Bu fic bir gün popüler olacak hissediyorum...
Remedy keyifli okumalar diler
🥢🔪🩸.
.
Doktorun gözleri ağlayan erkeği bulduğunda iç çekip yatağa oturdu. Çantasını bir köşeye bırakırken boğazını temizledi. "Acıyan bir yerin mi var? Söyle bana kontrol edeyim seni, doktorum ben." dediğinde genç erkeğin gözleri doktoru buldu.
"G-gitmek istiyorum" dedi hıçkırıkları arasından. Bunun üzerine doktor genç erkeğe yaklaşıp iç çekti. "Pekala önce seni bir kontrol edeyim. İsmini söyler misin?" diye sorduğunda Jimin derin bir nefes aldı. "J-Jimin.." dedi titrekçe.
Doktor çocuğa tebessüm edip sargısını açtı. "Pekala Jimin. Kaç yaşındasın bakalım?" diye sorduğunda çocuk ellerini birbirine kenetledi. "O-on yedi" dedi korkakça. O an ise Agust D olduğu yerde kalakalmıştı. Jimin yirmi bir yaşındaydı. Kimliğini bile görmüştü. Şimdi ne diye o yedi diyordu?
...
"Hafıza kaybı yaşıyor" dedi doktor yanınsa getirdiği çantasını sıkıca tutup iç çekti. "Dört senesini hatırlamıyor. Kendini on yedi yaşında sanıyor. Efendim haddim değil kızacaksınız lakin bu çocuğu bu halde bırakmayın. Gerekirse ben ilgilenirim." diye eklediğinde Agust D sigarasından derin bir nefes çekip dumanını burnundan üfledi.
"Yüzümü gördü Joon. İstesmde öylece bırakamam. Ya sonsuza kadar burada kalacak ya da ölecek." dedi sonuna gelmiş sigarası parmağını yaktığında küllükte söndürüp iki elini pantolonun cebine soktu huzursuzca.
"Aklı tahminen ne zaman yerine gelir?" diye sorduğunda doktor boğazını temizledi. "Bir zaman veremem efendim. Kafasına oldukça ağır bir hasar almış olmalı. Beklemekten başka bir seçenek yok ne yazık ki" dedi.
Agust D başını geriye atıp derin bir nefes alırken doktor yutkundu. Bu çocuğun sonu ölümdü. Zira Agust D yüzünü gören kimseye acımıyordu. Ona da acımamıştı. Bu eve canı için haspsolmuştu. Yinede güzelce doktor olarak yaşıyordu. Her gün onu ve adamlarını tedavi ediyor maaşını alıyordu.
Fakat bu çocuk. Burada hir vasfı olmayacaktı. Agust D ise merhametsiz canavarın tekiydi. Kimsenin gözünün yaşına bakmayan zalim seri katil. Çok yazık diye geçirdi içinden. Bu kadar genç ve güzel bir beden için çok yazık...
Doktor çıkıp gittiğinde Agust D balkondan çıkıp ağlaması yeni durmuş iç çekişleri duyulan erkeğin yanına, odasına girdi.
Jimin gördüğü beden ile korkuyla yorgana sıkı sıkı sarılırken Agust D iç çekip saçlarını karıştırdı. "Pekala, bu biraz zor olacak." dedi. Ardından yutkunup yatağın üzerine oturdu.
Jimin elektirik akımına kapılmış gibi korkudan tirtir titrerken Agust D boğazını temizledi. "Neden bu korkun Park Jimin? Sana bilmeden bir şey mi yaptım?" diye sorduğunda Jimin göz yaşlarını yeniden hür bıraktı. "Ahjussi" dedi titrekçe.
Cümle kurmaya güç bulamayıp sadece ağlamaya devam ettiğinde Agust D iç çekip Jimin'e yaklaştı. Sağ eli dağınık saçları bulduğunda Jimin yorgana daha sıkı sarıldı. Gece olan şeyleri yine mi yapacaktı?
"Şşhh" dedi Agust D. Dokunduğu saçları usulca okşadı. "Neyden bu kadar korktun bilmiyorum fakat korkacağın hiçbir şey yapmadım sana." diye eklediğinde Jimin şaşkınca başını kaldırıp yaşlı gözlerini Agust D'nin yumuşak bakan gözleri ile buluşturdu.
"G-gerçekten bana hiçbir şey yapmadınız mı? B-ben hatırlamıyorum. Buraya nasıl g-geldiğimi kim olduğunuzu bile bilmiyorum." diyip hıçkırdığında Agust D tebessüm edip elini yumuşak saçlardan çekip usulca çenesini kavradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fausse identité ¦ Yoonmin
FanfictionDünyaya korkuyla nam salmış seri katil çetesinin başı Agust d gittiği barda tanışmaması gereken o güzel çocukla tanışır. "Maskenizi çıkarmayacak mısınız?" "Maskemi ancak güvenimi kazanan biri için çıkarabilirim" "O halde izin verin bayım. İzin...