Oslava na počest Maddison- 2. bál - Zásadně protestuji!

48 0 0
                                    

Pohled Maddison
Dnes se musí rozhodnout mé zasnoubení s některým z mých nápadníků. Jsem nervózní, protože Jennifer zjistila kdo skutečně jsem a její bratr je pohledný jako ona. A ten dopis co napsal byl nádherný. Moji nápadníci už se všichni představili ale my zůstáváme ještě v místnosti, když v tom někdo zaklepe. Otevřou se dveře a v nich stojí Brian. "Dal jste pro mě poslat výsosti?" zeptá se a Chris mu jen pokyne ať vstoupí. Otevřu dokořán pusu a Brian se na mě jen usměje a vejde a pokloní se. " Tímto, bych ti rád poděkoval jménem svým i své sestry za její záchranu a zeptal se tě, co by jsi si přál jako svou odměnu..." odmlčí se, protože si nepamatuje jeho jméno. " Brian" řekneme spolu s Brianem naráz. "Briane" zopakuje po nás Chris. Sice se diví, ale nic neřekne.

" Pokud smím o něco žádat vaše výsosti, je to možnost ucházet se o ruku vaší sestry. Nechci jako odměnu za svou odvahu chci o ní usilovat jako ostatní nápadníci." Já jsem z tohoto nápadu úplně unešená. Chtěla jsem si vybrat Matthewa, protože milý zdvořilý a má všechny dobré vlastnosti, ale pokud je na výběr mezi ním a Brianem, tak v každém případě Brian. "Slíbil jsem za tvůj čin odměnu a ty jsi si vybral toto a jsi šlechetný, že nebereš za samozřejmost, že když jsi Maddison zachránil, že její ruku automaticky dostaneš. Jen mě zaráží jedna skutečnost. Nesloužil ty jsi pro Marka Langleyho?" zeptá se Christopher a mě, Brianovi a dokonce i Lilianě, která doteď byla zmatená jak lesní včela.

A celé námluvy Briana o mou ruku jsou v troskách. A jakoby toho nebylo málo, rozletí se dveře do místnosti a v nich stojí Mark a za ním žena co byla včera s nimi. Buď jsem zapomněla jak se jmenuje, nebo se mi nepředstavila. Ale jako by nějakým záhadným způsobem zjistil, že jsme o něm mluvili a on se jen tak bez ohlášení objeví ve dveřích spolu v závěsu s ní. Myslím že ji představoval jako svoji sekretářku nebo přítelkyni... " Tak ty se chceš ucházet o ruku MOJÍ Maddison?" zakřičí na Briana, který se jen přikrčí. " Tak zaprvé Maddy NENÍ tvoje a za druhé já ho pozval, aby si vybral odměnu za svou a já s tímto naprosto souhlasím. Zachránil ji před TVÝM bratrem, tak má právo žádat její ruku." vysvětluje skutečnost Chris Markovi. A má pravdu. Nejsem jeho a ani nebudu. Souhlasně zakývám hlavou, když v tom se ozve ta žena za Markem. " Jsem Sophie, sekretářka pana Langleyho. A z právního hlediska pan Brian pracuje stále pro pana Langleyho, tudíž mu pan Langley smí zakázat sňatek a dokonce i usilování o ruku tady slečny Morello." dořekne svůj malý proslov Sophie a já už teď jí nesnáším.

" Zásadně protestuji!" vykřiknu přes celou místnost. "Tak to jsme dva Maddison. Pane Langley tímto podávám výpověď. Výsosti, tímto bych rád požádal o možnost usilovat o ruku mladé slečny." prohlásí statečně Brian a postaví se Markovi a poprosí mého bratra o mou ruku. Začala bych klidně i na kolenou prosit mého bratra, aby mi toto celé povolil, kdybych nevěděla, že už má Brian vyhráno. " Pokud to takto bude vše, rád bych se společně s mou manželkou a mou sestrou přesunul do sálu, kde si s oběma půvabnými dámami budu smět zatančit. Omluvte nás. Zbytek si prosím vyřiďte v soukromí." omluví mě, Lili a sebe Chris.

Pohled Marka

"Tak to jsme dva Maddison. Pane Langley tímto podávám výpověď. Výsosti, tímto bych rád požádal o možnost usilovat o ruku mladé slečny." postaví se mi Brian a TO SE KURVA ZBLÁZNIL? Vždyť on jí neměl rád, tak jako jsem jí měl rád nebo... že by... muselo se mezi nimi něco stát. A odkdy mi říká "Pane Langley"? Co se to s ním za těch pár hodin stalo? Musím tomu přijít na kloub. " Pokud to takto bude vše, rád bych se společně s mou manželkou a mou sestrou přesunul do sálu, kde si s oběma půvabnými dámami budu smět zatančit. Omluvte nás. Zbytek si prosím vyřiďte v soukromí." promluví pan Morello a zvedne se k odchodu společně s jeho manželkou. Maddy zakřičí na Briana, aby na ní počkal a jestli si smí promluvit. On jen jako zrádce, přikývne a nabídne Maddison rámě. Hajzl jeden prolhaný.

Já a Soph jdeme směrem k východu a když jsem si jistý, že nás ti dva nevidí, chytnu Sophii rychle za ruku a táhnu jí za sebou. Jde se odposlouchávat. " Maddison, nikdo nás nesmí slyšet. Nebo ti mám říkat budoucí ženuško?" slyšíme a poté zvuk líbání. Chce se mi zvracet. Maddy měla být moje žena, ano mám teď Sophii, ale mojí Maddison se nikdo nevyrovná. Když mě vidí takhle rozpáleného do běla Soph, zašeptá mi do ucha něco ve smyslu že teď mám jí a že ať Maddison dál neřeším. Rukou jsem jí odehnal, jak otravnou mouchu a dál jsem poslouchal co si ti dva tam povídají. Sice se mi z nich zvedal kufr, ale musím vědět, co se mezi nimi stalo. Nebo co se stane dál. "Briana, Jenn už ví kdo jsem..." šeptá směrem k Brianovi. Kdo sakra je Jennifer? Žádnou Jennifer neznám a co sakra má společného s Brianam a Maddy? " Jak se to dozvěděla? Já si myslel, že to nebyl dobrý nápad to před ní tajit. Co jsi si kurva myslela Maddison? Že na to nikdy nepřijde?" pomalinku začíná vyšilovat Brian. " Já nevím na co jsem v ten moment myslela, možná na to jak jsem se cítila na té věci, ale to teď není důležité. Jeden z mých pohlednějších nápadníků je Mathew a ona je jeho sestra." teď už začíná vyšilovat i Maddy. A co kruci je ta věc. POČKAT. TA VĚC!!! Hlasitě zalapám po dechu, ale musel jsem to udělat moc nahlas, protože se oba otočili a je průser. Teď je nejdůležitější utéct.

Pohled Liliany
Stále se zlobím na Christophera za to, jak mě nazval "Ženská jedna" . Co si to vůbec dovoluje. Je to sice král, ale nebýt mě je stále pouze jenom mafiánem. " Smím prosit má paní?" zeptá se mě. "Odkdy nejsem jen ženská jedna? Kdy se stala tato proměna." odpovím mu otázkou. "Tak tady je jádro pudla. Aha. Mám pro tebe novinku, díky které se na mě už zaručeně zlobit nebudeš lásko. A promiň za to oslovení má nejdražší." omluvil se Chris a udělal psí oči, které by i vola přesvědčili, aby se stal motýlem. "Povídej, povídej, povídej prosím." začnu prosit a poskakovat kolem něj. Úplně se mi změnila nálada. Z totálně nasrané na natěšeného pejska, co bude dál. "No když na tom tak trváš Lilianko, mám nové zprávy od Eleanor." Chvíli mi nedocházelo, kdo je Eleanor. Ach ano ELEANOR. "Přišla na novinku, že ve stejný den co zmizelo tvé dvojče, Liam, zmizel také dvorní šašek vašich rodičů. Bohužel se ho nedovedlo vypátrat. Tedy doteď. Eleanor je vážně skvělá..." rozvášní se Christopher. Bouchnu ho loktem do žeber. " Auch, to je za co? Chtěl jsem říct, že je skvělá detektivka. Smím prosit má královno? " poprosí mě můj manžel a v průběhu co si povídáme oznámí příchod krále a královny na parket hlasatel. "Samozřejmě, že smíš muži. Ale prosím pokračuj. Musím vědět vše, co zatím víš o Liamovi..." naléhám strašně moc na Christophera. Ano jsem sice dospělá a královna k tomu, ale někdy se opravdu chovám jak nevyspělý parchant. "No jestli jsem správně pochopil, tak Eleanor říkala něco ve smyslu, že bývalý šašek královských výsostí, tvých rodičů, jmenoval se nějak ach ano... Diego Humberto, a ten zmizel v den co zmizel i tvůj bratr, Liam. Konečně se povedlo dopátrat, kde se skrývá pod falešným jménem tento uprchlík a předpokládá se, že Liama bude schovávat pod svými křídly. Liam asi nebude ani tušit kdo je. Proto mě napadlo následující..."  

Z princezny manželkou mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat