անավարտ սեր

31 3 0
                                    

*Minho'nun yazdığı mektup yalnızca bir tane değildi. Aynı zarfta yer yer gözyaşları ile dağılmış bir sayfa daha bulunuyordu.*


Güzel meleğim, nerelerdesin? Kokun yavaşça eskiden evimiz olan bu beton yığınından kayboluyor ve bu gerçekten canımı yakıyor. Gelen giden "çok durgunsun","gözlerin hep bir yere dalıyor","üzerinde ölü toprağı var" tarzı şeyler söylüyor. Yaşamaya kıyamadığım aşkımı onlara nasıl anlatayım? Aynı lisan dilimize örülü olsa dahi kulakları işitmez benim şarkımı, düğümlenir her şey. Seni çok özlüyorum, sesin kulaklarımdan gideceği vakit dinliyor, gözlerinin rengi kaybolacağı vakit yeniden görüyorum. Sana küçüklük anılarımı anlatmamı hep severdin, senin hatırlayacak anın olmadığı için anlatamazdın bu yüzden farklı şeyler anlatırdın. Hepsini çok özledim ve biliyor musun sevgilim, sana anlatmadığım onlarca anı var. Hepsini vakti gelince anlatacağım. Sürekli kalın şiir kitapları alıp rastgele bir sayfa açarak gelen şiirleri not alıyorum. Senden olan kısımları buluyorum, hpsini tek tek bir deftere yazıyorum çünkü seni çok özlüyorum. Sağlığın nasıl peki anarşistim, yerinde mi? Kelimelerine beni sarıp sarmalamanı, güzelce öpmeni özledim. Gözleri seninkilere benzeyen birini görünce gözlerim doluyor, bana senin bana baktığın gibi bakmaya çalışanlar olunca kendimi kapalı odalara kapatmak istiyorum çünkü eldorado o ağacın altında doğru kişiyi bekliyor. Son konuştuğumuzda sesin oldukça iyiydi, doğada daha çok vakit geçirmiştin, ağaçlar sana beni hatırlatıyor değil mi en değerlim? Senin bana armağan ettiğin şarkıları hep ilk günkü gibi dinliyorum. Sen yokken yine bir sürü şiir ve kitap okudum, hepsini sana anlatacağım günü bekliyorum. Evet sevgilim, biliyorum. ara ara gitsen bile sen hep evine, yani bana dönüyorsun. Bizim başka evimiz yok anarşistim, bizim birbirimizden başka sevecek kimsemiz yok. Denesek bile damağımızda iğrenç bir tat kalıyor. Senden sonra birkaç kişiyi sevmeyi denedim, aralarından biri sana benziyordu bu yüzden seninle konuşuyormuş gibi hissetmek için onunla daha çok konuştum. Sonrası mı? Yok sevgilim. Aşk güzel bir duygudur ancak bana sen dışında aşkla yaklaşan her kim olursa olsun bu beni iğrendirir. Aşk bir yük değil ki onu alıp en yakın tekneyle uzaklara yollayasın, aşk bir ayna değildir ki karşısına geçip kendini yoklayasın. Aşk bir olmak demektir sevgilim, insan hayatında bir defa körkütük aşık olur. Şansımıza ki biz birbirimiz için yazılmıştık. İki kıtalık bir şiirin birbirinden kopamayacak kıtalarıyız biz. Şairimiz bizi en başta bir yazdı ancak sonradan ayırdı, korkma sevgilim. Bizi bir araya getirecek, getirmezse bize yazık edecek. Bana yazdığın satırlara güveniyorum sevdiğim, sen de benim satırlarıma. biliyorsun sevgilim, ben seni hep sevivorum. bilivorum sevgilim, sen beni hep seviyorsun...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yarım kalan, bitmeyen aşk-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yarım kalan, bitmeyen aşk-

coup d'etatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin