Korunovace part 2

258 5 0
                                    

Pohled Christopher

Už jsme připravení a je čas nastoupit do kočáru a začít průvod s kočárem uprostřed celé té parády připravené na počest korunovace nového krále a královny. Pojedou 2 kočáry, v prvním Lily prarodiče, stávající král a královna, otec Nathaniel a Maddison a v druhém já a Liliana.

Průvod začíná v kostele na okraji města, kterým projedeme. Následně projedeme přes most a tím se dostaneme na ostrůvek s palácem, kde se nachází palác. V půl dvanácté už průvod vyrazil a my teď s Lilianou sedíme v kočáru. "Nervózní?" zeptám se jí a stále mávám lidem v okolí. A že se jich nesešlo málo. " Já nervózní, proč tě něco takového vůbec napadá." odpoví a ano samozřejmě, že je nervózní. Jde to na ní vidět " Koukni do mých očí a uvidíš v nich jak úžasná jsi a ty šaty podtrhují tvou krásu, vznešenost a královnu uvnitř tebe." povím jí zcela přesvědčeně a hledím do jejích očí. Zbytek cesty do paláce mlčíme a Liliana mě drží za ruku. Musím uznat, že prarodičům Lily se průvod vážně povedl a království, kde budeme kralovat se podobá pohádkové zemi s krásnými rozsáhlými lesy a překrásným vnitrozemním mořem obklopujícím palác. Je to průzračné moře, které je srdcem země, všechny řeky se napojují na moře uprostřed království.

Když dojedeme před palác je pravé poledne a stráže nám otevřou dveře kočáru a první vystoupím já a poté nabízím Lilianě svou ruku, kterou přijímá a já jí odvádím ruku v ruce směr k místu samotného předání koruny, kde už stojí král, královna, kněz. Po stranách uličky stojí vojáci v pozoru. Po balkónech se nachází různí lidé šlechty.  Baronové, knížata, hrabata a další urození lidé království. Sjeli se různé královské rodiny jiných království a mnoho vysoce postavených lidí z náboženství. Procházeli jsme ruku v ruce k středu celého místa, kde nás kněz prohlásí králem a královnou. Dojdeme k cíli, pustím Lilianu a kněz začíná mluvit o začátku nové éry a podobné ceremonie. Když konečně vyzve Lily, aby přistoupila, udělá to a poklekne před něj a on jí polije olejem a předá jí korunu z hlavy její babičky a ona složí slib o věrnosti a ochraně království. Je právoplatnou královnou. Mou královnou. Teď je řada na mou korunovaci, abych se stal králem. " Já Christopher Morello" předříkává kněz. " Já Christopher Morello" opakuji poslušně po knězi. " přísahám že budu spravedlivý a budu chránit a pečovat o toto království." praví kněz. " přísahám že budu spravedlivý a budu chránit a pečovat o toto království." povídám. Následně mi podá žezlo. " Vše co jsem slíbil, budu vykonávat ve svém nejlepším vědomím a svědomí. K tomu mi dopomáhej Bůh." dopovím poslední část a přišla ta chvíle. Kněz sundá korunu z hlavy Lilianina dědečka, krále, a položí mi ji na hlavu. " Je mi ctí představit vám královnu Lilianu a krále Christophera. Ať žije král a královna." dopoví poslední slova a ustoupí. " Ať žije král a královna" zazní sborově z davu okolo nás. A je to hotové. Nyní jsem králem a mafiánským bossem. Nyní přicházejí postupně hosté k nám a klaní se nám. Pánové políbí vždy Lilianě, mé královně, ruku.

Když je po slavnostním klanění se odebíráme s Lilianou na balkón, kde se na velkém nádvoří před palácem shromáždili lidé a po stranách vojáci. " POZOR" uslyším a počkáme na pokyn. " Královna Liliana a Král Christopher a královská rodina." hlásí hlavní generál stráží a to je pokyn pro nás vyjít na balkon a mávat. Všichni nám provolávají slávu a nic se nemůže pokazit. Když se otočím vidím prarodiče Liliany a svého otce. Kde je Maddison? Liliana se mě očima ptá, jestli je vše v pořádku. A já jí kývám hlavou na souhlas. Liliana o plánu mého otce netuší a zatahovat jí do toho je moc riskantní pro královnu. Podívám se na Marka, který poznal že je něco špatně. Když zvedne ramena jako otázku, artikuluji pusou slovo Maddison. On se rozhlíží, když jí nevidí, zděsí se stejně moc jako já. Asi další dvě nekonečné minuty musíme předstírat že je vše v nejlepším pořádku a potom se otočíme a odcházíme a ihned, co odejdeme z balkónu, kde nás vidí celé království, posílám Lilianu s prarodiči, ať se jde přehlédnout z šatů a prosím otce, ať jde se mnou a Markem. Jakmile se za námi zavřou dveře mé kanceláře, otočil jsem se se vztekem v očích na otce. "Kde je Maddison?" zeptám se otce a on jen zvedne ramena, že netuší. "Ty netušíš? Ty jsi vymyslel šílený plán ohrožující její život a ty nevíš?" Skoro na něj křičím. " Tak jí laskavě běž najít." říkám pomalinku a zřetelně. Něco mě napadlo. Vylítnu ze dveří a "LORENZO??" vykřiknu. Během ani né vteřiny se za mnou objeví jak Nathaniel tak Mark a oba se spadnutou bradou až na zem.

Pohled Maddison

"Ať žije král a královna" pravím se všemi na nádvoří. Jako první jdou bratrovi a Lily pogratulovat její prarodiče a ihned na to náš otec Nathaniel. Potom je konečně řada na mě, než přijdou na řadu všichni ti nabubřelí páprdové. Pokloním se Lilianě a svému bratrovi a potom jim oběma skočím okolo krku. Liliana se zasměje. " To už stačí Maddy." zasměje se Chris. " Jak si vaše výsost přeje." povím a odtáhnu se od královského páru. Christopher konečně vypadá po boku své královny šťastně. Udělám pukrle a stoupnu si k otci za krále a královnu.

Po asi 45 minutách, kdy celé klanění a ceremonie skončili, jsme se odebrali za nějakým sluhou na královský balkón směřující na nádvoří. Vpředu stáli Christopher a Liliana za Lily stáli její prarodiče a já s otcem a Markem za Chrisem. Otec s Markem se baví o nějakém mafiánském bossovi odněkud z Ruska, který právě okradl stát o několik set milionů eur. Nebavilo mě tak jsem sledovala náš roztomilý královský pár. Po minutě jsem ucítila na obličeji ubrousek napuštěný omamnou látkou. Několik vteřin poté jsem už nevěděla o světě. Poslední co si pamatuji, než jsem usnula bylo, že jsem ucítila v podpaží ruce a jak na ně padám.

Probudím se svázaná ve sklepení s páskou přes oči, roubíkem v puse a rukama v poutech a nohama přivázanýma k židli. Sedím a není to vůbec příjemný pocit. Ano, jsem dcera mafiána, ale stejně mě na tohle nikdo nepřipravoval. Slýchávala jsem o unášení, věznění, mučení někdy i znásilňování, ale nikdy jsem nemyslela že budu mít tu smůlu a vyzkouším si to na vlastní kůži. Bohužel jsem zde. Svázaná ve sklepě, vězněná a oslepená šátkem. " POMOC. PROSÍM. KDOKOLIV." pokusím se zavolat do ticha. " Tak ta malá mrcha už se probudila k životu. Nezapomeň na masku. " uslyším tlumený hluboký mužský hlas. Zaslechnu chrastění klíčů a odemykání zámku ve dveřích. Někdo mi strhne šátek z očí a mě trvá pár sekund, než se rozkoukám. Vidím před sebou stát muže a ženu. Oba mají kukly a černé oblečení. Muž je velký jako hora, má placatý obličej a křivé zuby. Žena je naproti němu vysoká a štíhlá jako kočka. " Tak ty, ty malá rozmazlená holko, prosíš? To je tak sladký." řekne ironicky. Nehodlám jí udělat tu radost, tak jen odseknu hlavou. " Tak slečinka hodlá být vzpurná." promluví pro změnu muž a je to stejný hlas jako za dveřmi. " Necháme jí tady, co ty na to?" zeptá se muž a sleduje mě při tom. " Bohužel to nejde. Náš šéf si přeje, ať jí přivedeme do jeho pokoje ihned po probuzení. Má s ní nějaké plány." odvětí s neskrývanou zlostí. Začínám se bát jeho plánu se mnou. A sakra proč zrovna v jeho ložnici. A SAKRA. Došel mi jeho plán. Muž mi rozváže lano okolo nohou, abych se mohla postavit a pevně mě chytne za ruce v poutech a táhne mě za sebou pryč z kopky po schodech.

Přijdeme před dveře s dvěma strážnými a žena klepe na dveře. "Vstupte" zakřičí muž zevnitř. Vstoupí první ona a potom já tažená před tou horou. V místnosti je 9 lidí. Asi 2 dámy 7 pánů s tím, že předpokládám že muž, sedící v křesle uprostřed je boss. " Pánové ven. IHNED. Dámy se ujmou vězeňkyně a převléknou jí tak, aby na mě byla připravená a postarají se, aby nezlobila. Zůstanou tady jedině oni dva." hází po mě sváděcími pohledy a prstem ukazuje na ty dva, co mě dovedli z kopky. Všichni se pokloní a donutí k tomu i mě a ihned se ubírají dělat, co přikázal. Dámy si převzali klíče od ženy co mě přivedla a už už mě tahali ze dveří. Prošli jsme snad celé sídlo, když konečně mě dovedly do velké koupelny, rozepnuly mi pouta a varovali mě, co se bude dít, když se pokusím o cokoliv. Zbytek byl docela příjemný. Vykoupali mě, umyly hlavu, vysušily a přinesly oblečení. No páni. Nikdy jsem neviděla oblečení, které by ponižovalo mé postavení více. Bylo to oblečení služebné. Takový ten černobílý kostýmek se zástěrkou. Tento měl šněrovačku na přední části a krajku okolo všech lemů.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Z princezny manželkou mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat