8

1K 110 63
                                    


Up uzunnn bir aradan sonra come back yapıyorum hdhdhdhd.

Size bir abla tavsiyesi üniversiteye gelmeyi iki kez düşünün. 😭

Remedy keyifli okumalar diler
🥢🔪🩸

...
.
.
...

Agust D ona uzatılan tabağı aldığında genç erkek katilin yanına oturdu. "Ne bilmek istiyorsun Park?" diye sorduğunda genç erkek gülümsedi. "Sizin hakkınızda hiçbir şey bilmiyorum. Ama evinizde kalıyorum. tuhaf bir durum." dedi ve kıkırdadı.

Agust D'nin irisleri hafif yamuk beyaz dişlerde duraksadığında derin bir iç çekti. Kıkırtısı da kendi kadar güzeldi. "Size Ahjussi diyorum ama yaşınız kaç bilmiyorum." diye eklediğinde Agust D tebessüm etti.

"Otuz iki yaşındayım." dedi tatlısından yediğinde Jimin adamı başı ile onayladı. "Peki isminiz? İsminiz nedir? diye sordu merakla.

Katilin çatalı tutan eli tabakta duraksadığında yutkundu sertçe. Gözleri ona meraklı bir ışıltı ile bakan kahveler ile buluştu. İsmini söylemesi her yönden bu çocuğun hayatını kötü etkileyecekti. Ya ölecek ya da bu evde onun yanına hapis olacaktı... 

Sonsuza dek...

Bu yüzden derin bir nefes alıp elindeki tabağı cam sehpahanın üzerine bıraktı. Gözleri ciddiyete bürünürken aldığı nefesi geri verdi. "Yoongi." dedi sertçe yutkundu. "Min Yoongi" diye eklediğinde Jimin'in göz bebekleri büyüdü. "Min and Mint markasının sahibi Min Yoongi mi?" diye korkak bir heyecan ile sorduğunda katil tebessüm etti. 

Min and Mint batalı çok olmuştu. Daha doğrusu batıralı. "Hayır, o marka babama ait." dedi tebessüm etti. Bunun üzerine Jimin titrek bir nefes verdi. Demek o bu adam değildi. Korku hissi bir anda dağılıp giderken Min Yoongi'nin eli genç erkeğin yüzünü buldu.

İşaret parmağı dolmuş irislerin göz altını usulca okşarken  Jimin'in şaşkın gözleri onu izleyen  iki çift kara delikle buluştu. Bacağı üzerindeki ellerini birbirine bastırırken dudaklarını iç kısmını dişledi.

"Gözlerin" dedi katil, acelesiz bir nefes çekti. "Dünyadaki en narin şey olmalı ki her saniye inciniyormuş gibi aynı zamanda da  yaralı bakıyor." diye ekledi yumuşak ses tonu odada dağıldı.

Parmağı yavaşça aşağı doğru kayıp dolgun elmacık kemiklerinde duraksadığında ise teni altındaki ten saniye saniye kızardı. "Tenin" dedi fısıldar bir tonda. "Çok hassas olmalı." diye ekleyip yumuşak tene biraz daha bastırdı. 

Jimin baskı ile sağ gözünü kırparken katil genç erkeğin şirin haline tebessüm etti. Jimin'in kalp atışları değişirken Yoongi genç erkeğe doğru eğilip yüzlerini yaklaştırdı. Jimin teni üzerinde sıcak nefesler hissettiğinde yutkundu sertçe.

 "Bir kaç soru daha sorabilir miyim?" diye sorarak kendini geri çektiğinde katil iç çekti. "Sor bakalım" dedi ardından ellerini kendine çekip sol tarafına, koltuğa yaslandı.

Jimin'in kahveleri ilgi ile parıldarken oturuşunu dikleştirip boğazını temizledi. "Peki ne işle meşgulsünüz? Zengin olduğunuz kesin." diyip gülümseyerek aldığı pahalı marka kıyafetlere ithafta bulduğunda katil iç çekti. Zevkine insan öldürüyorum seri katilim diyemezdi. Lakin ona bu kadar güzel bakan gözlerin odağındayken yalan söylemekte hiç  içinden gelmiyordu.

"Dedektifim." dedi basit bir şekilde. Bunun üzerine genç erkeğin irisleri büyüdü. "Dedektifler çok mu kazanıyor yani?" diyerek şaşkınlığını cümleye döktüğünde katil gülümsedi. Ardından sol eli çocuğun yumuşak saçlarını bulup usulca karıştırdı.

 Fausse identité ¦ Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin