6

30 3 37
                                    

Kodlama kursu icin odevim var ama ben yapmak yerine bolum yaziyorum👍
—————————————————

Ravenclaw Ortak Salonu
Astronomi kulesinden çıktıktan sonra neredeyse nefes bile almadan Ravenclaw ortak salonuna gelmiştik. "Görüşürüz Lix." Dedim. Cass de elini salladı ve kızlar yatakhanesine çıkmaya başladık. Yatakhaneye girdiğimizde boş olduğunu gördüm. Umursamadan kendimi yatağıma attım ama Cass konuşmaya başladı "Alls kalk üstünü değiştir öyle yat." Deyip beni dürtmeye başladı. Ağlar gibi sesler çıkarırken kalktım, pijamalarımı aldım ve banyoya girdim. Üstümü değiştirdiğimde Cass'in yattığını görüp bende yattım.

Sabah
Bu sabah kendi kendime uyanmıştım. Şaşkınlıkla kendimi yataktan attım ve ayağa kalktım. Canımı acıtmak uykumu açıyor. Cass'i uyandırmak için dürttüğümde vücudunun fazla sıcak olduğunu fark ettim endişeyle Cass'i daha hızlı dürtmeye başladım "Cass kalk, ateşin var sanırım." Gözlerini açtı ve kısık sesiyle konuştu "Yok ya, sana öyle gelmiş olabilir." Ona kötü kötü baktım. Pes etti ve kalktı. "Seni revire götürmem lazım. Şimdi koluma gir." Dedim ve koluma girdiğinde yürümeye başladım.

Revir
Revirin kapısından içeri girdiğimizde bağırdım "Madam pomfrey! Cass ölüyor galiba!" Yatakta yatan Remusla uğraşan Madam hızla elindeki iksiri bırakıp bize döndü "Ne oldu Allison? N,ye sabah sabah b- Merlin! Cassy'ye ne oldu? Hemen bu yatağa yatır." Dedi Cass göz devirdi ve hala kısık olan sesiyle konuştu "İkinizde abartmayı çok seviyorsunuz. Hadi Alls'ı anladım da sen napıyorsun Madam." Cass Madam pomfreyle cebelleşirken ben Remus'un yanına gittim. "Naber Lupin?" Remus birden irkilip bana döndü ve halsizce mırıldandı "Ha, evet iyiyim Hudson biraz halsiz gibiyim sadece." Vucüdundaki çizikler pek öyle söylemiyor Lupin. Birden aklıma gelen düşünceyle duraksadım. "Yoksa kurtadam mısın Lupin?" Sanırım bunu alay etmek için söylediğimi sandı ve panikledi "Hayır, sen- nerden aklına geliyor bunlar." Deyip sahte bir gülüş bıraktı bu sefer ben konuştum "Tamam öyle olsun." O sırada Madam yanımıza geldi "Şimdi Allison, sen gidip derslerine giriyorsun bende Cassy'le ilgileniyorum." Şokla Madama döndüm ve dramatikçe "Arkadaşım bu haldeyken ben derslere mi gireyim poppy?"Göz devirdi ve "Hayır Allison, yemem ben bunları." Ofladım ve omuzlarımı düşürerek çıkışa ilerledim.

Koridor
Koridorda Annalı (Frozen o dönemde çekilmiş gibi yapalım) pijamalarımı değiştirmek ve çantamı almak için Revanclaw ortak salonuna doğru ilerliyordum. Yolda Black ve saz ekibiyle karşılaşınca yolumu değiştirmek için tam arkamı dönmüştüm ki Potter ve Black'in kahkaha seslerini duydum "Hudson, Annalı pijamaların çok havalı." Ona göz devirdim ve yanlarından giderken mırıldandım "Lupin yokken çok çekilmez oluyorsunuz." Peti bilmem ne ellerini havaya kaldırıp bağırdı "Neden herkes bunu söylüyor!"

Ravenclaw ortak salonu
Bilmeceyi cevaplayıp içeri girdiğimde Lix'in dışarı çıkmak üzere olduğunu gördüm. Sıkıntı bu değildi sıkıntı pijamalarıyla olması ve titremesiydi. Beni görünce gülümsemeye çalışırken kısılmış sesiyle konuştu "Cassy nerde? Ve sen neden sabahın bu saatinde ayaktasın?" Saat kaçtı ki? "Saat kaç ki?" Diye sordum "Altı buçuk." Ağzım yavaşça aralandı "Oha lan." Şaşkınlığımı hızlıca atıp elimi alnına koydum "Lix yanıyorsun sen! Cass de revirde sende git, ben üstümü değiştireceğim." Dedim ve o kapıya ilerlerken ben yatakhaneye gitmeye başladım.

Büyük Salon
Sanırım erken geldiğim için büyük salon bomboştu. Lix ve Cass olmadığı için yalnızca masanın sonuna oturdum. Diğer şeylere hiç dokunmadan bir tane elma aldım. Tam ısıracakken ince bir ses bana seslendi "Merhaba Allison," kızıl saçları, yeşil gözleri ve mükemmel bir enerjisi vardı. Hafızamı biraz yokladığım da onun trende tanıştığım Lily Evans olduğunu hatırlamıştım. "Merhaba Lily." Onu hatırlamama şaşırmış gibiydi ama bozuntuya vermeden devam etti "Bugün benimle beraber kahvaltı yapmak ister misin? Birçok dersimiz ortak zaten." Gülümsedim bu kızı sevmiştim "Olur, Gryffindor masası mı burası mı?" Sonra bize atılan garip bakışları gördüm. "Sanırım Gryffindor masası daha iyi bir seçenek." Dedim ve ayağa kalktım. Bana gülümsedi ve yürümeye başladı.

We are the champions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin