Ağa bensem hüküm benim

2.6K 65 12
                                    

Yeni bölüm bugün geldi dayanamadım attım kıyamadım size , başlıyoruz sonunda😘😘😘😘😘
Oy yorum bekliyorum sizi çok seviyorum 💪❤️
Rojinle Rojhat güzel bir kahvaltı yapmıştılar rojin ortalığı toplayıp bulaşıkları yıkayıp yerleştirdi sonra bir bardak su alıp Rojhata ilaç vermek için mutfaktan çıktı.
Rojin:İlk önce pansumanını değiştirelim sonrada ilaç içersin .
Rojhat: Benim ilaca ihtiyacım yok ilacım sensin bebegim.
Rojin: Çok klişe şimdi tişörtünü çıkarıp uzanıyorsun tamammı.
Rojhat tişörtünü çıkarıp uzandı rojin pansumanı çıkardı yarası çok kötü duruyordu yüzünü eksikti istemsizce yarasını temizledi ilaç sürünce rojhatın canı çok yandı.
Rojhat:Aaaaahhhğg
Rojin direk ağlamaya başladı .
Rojhat: Sevgilim ne konuştuk biz.
Rojin:Olmuyo işte yaran çok acıyo çok kötü olmuş benim yüzümden oldu bu bir gerçek.
Rojin ağlayarak konuştu.
Rojhat: Rojin bırak ben yaparım beni birkerede anla.
Rojin:Sus ben yapcam ama canın yanarsa söyle tamammı.
Rojhat:İstemez beni dinlemiyorsun kendini suçlama diyoruz sen.
Rojin:Tamam ya demeyiz bidaha.
Rojhat:İyi
Rojin trip atan kocasını umursamadan yarayı iyice temizledi Rojhat acı çekiyordu ne kadar belli etmek istemese de yarası acıyordu işte bu yüzden inliyordu rojinde ağlıyordu o inledikce rojin kalın bir pansuman sarıp işini halleti temiz bir tişört alıp giydirdi,dudaklarından öpüp ilaçlarını içirdi.
Rojin:Bakma öyle!
Rojhat: Nasıl bakıyomuşum?
Rojin: Ayı gibi.
Rojhat:Ne ,ne ne gibi?
Rojhat sinirle tek kaşını kaldırdı.
Rojin: Ayı gibi işte hani bal yer ormanda yaşar o işte.
Rojhat hala ciddi ciddi konuşan karısını belinden tutup kendi kucağına çekti.
Rojin:Yaran yara
Rojhat kızın dudaklarına yapıştı.
Rojhat: Ayı öylemi?
Rojin yutkundu çünkü karşısında çok ciddi ve öfkeli bir ayı vardı 🤣
Rojhat:Konuşsana dilinimi yuttun.
Rojin:Konoşsono dolonomo yotton.
Rojin rojhatın taklidini yaparak kahkahalarını bıraktı Rojhat daha fazla ciddi duramadı kızı üst üste öptü ve oda kahkaha atmaya başladı.
Rojhat:Beni delirtiyorsun.
Rojin:Zaten delisin.
Rojhat:Fazla kaşınıyor sun.
Rojin: Kaşısana.
Rojhat: Sapık
Rojin direk rojhatın kucağında dikleşerek küçük burnunu dikleştirdi.
Rojin:Ben
Eliyle kendini gösterdi.
Rojin: Sapık olmak.
Rojhat karşısında sinir küpüne dönen karısını altına almamak için büyük bir mücadele veriyordu çünkü şuan çok tatlı duruyordu.
Rojhat: Sırtımı göstereyim mi sana tırnak izleriyle dolu.
Rojin direk ağlamaya başladı ,Rojhat ne olduğunu anlamadı karısı durmadan ağlıyordu .
Rojhat: Kızım ne diye ağlıyorsun şaka lan .
Rojin:Sus bana sapık dedin ben sapık değilim işte.
Rojhat:Hamilemisin kızım sen bu ne hamile kadınlar gibi naz trip ben çekemem naz trip.
Rojin dahada ağladı ama bu sefer hıçkırarak ,Rojhat gözünü kocaman açtı şuan karısı burnunu çeke çeke ağlıyordu.
Rojin:Yani ben hamile olsam tribimi çekmiteceksin öylemi ?
Rojhat ağzından kendine küfürler savurdu .
Rojhat:Dilimi sikeyim kızım ben öyle demek istemedim.
Rojin: Anladım sus hepiniz aynısınız işte erkek milleti işiniz bitince böyle ayı oluyorsunuz .
Rojhat:Oha çüş yavaş lan ben öyle demek istemedim herşeyi yanlış anladın bak sevgim sen hamile kal ben sana kul köle olurum.
Rojin:Bak işte hamilekalmasam kul köle olmayacaksın dimi .
Rojin yine ağladı.
Rojhat:Rojin ben
Rojin:Sus konuştukça batiyorsun.
Rojhat :Bencede şimdi barışalım öpeyim mi?
Rojin: Rüyada bile göremezsin sakın bana yaklaşma benden uzak Allah'a yakın ol.
Rojhat:Git öl de daha iyiydi bu saatten sonra sensiz olmaz.
Rojin:Bananeeeeeeee
Rojin hızla kalkıp yukarı çıktı,Rojhat arkasından hayretle bu kız niye böyle yaptı şimdi dedi içinden telefonunun çalmasıyla bakışları telefonu buldu Asaf arıyordu.
Rojhat: Konuş
Asaf: Bismilah günaydın yokmu
Rojhat:Sanada rojbaj Asaf sanada
Asaf:Babaannem konağı ayağı kaldırdı bende yerinizi söyledim şimdi oraya geliyor haberin olsun.
Rojhat:Asaf şimdi olmaz
Asaf: Hınzır neden veliaht mı geliyo.
Rojhat:Asaf tip ne kadar gelişirse gelişsin seni gebe bırakırım  kapat çeneni babaanemi durdur buraya gelirse bebeğin olacak benden.
Asaf:Puşt hoşt  lan ben niye .
Rojhat:Asaf o cümlenin devamı gelmesin gelirim oraya sonrası beni ilgil ndirmez.
Asaf:Tamam lan  halletcem abi de bakayım.
Rojhat:Asaf sikerim seni oğlum duydunmu,
Devamını getirmeden Asaf telefonu rojhatın suratına kapattı.
Rojhat:Laannn
Rojhat öfkeyle odaya çıktı rojinle barışmalıydı.
(Konak)
Asaf hızlıca babaannesi ni aradı çünkü rojhatta korkuyordu o dediğini yapardı babaannesi sonunda telefonu açtı.
Azize:Ne oldu torunum birşeyi oldu?
Asaf:Rojhat konağa geldi babaanne çok sinirli ve yaradı kanıyor doktor çağırdım ama izin vermiyor muayene etmesine çabuk gel.
Azize:Geliyorum bir yere gitmesin.
Asaf telefonu kapattı ama babaanesi onun yalan söylediğini öğrenirse onu gebertecekti ama necburdu buna.
Rojhat kapıyı açıp içeri girdi rojin yatakta oturmuş çikolata yiyiyordu.
Rojhat: Konuşalım mı güzelim.
Rojin: Hayır çık dışarı.
Rojhat: Rojin güzelim bak şimdi bu yaptığın çocukça .
Rojin: Çocukça öylemi?
Rojhat konuşmanın fayda etmeyecegini anladı kızın yanına oturdu rojin tam kalkicakken ...
Rojhat:Ahhgggggg yaramm
Rojin Rojhata baktı ciddimi diye  çok ciddi duruyordu.
Rojin: İyimisin?
Rojhat:Yaram yaram ahhggg
Rojin hızlıca koşup yarasına dokundu ,sonra Rojhat onu bileginden tutup altına aldı.
Rojin:Yalan söyledin
Rojhat kahkaha attı rojin ise zaten dolu olan gözleriyle yine ağladı sinir krizine girmiş gibi rojhatı yumrukluyordu.
Rojhat:Rojin pek sabırlı olmadığımı biliyosun dimi güzelim aglamayi kes ve kalk insan gibi barışalım.
Rojin göz devirdi sonra rojhatı üstünden itmeye çalıştı milim kımıldamayan adamın kollarının arasından geçti ve sonunda kurtulmuştu.
Rojhat:Gel buraya seni küçük fare.
Rojin dil çıkarıp aşağı koştu.
Rojhat arkasından kahkaha atıp oda aşağı indi.
(Konak)
Azize hızla içeri girdi ama Rojhat yoktu.
Azize: Asaf Rojhat nerde?
Asaf: Şey ben
Azize:Yalan söyledin
Asaf:Rojhat öyle istedi.
Azize:Rojhatta korkuyorsun .
Asaf: Korkmuyorum saygı duyuyorum.
Azize:Kes ne oldu size biri beni hiç takmiyo diğeri yalan söylüyor ne oldu size oğlum torunlarım evlatlarım beni takmaz oldu.
Asaf:Belki olması gereken budur.
Azize asafa sert bir tokat attı,Asaf elini yüzüne sürüp sert bir bakış attı babaannesi ne.
Azize:Haddini bil .
Asaf ses çıkarmadı gün gelicek oda Rojhat gibi güçlü olacaktı .
Azize sinirle konaktan çıkıp dagevine gitti sonunda varmıştı.Arabadan inip kapıya vurdu o kadar sert vuruyordu ki Rojhat düşman sandı.
Rojhat: İçerde kal rojin.
Rojin:Ama
Rojhat: İnatçılıgın hiç sırası değil burda kal.
Rojin tamam diyip sustu Rojhat kapıyı açıp babaanesini karşısında buldu.Azize onu itip içeri girdi.
Azize: Torunlarım evlatlarım beni takmaz oldu he Rojhat.
Rojhat:He babaanne
Rojin:Ben yukarı çıkıyorum.
Azize:Yılan seni
Rojhat: Doğru konuş.
Azize:Seni vuran kızımı koruyorsun.
Rojhat: Karımı koruyorum.
Azize:Bosayacaksin o kadar.
Rojhat: Hayır
Azize: kim olarak ne  hakla bana karşı gelirsin torun.
Rojhat: Ağa bensem hüküm benim karımı bosamam.
Yeni bölüm gelcek yarin oy yorum sizi çok seviyorum canlarım 😘

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin