Pohled Maddison
S Brianem nás někdo odposlouchával. Snad z toho nebude skandální článek někde v novinách. Teď začíná ples a první tanec má jeho královská výsost král a jeho paní. Takže moje bratr Christopher a Liliana, jeho manželka. Jsou spolu vážně roztomilí. A začíná zábava plesu. Mám pro každého zájemce o mou ruku otázky. Budu se bavit s jejich rodinami, a ptát se jich na jejich vztahy s mými uchazeči. Je pro mě velmi důležité, aby můj nastávající vycházel s mou rodinou, navíc tak budu mít možnost promluvit si s Jenn. Potřebuju se jí omluvit a taky se domluvit, co bude dál s námi. Nemůžu si vzít jejího bratra... i když je velmi pohledný, šarmantní a pozorný. Vzpamatuj se Maddison!" Mavis, tedy slečno Maddison tady jste." zakřičí na mě Jenn, ale hned se rozpomeneme. Jí dojde moje pravé jméno a mě jak moc jsem jí tím musela ublížit... "Jennifer. Prosím jen Maddy nebo Mavis. Na tom nezáleží. Já jsem stejná i když mé jméno jsem si předělala. Chtěla jsem pouze pro jednou být jen obyčejná dívka bez bratra mafiána a teď i krále. " promluvím na ní. Kdyby to pochopila, tak by to bylo skvělé. Ale pochybuji o tom. " Maddy, já to chápu, ale mám podmínky." poprosí mě. Ihned jí to odkývnu a řeknu jí něco ve smyslu, že s čímkoliv přijde, to jí odsouhlasí. " První je tato. Můj bratr je nucen do svatby s tebou a je to zfalšované, aby jsi si vybrala jeho. Je to domluveno s Nathanielem, tvým otcem. Ale on to dělá jen proto, aby si naši rodiče nemysleli, že je gay. Má milence a tudíž chci po tobě, aby jsi si vzala kohokoli, kromě mého bratra. On by s tebou byl nešťastný, protože prostě není na ženy. Druhá podmínka zní takto. Až si někoho vezmeš a tvůj choť se stane velkým bossem, přesvědčíš ho, aby si vzal Mathewa, mého bratra, za pravou ruku. Třetí podmínka, souvisí s předchozí. Přesvědčíš mého bratra, aby mě vzal sebou a já ti mohla být stále na blízku spolu s mým snoubencem, milencem mého bratra. Neboj nikdy jsme spolu nic neměli a ani NEBUDEME. Je to na oko pro naše rodiče tak, aby směl Asher s námi trávit čas a rodiče je nepodezírali, ale bohužel jedna ze služebných je viděla, jak si dávají francouzský polibek. Já zjistila bratrovi skutečné city jen pár dní před tímto incidentem. Bratr mě donutil, abych se s ním zasnoubila. Prosté a jednoduché. Nějaké otázky či připomínky? Jo a ten dopis a dárky jsem vymýšlela já. Můj bratr by na něco takového nikdy nepřišel. Neví jak na ženy." konečně domluvila Jennifer a vyrazila mi tím dech. Těmito fakty se vysvětluje snad vše. Proč nás s Brianam chtěla sledovat, jak by nějaký člověk, co se mu ani nelíbím, přišel na tak dokonalý dárek a hlavně ten pohled. Ten, kterým se na mě díval Matthew, když jsem ho poznala. " Jen ještě poslední věc. Mathew se o tomhle NIKDY NESMÍ DOZVĚDĚT." doplní Jenn. Dobře, tak tohle bude těžší.
Pohled Christophera
„ Proto mě napadlo následující..." nechám Lilianu v očekávání, co jsem vymyslel, protože hudba skončila a je na čase usednout na trůn po boku mojí milované ženy Liliany. Usedneme na vyvýšené trůny a Liliana do mě šťouchne a ihned na to mi dá pusu. „ Jako témata na následující a poslední ples před rozlučkou se svobodou a samotnou svatbou jsem vymyslel Pohádkový les. Hosté se oblečou jako víly, elfové, vlkodlaci, upíři nebo například mumie. Na rozlučku jsem vymyslel Cirkus. Různí akrobaté a právě sem pozvu cirkus v kterém ukrývají tvé ztracené dvojče Lil. V celých těch radovánkách opijeme bývalého šaška tvých rodičů neboli hajzla, co unesl tvého bratra a donutíme ho mluvit, co s ním provedl. Najdeme ho a prozradíme mu jeho skutečnou totožnost. Jestli je opravdu tvé dvojče, budete si alespoň v něčem podobní vzhledově. O pravdě by ho nemělo být těžké přesvědčit." dokončil jsem svou myšlenku a Lily svítí jak sluníčko. Zvedne se a poprosí mě o to samé. Chytne mě za ruku, kterou mám oproti jí dvakrát větší a táhne mě do našeho společného pokoje. Na to, že je na podpatkách a žena je rychlá, dokonce rychlejší než já. Pomalu jí nestíhám a když jsme konečně na místě, zabouchne za námi dveře. Už už se jí chci zeptat, proč to udělala, když se mi vrhne na rty. Líbá mě dravě a tlačí mě, až do momentu, kdy spadnu na postel.
Pohled Briana
" Já nevím na co jsem v ten moment myslela, možná na to jak jsem se cítila na té věci, ale to teď není důležité. Jeden z mých pohlednějších nápadníků je Matthew a ona je jeho sestra." malinko Matthewovi závidím. Vyrůstat po boku Jennifer a Maddy ho navíc nazývá pohledným... a co jsem potom já? Mé myšlenky ale přeruší zalapání po dechu. A kruci. S Maddison se rychle odpojíme a každý si jdeme po své vlastní cestě. Maddy se rychle ztratí v tanečním sále a já se jdu převléknout do oblečení ladícího do tématu Velký Gatsby. Vezmu si na sebe bílou košily, modré kšandy, růžové kalhoty a jako doplněk celého outfitu vintage kapesní hodinky. Musím uznat, že vypadám jak samotný Jay Gatsby, bohatě a nedostupně. Nevím co teď půjdu dělat. Asi půjdu najít Marka a Sophii.
Procházím sálem plným lidí a pokouším se jim nějak vyhýbat. Uvidím z dálky Maddison jak se baví s Jennifer, takže se na ní koukám a nesleduji cestu. „ Auch" vyřkne někdo a já se přestanu soustředit na Maddy v rohu místnosti a začnu sbírat docela mladého kudrnatého muže s tmavými melíry na světlých vlasech. Leží na zemi, drží se za kotník a okolo něho se schází lidi. Sehnu se k němu a pomůžu mu do sedu. „ VY. Vy jste to zavinil. " vrhne se na mě a já ani nemůžu odporovat. Nekoukal jsem na cestu a narazil do někoho, kdo vůbec za nic nemůže. „ Ukažte. Pomůžu vám na nohy." podepřu ho a on si stoupne, ale hned co se snaží našlápnout i na druhou nohu, zaskučí bolestí. „ abych se představil jsem Brian, zachránce támhle té slečny. Dovolte mi pomoc vám do pohodlí a zavolat nějakou lékařskou pomoc. " představím se a ukážu na Maddy. „ Těší mě. Jsem Asher. Snoubenec té slečny, co se baví s tou vaší... a za tu nabídku pomoci děkuji a rád jí využiji." ukáže na Jenn a mě to rozohní.
ČTEŠ
Z princezny manželkou mafiána
RomanceSvatba, závazky, mafie a královská krev. Co se stane, když musí vzpurná princezna Windsor zastoupit roli manželky mafiánského bosse Christophera Morella za svou zesnulou starší sestru?" Kam všude jsem se dostala- Česko, Slovensko, Polsko, Slovinsko...