Andy'nin evi
Allison'danBlack'in sesi aşağıdan mı geliyordu, yoksa ben mi iyice delirmiştim? En iyi seçeneğin aşağı inip bakmak olduğuna karar verdim. Merdivenleri inerken bir yandan Andy ve Black'in tartışma benzeri konuşmasını dinliyordum. "Yani Bella sizi buraya kadar getirip kayboldu öyle mi?" Sizi mi? Daha da meraklanıp merdivenlerde neredeyse koşmaya başlamıştım. Salona geldiğimde ise hızımı alamayıp içeri adete daldım.
İçeri girdiğim gibi tüm bakışlar bana döndü. Zaten odada sadece dört kişi vardı. Andy birden Blackle konuşmayı bırakıp bana doğru konuşmaya başladı. "Uyandırdık mı Alls, özür dileriz." Karşısındaki Black'e kaşıyla işaret verdi "Değil mi Sirius?" Black isteksizce bir iki kez kafa salladı. Sonrasında tartışma benzeri konuşmalarına geri döndüler. Bende o sırada fark etmediğim Reg'in yanına gittim. "Siz buraya neyle geldiniz?" Regulus ben konuşana kadar beni farketmemiş olacak ki hafif irkildi. Kafasını çevirdikten sonra beni görünce rahatladı "Bella bıraktı." Tam ağzımı açıp nasıl bıraktı, kendi niye gelmedi? Şeklindeki sorularımı sıralayacaktım ki Regulus "Hızır otobüsü çağırdı da, sen nasıl buraya geldin asıl?" Bir yandan Andy ve Black'i izlemeye devam ederken konuştum "Beni Andy aldı." Beklemiyormuş gibi hafif şaşırdı fakat sonrasında hiçbir şey olmamış gibi toparladı. "Anladım." Regulus bana olan ilgisini kaybedince bende daha önce kitap okurken gördüğüm çocuğun yanına gittim.
Beni yanında görünce konuştu "Merhaba. Bu kadar ses çıkardıkları için üzgünüm," Andy duyuyor mu diye etrafına bakıp daha kısık sesle devam etti. "Ailevi konularda biraz gergin olabiliyorlar." ÇOK KİBAR VE TATLI. Sonra birden bir şey unutmuş gibi konuşmaya devam etti "Ben Ted Tonks bu arada." Elimi ona doğru uzatarak "Bende Allison. Tanıştığıma memnun oldum." Elimi sıktı ve "Bende Alls.""Pekala şimdi şöyle yapacağız, evde oda sayısı az olduğu ve kimseyi buradan gönderemeyeceğimiz için," bunu derken Black'e ters ters baktı. "Üçünüz Alls'a verdiğim odada kalacaksınız." Bu benim için çok sıkıntı değildi. Fakat Black için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. "CİDDEN Mİ ANDY? BENİ ONUNLA NASIL AYNI ODAYA KOYARSIN!" Sinirlendim ve bende bağırmaya başladım "BEN SANA ÇOK MERAKLIYIM SANKİ! ZORUNLU OLMASAK KALMAYIZ HERALDE, ŞU ŞIMARIKLIĞINI BİR KENARA BIRAK. BEN BEŞ YAŞINDAYKEN BİLE SENDEN DAHA OLGUNDUM." Regulus'un ıslık çalmasıyla daha çok sinirlenip bağırmaya devam etti "BÜYÜKANNEM GİBİ KONUŞMAYI KES." Ben devam edecekken Andy araya girdi "Sakinleşin biraz. İkinizde gergin olduğunuz için sinirinizi birbirinizden çıkarıyorsunuz." Regulus'un Ted'in kulağına eğilip söylediği şeyle daha çok sinirlenmiştim "En büyük aşklar kavgayla başlar." "REG MERLİN ŞAHİDİM OLSUN BİRAZ DAHA DEVAM EDERSEN SENİNLE BİR HAFTA KONUŞMAM!" Reg iki elini havaya kaldırdı "Tamam ya ne kızıyorsun." Andy gittikçe ortamın gerildiğimi anlamış olacakki "Hadi odanıza çıkın ve aranızdaki buzları biraz eritmeyi deneyin." Ve cevap bile vermeden bizi merdivene sürüklemeye başladı.
(ARKADASLAR BURDA UFACIK ARAYA GIRIYORUM ODAYI SOYLE DUSUNEBİLİRSİNİZ)(YANI TEK YATAK VAR AMA AYI GIBI)
Odaya girdiğimiz gibi Black şokla konuşmaya başladı "Ama burada tek yatak var." Göz devirdim "Ama ayı gibi." Beni umursamadan gidip gardropu açtı "Sen bu kadar az şeyle nasıl duracaksın be?" Hızlıca gidip gardropu kapattım "Sen sanki çok şey getirdin." Regulus bana kapının önündeki iki ciddi anlamda büyük valizi gösterdi. "Oha! Onlar sizin mi?" Black sırıtıp kafasını salladı "Siz nasıl o kadar çabuk toparlandınız ya! Ben hiçbir şey alamadım." Annemin muhtemelen bütün kıyafetlerimi yakmış olduğu gerçeği aklıma gelince biraz durgunlaştım, gözlerim doldu. "Üzülme, Andy'ninkilerden giyersin." Dedi Reg yanıma gelip. "Regulus gerçekçi ol lütfen, Andy onun iki katı. Boy olarak."
———————————-
BEN GELDİMMMM
Ablaniz adini bile bilmedigi birine asik oldu aci cekiyo
Neyse
ALLİSON SAKA MİSİNNN
BEN COK ASİGİM SANİRİM
OLURUM YOLLARİNAAA
NEYSE SİZİ COK COK OPUYORUM
GORUSURUZZZZ