Haydi en yüce günahlar, sunun bana gün görmemiş taze bedenlerinizi. Büyük bir zevkle ezeyim en narin tepelerinizi. Aksın bacaklarınız arasından en verimli nehirler. Çöllerimi yeşertmek için içeyim her bir zerresini. İçinin aleviyle kavrulan bedenin dans etsin içimin harıyla.
Kavuşsun zerrelerim zerrelerine, içim içine. Seslerin tırmalarken duvarları ne utanç kalsın ne de ahlak bu gece. Bu gece diyeceğim gecelerce, en yüce devrimlerin habercisi. En körpe zevklerin yücesi.
Minho çapkın bir şairdi. Aşkı, ahlakı, toplum algısını, nefreti, özlemi ve cinselliği ele almayı çok severdi. Ancak en sevdiği, tüm bunları bir araya getirip tek biri için satırları dizmekti. Felix için. Felix'e duyduğu yoğun duygularını kaleme dökmeyi belki ondan daha çok severdi.
Felix hüzünlü bir şairdi. Mutluluk kaleminden pek dökülmezdi. Acıyı, isyanı, yokluğu, üzüntüyü yazabilirdi. Tek bir şiiri dışında tabii. O şiirleri dışında doğan güne bile göstermediği sayfaları vardı aşkı için. Minho için.
-şair-
Selamlar, yeni bir kurgu ile başlayalım istedim. En başta amacım bu kitabın içinde cinsellik ile ilgili olan şiir, kısa öykü ve denemelerimi paylaşmaktı ancak bunu daha ilgi çekici şekilde size sunmak istedim. Öncelikle kurgumuz 1920-1940'lı yıllarda geçiyor. Türk edebiyatının benim için en güçlü zamanları ve elimden geldiğince bunu yansıtmak istiyorum. Başlıkları Ermenice koyacağım ve bölümün sonunda size Türkçelerini vereceğim. Böyle yapma sebebim estetikten yana kendi kökenimi de kullanmak istemem. Sadece benden daha çok parça taşımasını istiyorum. Kitabın adı en başta 'meddle about' olacaktı ancak piyasada bu isme sahip çokça fic var. Bu yüzden 'askeri darbe' anlamına gelen 'coup d'etat' koydum.
Keyifli okumalar dilerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
coup d'etat
FanfictionBir ruha iki şair fazladır sevgilim. Bir şair öyle alelade sevmez, bir şair öyle alelade sevilmez...