Bundan önce yayımlamak istediğim bir Yoonmin fici vardı ama onun konusu çok zor ya hdhdhdhd. Bu yüzden like crazy ve haegeumdan esinlendiğim bir fic getirdim sizeeeee.
Yan shipimize çok yer vermeyecek olsamda yan shipimiz Taekook bilginize.
Kan, ölüm, şiddet, küfür, yerine göre +18, toxic ilişki vb sahnelerden hoşlanmayan tatlışlar varsa bu fice hiç başlamasın. Yazar bu konular hakkında hiçbir olumsuz yorumu kabul etmeyecektir.
Yorumlarda başka ficlerden bahsetmek fic önermek vb davranışlarda bulunanları uyarmadan engelleyeceğimi en başından eklemek isterim.
Küçük şeyleri anlattığıma ve anlaştığımıza göre
Remedy keyifli okumalar diler
🥢🔪🩸.
Taylandın hafif dumanlı havasının, egzoz gazlarının ve diğer tüm zehirli kokuların gittikçe arttığı o sokakta bir el silah sesi duyuldu. Kuşlar sesten etkilenip uçuşmaya başladığında üzerine kan sıçramış adam sıkıntıyla derin bir nefes çekip kana bulanan siyah gömleğini bir çırpıda çıkardı.
Arkasında hazırda bekleyen adamlardan biri kanlı gömleği aldığında diğerleri hazırda bekleyen beyaz kısa kollu tişörtü siyah nemli saçlı adama uzattı. Adam beyaz tişörtünü giydikten sonra bir diğeri çetenin simgesini sırtında taşıyan işlemeli mavi hoodieyi siyah saçlı adama giydirdi.
Kısa bir süre sonra diğer adamlardan biri beyni kurşunla dağılmış yerde yatan cesedin üzerine gelişi güzel benzini döktü. Benzin ölü bedeni tamamen ıslattığında siyah saçlı adam cebinden çıkardığı ejderha motifli çakmağı çakıp düşünmeden benzinle ıslanmış cesedin üzerine fırlattı.
Cesed anında tutuşurken siyah saçlı adam bu defa cebinden yerdeki cesede ait kimliği çıkarıp cayır cayır yanan bedenden biraz uzağa bıraktı. Ardından yanan cesede arkasını dönüp yıkık dökük araziden dışarı çıktı.
Egzoz gazı ciğerlerine dolarken siyah giyinimli adamlardan biri her zaman olduğu gibi sigara uzattı. Siyah saçlı adam keyifle sigarayı alıp dudakları arasına yerleştirdi. Sigarayı uzatan adam ezberlemişcesine öne doğru bir adım atıp bu defa çakmağı çakarak sigarayı yaktı.
Siyah saçlı adam yanan sigarasından keyifle derin bir duman çekti ciğerlerine. Bu hissi seviyordu inkar edemezdi. Hoş etmek istemezdi.
"Cesedi söndürelim mi efendim?" diye sordu biri. Siyah saçlı sigarayı ağzından çekip dumanı üfledi. "Bırak yansın Jeon." dedi henüz sonuna gelmediği sigarasını söndürmeden yere fırlatıp iç çekti. "Bırak yansın." diye kendini tekrar edip yürümeye başladığında Jungkook sessiz kalıp diğerleri gibi önden giden adamın peşinden ilerledi.
.
.
.Edit bana aittir izinsiz almayınız!!
Görüşmek üzere 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fausse identité ¦ Yoonmin
FanficDünyaya korkuyla nam salmış seri katil çetesinin başı Agust d gittiği barda tanışmaması gereken o güzel çocukla tanışır. "Maskenizi çıkarmayacak mısınız?" "Maskemi ancak güvenimi kazanan biri için çıkarabilirim" "O halde izin verin bayım. İzin...