"Ne var amına kim çalıp duruyor bu zili- TAE NOLDU LAN?"
Yarım saat önce aşık olduğu çocukla gönderdiğim arkadaşım dolu gözlerle kapımdaydı. Neden amk, niye yani ne güzel gitmişlerdi?
"DEPRESYONA GİRİYORUZ GEÇ İÇERİ ÇABUK." Burnunu çekerek ve bağırarak konuşuyordu. Ne olmuş olabilir lan? Bu Yeonjun mu ters bir şey yaptı ki?
"Noldu gerizekalı anlatsana."
"Geç içeri anlatacağım." Hala ağlayarak konuşuyordu. ABİCİM NEDEN?
"Ha buyur kanka gir. Odama geç geliyorum ben."
Konuşmadan başını sallayarak üst kattaki odama çıkmaya başlamıştı. Ben de dağıttığım oturma odasını rastgele bir şekilde toparladım ve yanına gittim. Kızarmış gözleriyle yatağımda oturuyordu.
"Noldu lan iki dakikada. Anlat çabuk." Odama girer girmez kapıyı kapatıp oturduğu yatağıma uçtum. Merak işte ne yaparsın?
"Biz Yeonjun ile gidiyorduk tamam mı? Benimle çok güzel konuşuyordu. Çok güzel yürüyorduk. Böyle çok güzeldi." Güzelmiş arkadaşlar.
"E iyi işte."
"Dur ya anlatayım bir. Ama bir şey diyeyim mi o kadar güzel konuşuyordu ki. Çok ilgiliydi böyle. Nasıl da güzel bakıyordu. SONRA Bİ AMK ÇOCUĞU GELDİ YANIMIZA. SEVGİLİYMİŞ."
"OHA NE?" NE DEMEK SEVGİLİ? NE HAKLA SEVGİLİ YAPAR?
"SEVGİLİSİ VARMIŞ HYUKA. BENİ SENDEN BAŞKA SEVEN OLMAYACAK MI HYUKA? NİYE YA NİYE? HAYATIMDA İLK DEFA AŞIK OLMUŞUM ŞURADA."
Sözlerini bitirip, aslında bitirmeyip ağlamaya başlamıştı. Ama nasıl ağlamak bu Yarabbim. Can çekişen hipopotamlar gibi diyeyim siz anlayın gerisini.
"NE YAPACAĞIM ÇOCUK? CEVAP VER."
"Kankam bir sakin ol önce. Kimmiş bu sevgilisi?"
"Ne bileyim amk üç buçuk metre bir şey. Mavi mavi saçlı. Ben de mavi yapsam sever mi, yapayım mı? Kısayım diye mi sevmedi? O çocuk üç buçuk metre falan ben de üç metre olsam sever mi?"
Zavallı hipopotamım benim. Acı çekiyor sanırım, yani çığlıklarından onu anlıyorum şuan.
"Tamam canım ciğerim bir dur amk. Şimdi ne yapıyoruz biliyor musun? Önce depresyona giriyoruz kardeşim. Sonra bu üç buçuk metrelik şirin babayı bulup halledeceğiz o işi, tamam mı?"
"Nasıl halledeceğiz ki?" Hala burnunu çekerek konuşuyordu kıyamam.
"Ayıracağız kanka."
"BU KADAR BASİT Mİ ULAN? NASIL AYIRACAĞIZ HEM?" AA BU DA BAŞIMDA BAĞIRIP DURUYOR. Karşısında koskoca Huening Kai Kamal duruyor şuan. O halletmeyecek de kim halledecek?
"Abin halledecek o işi. Sen güven bana."
"Öncelikle ben senden büyüğüm 6 ay kadar. Sonra sana hiç güvenmiyorum biliyor musun?"
"Ay götüm. Halledeceğim diyorum oğlum sen güven ya bana."
"Tek umudumun sen olması çok acı. HYUKA'M NE OLUR HALLET BEN 2 YILDIR CRUSHLIYORUM BU ÇOCUĞU."
"Biliyorum abicim bekle sen, ben yapacağım o işi. Ama şimdi depresyona girmeli ve Yeonjun'a sövmeliyiz."
Sonrasındaki yarım saati Yeonjun için mükemmel (!) dileklerde bulunarak geçirmiştik. Ama sanırım içi hâlâ soğumamıştı Taehyun'un.
"Madem sevgilin vardı, niye aşık aşık bakıyordun çocuk? NEDEN NEDEN?"
Tekrardan gökteki martıdan hallice çığlıklar atarak ağlamaya başlamıştı. Ulan Yeonjun ben sana ödeteceğim bunları.
"Kanka sen de sövsene amk ben yetersiz kalıyorum ağlamaktan nefesim kesiliyor."
Son söylediği şeylerle işi dalgaya vurmaya bırakıp ciddileşmeye karar vermiştim.
"Bana bak. Tamam ağlıyorsan ağla ama abartma. Ne gerek var oğlum bi Yeonjun için. Tamam bizden sonra okulun en yakışıklısı, bütün derslerde birinci, çok karizmatik ve saygılı ve iyi kalpli falan. Ayrıca mükemmel bi arkadaş ortamı var. Sonra çok başarılı da biri spor derecesi falan da var. Hem herkesle arası iyi. Ay vazgeçtim ağlanır bu çocuk için."
"Böyle moral mi verilir gerizekalı?" Böyle demişti ama hem gülüp hem ağlıyordu. Çocuk bipolar oldu iyi mi?
"Tamam tamam bak. Halledeceğim tamam mı? Sen üzülme sakın. Aşağı yukarı 1 ay sonra sen bu çocukla sevgili olacaksın. İşte o kadar."
"Niye 1 ay?"
"1 aydan aşağı olmaz. Az zaman lazım."
"NE ZAMANI LAN DÜZGÜNCE SÖYLE ŞUNU ARTIK." Dayanma sınırının sonuna gelmiş olacak ki bağırarak üzerime uçmuştu.
"Şirin babayı bulacağım ve aklını karıştıracağım. Yeonjun'dan ayrılacak ve Yeonjun seni fark edecek."
"Nasıl plan lan bu? Hem nasıl karıştıracaksın aklını?"
"Best friend'i olacağım tamam mı? Sonra diyeceğim ki 'Yeonjun'dan ayrıl'. O da ayrılacak. Mutlu son."
"Of gerizekalı. Ben senin yapacağın planı si-"
"Aa hain dost seni!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like Crazy~Sookai
Fiksi PenggemarOkulun ispitleme kralı, zorbalara bile kök söktüren Huening Kamal Kai ve ona yakalanan Choi Soobin. "Hayırlı işler kanka. Görmedim say derdim ama gördüm maalesef." "Ulan sen miydin? Şansıma sıçayım ben ya okulun ispitçisine mi yakalandım gerçekten?"