt a vše co se stalo v předchozích 2 týdnech byl jen hloupý sen, ze kterého se co nevidět probudím.

Vystoupili jsme podle všeho na menším letišti na Maledivách a byl to pohled přímo pro bohy. Nasedli jsme do luxusního auta, které nás mělo někam odvést. Neměla jsem tušení kam jedeme, ale těšila jsem se co Christopher zařídil za dům. Auto nás a naše zavazadla odvezlo do přístavu. Nevěděla jsem nic. Několikrát jsem se pokoušela během cesty ptát Christophera kde, že to bydlíme. Většinou povídal, že uvidím, ať se nechám překvapit a podobné informace k ničemu. Po nasednutí na motorovou loď jsem se překvapila, že to asi vyjížďková plavba nebude a udivila jsem se, když se Christopher ujal kormidla a začal loď řídit. " Když nebudeš zlobit, naučím tě to." slíbil mi. Vyrazili jsme na cestu a musím uznat, že jako kapitán si vedl skvěle.

Když jsme se blížili k mořskému obydlí jsem si to uvědomila. " Vítej v našem království na další 2 týdny." ozval se jeho hlas když jsme zastavili nedaleko schodů. Vylezla jsem po nich nahoru a pořádně se rozhlédla a nemohla jsem se vynadívat.

Je to dvoupatrový domeček do tvaru L a s verandou, vlastním bazénem a lehátky na opalování. Je to menší vilka uprostřed průzračného nekonečného moře. V dolním patře se nacházel obývák se sedačkou ve tvaru U a vše bylo zařízeno do galakticky modré a šedé barvy, jako zbytek domu. Dále procházíte obrovskou jídelnou s jídelním stolem pro 10 lidí a dostanete se do gigantické kuchyně, která je nacpaná jídlem k prasknutí. Není to ale znát, díky strategickému umístění spižírny. Z jídelny po schodech vyjdete do druhého patra, kde se nachází snad největší ložnice, co jsem kdy viděla. Je krásně rozlehlá a největší část zabírá samotná postel s nebesy, naproti ní se nachází velké okno s závěsy. Za šoupacími dveřmi se nachází krásná koupelna s až neskutečně velkou vířivkou a sprchovým koutem s mléčným sklem. Pod okny se nachází veranda s bazénem, dvěma lehátky a menším přístřeškem, pod kterým se nachází manželská postel.

Z princezny manželkou mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat