Buraya bölüm atmayı unutmuşum niye kimse hatırlatmıyor yahuu
Remedy keyifli okumalar diler
🥢🔪🩸.
.
.
"Bir kaç parça kumaş diyorsunuz fakat hepsi oldukça pahalı markalar. Bir dolabın tamamını dolduracak kadar almışsınız üstelik. Çok mahcup oldum. Ama söz geri ödeyeceğim." dediğinde Agust D çocuğun güzel yüzünü okşadı usulca. Ardından eğilip yüzünü güzel yüze yaklaştırdı.
"Küçüksün sen. Düşünüpde dert edinme şimdi bunları. Geri ödemeni istemiyorum her biri hediyemdir. Ahjussini anladın mı?" diye sorduğunda Jimin hızlanan kalbi ile yutkunup başı ile onayladı.
Burnuna geceki gibi sigarayla süslenmiş sert parfüm kokusu dolarken Agust D tebessüm edip geri çekildi. "Sevindim güzel çocuk. Şimdi takip et beni, akşam yemeğimizi yiyelim."
...
Hizmetli kadın masayı güzel kokulu yemekler ile donatıp Agust D'nin kırmızı şarabını da masaya koyup terastan ayrıldığında Jimin hafif hafif soğumaya ve esmeye başlayan hava ile iç çekip ellerini birbirine bastırdı.
Katilin gözleri karşısında oturan genci bulurken derin bir nefes verip sırtını sandalyeye yasladı. "Hasta mısın? İştahın pek yok gibi." dedi sakince. Jimin'in gözleri adamı bulduğunda gülümsedi. "Hayır hasta değilim." dedi yanakları kızarırken tabağının yanındaki metal kaşığı alıp çorba kasesini önüne çekti. Genç erkek çorbasını içmeye başladığında Agust D kırmızı şarabı açıp bardağına koydu.
Sıcak çorba çocuğun boğazından kayıp giderken Agust D şarabından bir yudum alıp cebinden sigara paketini çıkardı. Sigarasından alıp dudaklarına sıkıştırdı. Jimin çorbasını içmeye devam ederken Agust D gözlerini genç erkekten ayırmadan sigarasını yaktı.
"Anlat bakalım Park Jimin. Gecenin o saatinde bir başına sokakta ne işin vardı?" diye sorduğunda Jimin metal kaşığı kasenin içine bırakıp sertçe yutkundu. Saniyesinde yaşaran gözleri katili bulurken bacaklarını birleştirip diz kapaklarını birbirine bastırdı. "Bu konu hakkında konuşmasam, olmaz mı?" diyerek soruya soruyla karşılık verdiğinde Agust D acelesizce içine çektiği zehirli dumanı üfledi.
"Olmaz. Evimde kim kalıyor, hırlı mısın hırsız mısın nereden bileyim. Geri dönmek yerine hiç tanımadığın bir adamın evinde kalmak istediğine göre de sanıyorum ki başında bir bela var ve sen kaçıyorsun." dedi tane tane. Genç erkeğin titrek gözleri katilin derin irislerinden bir saniye bile ayrılmazken iç çekip başını yere eğerek gözlerini kaçırdı.
"Hırsız değilim ben" dedi Jimin titrekçe. Agust D sigarasından derin bir nefes çekip dumanı üfledi. "Kimsin o zaman? Neye bulaştın da adını bile bilmediğin bir yabancıya sığınıyorsun?" diye sorduğunda Jimin'in sol gözünden ufak bir yaş süzüldü.
"Evinizde kalmamı istemiyorsanız" dedi. Oturduğu sandalyesini geriye ittirip ayağa kalktı. Elleri yeni alınmış açık mavi kazağın eteklerini bulurken boğazında oluşan yumru gitsin diye yutkundu. "Sadece söyleyin. Verdiğim rahatsızlık için özür dilerim." diye ekleyip bir adım geriye attığında Agust D tebessüm etti.
"Otur yerine. Yemeğimiz daha bitmedi." dedi, şarabından bir yudum alıp bardağı masaya bıraktı. Jimin'in gözleri zeminde sabit kalırken katil bitmiş sigarasından son bir nefes alıp küllükte söndürdü, "Lafımı ikilettirme bana Park. Otur." diye eklediğinde Jimin akan göz yaşlarını silip buğulu gözlerini ondan bir saniye bile ayrılmayan koyu kahvelerle buluşturdu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fausse identité ¦ Yoonmin
Fiksi PenggemarDünyaya korkuyla nam salmış seri katil çetesinin başı Agust d gittiği barda tanışmaması gereken o güzel çocukla tanışır. "Maskenizi çıkarmayacak mısınız?" "Maskemi ancak güvenimi kazanan biri için çıkarabilirim" "O halde izin verin bayım. İzin...