Tajná skrýš

120 4 0
                                    

Pohled Liliany
Ráno jsem se probudila celá vyčerpaná a ubolená. Posadila jsem se na posteli a protáhla se. Dokonce mám i modřiny po celém těle z těch pout a ran. Uslyším zaklepání na dveře. " Dále" promluvím. Vstoupí Christopher s tácem v rukách a na nich různé jídlo snad všech chutí. Sladké, slané, hořké, kyselé a dokonce i pálivé. Byly tam lívance, vajíčka se slaninou, citrónové muffiny, ovoce i zelenina, různé druhy pomazánek s chlebem a mysli. Donesl také kávu, čaj i šťávu. " Vaše výsosti, snídaně do postele." prohlásil a položil tác na postel a uklonil se. Poplácám několikrát na místo na posteli vedle mě a on si tam lehne a začneme spolu jíst. Když dojíme jdeme každý za svými povinnostmi. Takhle to pokračuje další 3 týdny za které se bude konat veliký ples na oslavu narozenin Maddison. Eleanor se neozvala a já začínám být nedočkavá, co se týče ohledně Liama. Jediné co bylo zajímavé byly dopisy od Ryana. Psali jsme si o jeho zájmech. Zjistila jsem, že se moc nezměnilo. Například v tomhle dopise mi toho o sobě pověděl tolik. " Milá Liliano, jsem rád, že jsi mi odepsala na ten dopis. Nemyslel jsem, že vůbec někdy dostanu odpověď. Jsem strašně rád, že se Christopher chová tak pozorně a určitě si budeme rozumět. Ve Francii to skutečně miluji. Miluji všechno na Francii. Jejich jídlo, lidi, památky i jazyk. Je tak sofistikovaný a romantický. Můj šéf Francois Delacroix je velmi vybíravý a vážený majitel cukráren po celém světě. Objevil se v několika soutěžích a ty ho jistě budeš poznávat z " S Francouzem po kuchyních světa", na kterou jsme se dívali, když jsme byli malí. On je hlavní hvězda celého pořadu a kvůli němu jsem se stal cukrářem. Asi si pamatuješ, jak jsem ho v mládí obdivoval. Dostal jsem se k němu na stáž asi před 6 lety a mám tu práci rád. Můj dlouholetý koníček kromě práce jsou grafity. Je to krásná forma umění a protože sprejování používám také v práci, nejsem dvakrát mizerný. A současná přítelkyně... Jedna žena se mi líbí, jen netuším jestli se jí líbím já. A co ty a vůbec tvé líbánky? Nemyslím si moc, že by jsi si Christophera brala z lásky, když si ho měla vzít Caroline. Ale můžu se plést. S láskou tvůj Ryan " To byl už druhý dopis od Ryana, co mi udělal radost. Nechápu proč jsem se s ním nepokusila navázat spojení. Já, on a Avery jsme byli nezastavitelní. Byli jsme tři nejlepší kamarádi a většinou k nám hodili moji rodiče i Caroline, aby nás tři hlídala, takže úkol byl ztratit se v paláci. Pokud si dobře vzpomínám, většinou se nám to podařilo díky naší tajné skrýši, o které jsme věděli jen my tři. Pojmenovali jsme jí "Království tří statečných". Bylo to naše útočiště. Tajná místnost za mým pokojem. Docela jsem na ni zapomněla. Co s ním vlastně teď je? Caroline ani ostatní se o něm nikdy nedozvěděli. Za ty roky jsem tam ani jednou nebyla. Až najdu čas, musím se tam jít podívat. Naše dopisy vypadaly asi takto. Tento dopis byl už druhý pro něj ode mě. " Můj drahý Ryana, tohle jsem opravdu nečekala. Že zrovna ty budeš pracovat u našeho oblíbeného cukráře, je skvělé a milé překvapení. Televizní pořad " S Francouzem po kuchyních světa" jsem milovala. A to graffiti? Tady se nic moc zajímavého neděje. S Chrisem nemáme skoro žádný čas na sebe a to mě moc mrzí. Jsme spolu šťastní a rádi jen nevím moc co si počít, aby jsme spolu trávili více času ne pouze jako král a královna, ale také jako manželé, pokud rozumíš ... Vzpomněla jsem si na naši tajnou skrýš. Pamatuješ na ty hodiny, kdy jsme se před světem schovávali, když nás hledali? Bylo to skvělé, když nás nikdo nerušil. Naše útočiště před světem. Naše tajné království, kde každý z nás byl z královské rodiny. Tam jsme si byli všichni tři rovni na rozdíl od venku. Já byla princezna a teď jsem královna, ty jsi byl spolu s Avery jen potomek našich sloužících. Nevadilo mi to, ale tam jsme si byli rovni. Avery se sice vždy starala o naše pohodlí a jestli vše máme, jako by byla naše služebná. Nesnášela sedět jen tak na místě a nic nedělat. Za to ty, by jsi byl skvělý král. Miloval jsi, když tě někdo obskakoval. Neříkám, že jsi nebyl skvělý služebník, jen tvoje povaha se spíš hodí na krále. S pozdravem Liliana králi Ryanovi"  dokončila jsem tímto svůj dopis, ale odpověď na něj už jsem nedostala. Neznám důvod. Stále na něj čekám, ale nedočkávám se odpovědi.  dokončila jsem tímto svůj dopis, ale odpověď na něj už jsem nedostala. Neznám důvod. Stále na něj čekám, ale nedočkávám se odpovědi. Už zbývá jen týden do narozenin Maddison a velkého plesu na její počest.

Pohled Marka
Ty tři týdny než bude mít Maddison narozeniny jsou nekonečné. Jak znám Morella, tak uspořádá oslavu a ještě teď, když je králem neočekávám nic míň než obrovskou oslavu na její počest. Už je to od doby co jsem odešel od rodiny Winsdor a Morello týden a půl a zase je ta část dne, kdy sem do mé pracovny přichází Jasper, kterého chci přetrhnout jako hada. "Tak co? Nějaká změna od včera? Změnil jsi se z odporného odporujícího býka na krotkou ovečku? " prohlásím ani se na něj neotočím. " Ty si ze mě musíš snad dělat blázna. Já a podvolit se poslušné ovečce Christophera Morella? Nepřipadá v úvahu." prohlásí naprosto arogantním tónem a já se neudržím a skočím na něj, čímž ho dostanu na zem pod sebe. Spacifikuji ho a nechám služebníky ať ho odvedou do kopky. Dnes to už přehnal opravdu. Dojdu na cvičiště kde už uvidím Briana . Je to tady můj nejloajálnější přítel a zároveň kapitán místních bodyguardů. "Ahoj Briane, chci aby jsi vzal do výcviku mého bratra Jaspera. Bylo by možné, aby podstoupil tvrdý výcvik?" zeptám se ho. "Ale, pane Marku. Když se naučí bojové sporty a získá nějakou kondici, nebude nebezpečnější než doteď?" zeptá se a mě dojde pravda jeho slov. "Pokud smím" ozve se Brian a já jen kývnu. " Za to co provedl slečně Maddison, by si zasloužil šibenici, ale protože je to váš bratr... mučení bude dostatečný trest aby to znovu neudělal." vysloví pravdu, kterou si nechci přiznat. "Pánové ať Jaspera odvlečou do mučírny." zakřičím na dva strážné. " Následuj mě prosím Briana." dodám směrem k Brianovi a ten jde za mnou.

Z princezny manželkou mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat