1.Bölüm

720 48 51
                                    

Felix çok heyecanlıydı. Kalbi kıpır kıpır oluyordu. Neden mi? İdolünün konserine gidecekti. Uzun zamandır gitmek istiyordu ama bi türlü gidememişti.

Sonunda hazırlanmıştı ve koşarak dışarı çıkmıştı. Gideceği konserde 4 kişilik gurup vardı. Ama Felixin tek bir hedefi vardı. Hyunjini görmek...

Felix kendini konserde bulunca acaba bu gerçekmi diye düşünmüştü. Kendini tokatkayınca gerçek olduğunu anlamıştı. Daha sonra çığlık sesleri gelince önce sağa sola daha sonra sahneye bakmıştı. En önde olduğu için rahat rahat sahneyi görebiliyordu. Sahneye baktığında oda çığlık atmıştı. Çünkü sahnede Hyunjin vardı. Hyunjinin gözüne çarpmıştı Felix. Komser boyu gözünü ondan çekmemişti. Hyunjinin kardeşi Minhoda idoldü. Hemde aynı gurupta idollük yapıyorlardı. Geriye kalan 2 kişi ise Changbin ve seungmindi.  Çok yakın arkadaşlardı. Birbirlerini sanki yıllardır tanıyor gibiydiler.

---

Konser bittiğinde Felix hiç gitmek istemiyordu. Hatta gözleri dolmuştu. Dokunsan ağlayacak gibiydi. Yanındaki en iyi arkadaşı olan Jisung onu götürmeye çalışıyordu. Fakat Felix bebek gibi oturmuş ve kollarını kilitlemişti.

-Yaa Felix kalk artık. Gitmemiz lazım bak görevliler görürse bidaha gelemeyiz.

-Yaa banane konuşmadan şurdan şuraya gitmem.

-Ne oluyor burda siz ikiniz ne yapıyorsunuz!

Jisung içinden "Şimdi sıçtık" diyordu.
Felix ise hala "Acaba Hyunjine nasıl ulaşabilirim" diye düşünüyordu.

Jisung korumaya olayı açıklamaya çalışırken Felix koşarak İdollerin olduğu odayı bulmaya çalışıyordu.

Jisungu orda bırakması Jisungu sinirlendirmişti tabi. Koruma Felixin arkasından koşturmaya başlamıştı. Felix korumaya bakmak için arkasını döndüğünde koruma

-HEY DİKKAT ET!

Diye bağırıyordu. Felix ise bir şeye çarpınca kafasından kanlar akmaya başlamıştı. Felix direğe çarpmıştı.

Arkadaşlar fikir benim değil sadece Senaryoyu ben yazdım neyse görüşürüz.

This is / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin