"Lan Tae çabuk anlat çatladım eve gelene kadar."
"Gir içeri gir, anlatcam."
"Tamam hadi hoşgeldim sizin eve falan odana geçiyorum ben sen gelirsin."
"Tamam bekle geliyorum şimdi."
Kendi evimde bulamadığım rahatlığa sahip olduğum Taehyun'un evinde bulunuyordum an itibariyle. Bu gerizekalı okulda anlatmayınca olanları ben de takıldım götüne geldim işte evine.
"TAEHYUN SESİME GEEELLL! HADİ ARTIK VALLA BAYILCAM KALCAM ŞURAYA HA MERAKTAN."
"AA GELDİM AMK SUS YETER."
Aniden odaya girmesiyle sevimli olduğunu düşündüğüm ama söylediğine göre Taehyun'un kusma içgüdülerini tetikleyen yüz ifademi takındım.
"Oğlum yüzünü öyle yapma işte. AA NEYSE DUR ANLATCAM."
Son söylediklerinin ardından öyle bir çığlık attı ki anlatamam. Sanırsın Yeonjun'la öpüştü. LAN DUR GERÇEKTEN YEONJUN'LA ÖPÜŞTÜ. DUR BİR DE BEN BAĞIRAYIM.
"NE BAĞIRIYON GERİZEKALI KAMAL?"
"İLK SEN BAĞIRDIN TERLİKSİ HAYVAN."
"Ayy kamalım yaa. Şuan sana bile sinirlenmeyeceğim. Gel buraya öpeyim alnından. Gel koçum gel." Diyip gerçekten alnımdan öptü. Niye öpüyon amk yetmedi mi Yeonjun?
"Tek kelime etme anlatcam her şeyi tamam mı?"
Konuşmamı yasakladığı için başımı aşağı yukarı salladım. Ama ben duramazdım ki konuşmadan.
"Bak şimdi noldu biliyon mu? Sen salak gibi kızın peşine takılcam diyince bende Yeonjun'u izlemenin daha cazip olduğunu fark ettim. Sonra tuvalete gidince bende gidiyorum dedim girdim. Orayı biliyorsun zaten."
"Ee sonra?"
"Sonra ben girince bu orada duruyormuş öyle. Selam falan verdi, konuşmaya başladık havadan sudan."
"Ee sonra?"
"İşte biz konuşurken muhabbet baya sardı. Dışarı çıkmayı unutmuşuz falan."
"Ee sonra?"
"Sonra sevgilisinden konu açıldı. Ve aslında ona aşık olmadığını söyledi."
"Ee sonra?"
"Sonra bende dedim 'niye sevgilisiniz o zaman?' O da 'Soobin benden bunu istedi. Şuan anlatamam ama bu olay kapanınca ilk sana anlatacağım.' dedi. Ama ben nasıl mutlu oldum var ya."
"Ee sonra?"
"Sonra ben şey dedim 'o olmasa da aşık olduğun biri var mı?'. O DA EVET DEDİ ORADA KALP KRİZİ GEÇİRİYORDUM.
"Ee sonra?"
"Sonra benim moral bi düştü. Aynaya baktığımda karşımdakini Küçük Emrah sandım o derece. O da fark etti tabii."
"Ee sonra?"
"Sonra dedi 'neye canın sıkıldı?'. Ama benim moral bozuldu bi kere cevap vermedim. O şey dedi sonra 'biliyor musun, ben gerçekten o çocuğu çok seviyorum. Bir görsen böyle çok güzel. Gözleri de güzel, gülüşü de, gamzeleri de. Hatta o da beni seviyor biliyorum ben.' . Ağlayacaktım o an orada."
"Ee sonra?"
"Sonra dedi ki 'sana onu göstereyim mi?' Benim de için kan ağlıyor ama olur dedim. Sonra tuttu elimden, tuvaletten çıkacağız sanıyorum ben."
"Ee sonra?"
"Aynanın önüne getirdi beni."
"ANANI. CİDDİ Mİ? EE SONRA?"
"Dedi ki 'bak sevdiğim çocuğa.' Sonra ben ne dedim biliyor musun? 'Aynada seni görüyorum. Narsist misin?' dedim."
"WJXVSKAKXSQLQMSBAKSNKSJXBK. Ee sonra?"
"Sonra o şey yaptı. Anlatamayacağım utandım."
"TAEHYUN BAŞLATMA UTANMANA. ANLAT ÇABUK."
"Şey yaptı işte. Yüzümü sevdi falan eliyle işte. Sonra... 'yapabilir miyim' dedi. Ben de başımı salladım. Sonra... Of şey işte. ÖPÜŞTÜK İŞTE."
"AAAAAAAAAAAAAAAAA YAŞASIN ULAN."
"Sonra ne güzel şey yapıyorduk SEN GİRDİN."
"Eheh. Aman ne bileyim ben amk. Ee sonra?"
"Sonra sen çıkınca bana döndü. Rahatsız olup olmadığımı sordu. Bende olmadığımı söyledim."
"Ee sonra?"
"Başlayacağım 'Ee sonra'na ha. Sabahtan beri papağan gibi."
"Ee sonra?"
"Allah'ım sabır ver. Neyse sonra ben utandım senin yanına kaçtım."
"AMK SALAĞI NİYE ÖYLE BIRAKTIN ÇOCUĞU? YARIN İLK İŞ GİT KONUŞ."
"TAMAM BE BAĞIRMA."
"Tamam da... Bu Yeonjun sevmiyor mu Soobin'i şimdi?"
"Haa öyleymiş işte. Yani senin onunla konuşmana falan gerek kalmadı artık."
"Olmaz işte o iş."
"Nasıl?"
"Konuşmaya devam etmek istiyorum onunla."
"BİLİYORDUM AŞIK OLDUĞUNU. BANA NİYE SÖYLEMEDİN LAN?"
Normalde dibine kadar inkar ederdim. Ama edemedim o an etmek istemedim. Niye istemedim? Ama çok güzel niye inkar edeyim?
"Aaa şerefsize bak. Gerçekten aşık olmuş."
"Taehyun sıçtım ben galiba."
"Hayırlı olsun kankam. Seni tanımak güzeldi."
"Taehyun..."
"Efendim bebeğim?"
"Ben Soobin'den geçen seneden beri hoşlanıyorum."
"Ben senin ananı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like Crazy~Sookai
FanficOkulun ispitleme kralı, zorbalara bile kök söktüren Huening Kamal Kai ve ona yakalanan Choi Soobin. "Hayırlı işler kanka. Görmedim say derdim ama gördüm maalesef." "Ulan sen miydin? Şansıma sıçayım ben ya okulun ispitçisine mi yakalandım gerçekten?"