Nové informace

160 6 0
                                    

Pohled Liliany

"Ale věř prosím Lily, nikdy po něm nepřestali pátrat." dovyprávěl příběh Francisco. Moc dědečkovi nevěřím, ale co se dá dělat. Musíme najít Liama samy. Jen já a Christopher. Moji prarodiče nám nepomůžou. Jediné na koho se s tím můžu obrátit jsou mí kamarádi a možná taky Maddison. Když tak na ni vzpomínám, kdepak je? " Zlatíčko. Prosím odpověz něco?" vrátí mě do reality babička. " Hodlám po Liamovi pátrat. Ať s vaší pomocí, nebo bez ní. Christophere prosím, půjdeš do toho se mnou." domluvila jsem rázně na své prarodiče a udělala psí oči na Chrise. " Samozřejmě královno. Zapojím svoje zdroje a máme ho nalezeného do 3 týdnů maximálně." slíbí mi pomoc Christopher a já ho z radosti obejmu. " Neviděli jste někde královnu? Hledám jí snad úplně všude. Přišel pro královnu Lilianu zajímavý dopis." uslyšíme za křovím. O tomhle místě ví jen královská rodina, do které teď už patří i Christopher. " My už půjdeme, Christopher má zasedání a mě docela zajímá ten dopis. Děkuji za vysvětlení, sice pozdě, ale přesto. " prohlásila jsem, když mi došlo, kolik je hodin.  Vystrčila jsem hlavu z křoví, nikdo nebyl okolo, tak jsem chytla Christophera a zase ho táhla zpět, kde jsem ho našla. Udýchaného jsem ho usadila do křesla právě včas, vlepila mu pusu na líčko a zmizela.

V momentě kdy jsem vylezla ze zasedačky jsem vrazila do jedné ze služebných. "Vaše veličenstvo, právě vás hledám. Procházíme s několika služebnými dopisy pro vás a našly jsme dopis, který byste mohla chtít vidět. Prosím" poklonila se a spustila. " Děkuji" poděkovala jsem jí, ona odešla a já začala číst " Má milá Lily. Je to už nějaký pátek, co jsme se my dva viděli. Strašně s tebou chci navázat ztracené pouto. Za tu dobu, co jsme se neviděli se toho hodně změnilo. Vyspěl jsem v dospělého, docela hezkého, podle dámského názoru, muže. Měl jsem dlouho přítelkyni, ale skončilo to asi po dvou letech. Pamatuješ na naší kamarádku z dětství Avery? Potkal jsem jí, když jsem studoval. Vystudoval jsem kulinářskou školu cukrářství jako jeden z nejlepších ze třídy. Teď pracuji jako asistent hlavního cukráře ve Francii. Ale zpět k Avery. Byla krásná, milá a studovala hotelnictví. Vždy se mi líbilo, jak se o všechny okolo starala. O tebe se vždycky starala, jak se na princeznu patří. Moc nám to spolu klapalo, jen dostala ředitelskou pozici v Anglii a nechtěli jsme udržovat vztah na dálku. Jsme stále přátelé, jen už nejsme spolu. A jak se daří vůbec vám královno. Slyšel jsem o Caroline. Moc mě to mrzí, měl jsem jí rád. Byla jako starší sestra pro všechny 3 z nás. A netvrdím, že to s námi měla vždy lehké. A slyšel jsem taky, že jsi vdaná. Proklepnul jsem si ho a nevypadá špatně. Prosím, až najdeš tento dopis odepiš. Děkuji s úctou tvůj Ryan." dočtu dopis a pousměju se nad ním. Na přítele z dětství Ryana jsem skoro zapomněla. Byl mi velkou oporou společně s Caroline, když zemřeli naši rodiče. Doteď si pamatuji tu bolest a bezmoc, co jsem v ten moment cítila.

Pohled Maddison

Takhle jsem si to rozhodně nepředstavovala. Je ve mě a já neustále cítím tu bolest. Je na mě moc velký. Konečně začne bolest polevovat a on se začne uvnitř mě pohybovat. Přirážel stále rychleji. V jeden moment to povolilo a já měla svůj první orgasmus způsobený někým jiným, než sama sebou nebo sexuální pomůckou. Chvíli po mě vyvrcholil i on do mého těla. " Je tak vzrušující jak těsná jsi." vypravil ze sebe. Takhle se to opakovalo ještě několikrát. Vytáhl na mě dokonce nějaké středověké mučící nástroje a tvrdil, že je to pro mojí potěchu. Jak by mi to někdy mohlo připadat vzrušující. Vytáhnul pouta, bič a mnoho dalších "pomůcek". Když jsem myslela, že už je konečně konec, vzal mě do sprchy kde mě omyl a přitom se mě dotýkal na skoro všech možných místech, kde to šlo. Dokonce mi umyl hlavu a já viděla jak jeho úd znovu nabírá na objemu. Když nás oba vysušil a vycházeli jsme z koupelny on obalený ručníkem kolem boků a já v župánku. "Maddison, vidíš na mě, jak moc mě vzrušuje už jen tvá přítomnost. Není zbytí, budeš mi ho muset vykouřit. Chtěl jsem tě toho ušetřit, ale mé tělo má svá přání a na dnešek jsi mě měla v sobě až moc krát. Napoprvé stačí." prohlásil a já se zhrozila. Nikdy jsem nikomu nekouřila penis a bojím se dávicího efektu. Agresivně mě chytne za vlasy a táhne mě o čtyřech se za ním plazím na koberec a tam si kleknu. Stoupne si přede mě a já mám jeho penis přímo před obličejem. Je docela průměrný, takže se toho nebojím zas tak tolik. Popostrčí mi svůj penis před pusu a já ho jazykem olíznu následně se ho pokusím vsát do svých úst. Pokaždé jsem se rozkašlala. Když jsem to zkoušela na několikátý pokus, povedlo se mi ho pohltit celého. " Pokračuj, děláš to správně Maddy." Pokračovala jsem ve snaze ho uspokojit, aby už byl konec. " Uber trochu na zubech. Za chvilku budu a chtěl bych... a chtěl bych se udělat do tvých úst. Půjde to jen to polykej." pokusil se ze sebe dostat souvislou větu. Zalekla jsem se té představy, ale popohnal mě kousek rukou v mých dlouhých zlatavých vlasech. Určoval si tempo a hlasitě projevoval svou rozkoš. Po několika okamžicích se mi udělal do úst a potom mi ho vytáhl a podal mi svou ruku. Zvedl mě na nohy a dovedl mě k posteli, na kterou se položil a já vedle něj z vyčerpání udělala totéž. On se po chvilce zvednul a mě zvednul mě do náruče a položil na postel normálně tak, abych měla hlavu na polštáři. Poté odešel a já za pár okamžiků nevěděla o světě.

Pohled Christopher

Liliana vystrčila hlavu z křoví a potom mě táhla za sebou až do zasedačky, kam rozrazila dveře a vlítla se mnou v závěsu jako střela a potom se prudce zastavila a já se posadil do křesla přesně včas kdy vcházeli ministři. " Před naší krátkou přestávkou jsme probírali státnické záležitosti, smíme pokračovat" začal jsem schůzi. Trvala neskutečně dlouho a poté mě čekala pro mě už záživnější setkání s lidmi, kteří pátrají po mé sestřičce Maddy. " Děkuji všem přítomným za schůzi. Tímto toto setkání končím a vidíme se na další poradě." ukončil jsem poradu a všichni se s poklonou odebrali pryč z místnosti. Načež jsem se šel převléknout do méňe formálního oblečení. Nevypadám konečně jako král, ale spíš jako mafiánský boss. Protože jsem už teď měl veliké zpoždění, odebral jsem se z královských komnat směrem do mé pracovny, kde se toto setkání má odehrát. Když jsem přišel už kolem seděli kolem stolu a všichni si stoupli jen kvůli mé přítomnosti. Posadil jsem se do čela stolu a po mé pravici seděl Mark.

⭐️⭐️⭐️
Ahoj, jsem vděčná všem co čtou tento příběh. Ráda bych se zeptala na názor.
Kterou postavu máte nejraději a co doufáte, že se stane? Napište do komentářů a nezapomeňte na hvězdičky.

Z princezny manželkou mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat