8.Bölüm

266 24 10
                                    

-S-sorunmu var?

Jisung çok korkmuştu bu her halinden anlaşılıyordu. Felixe zarar gelmesi onun kabusu bile olabilir di.

-Şey sakin olun demek çok isterdim ama Felixden aldığımız kan testinin sonucu kritik.

-J-Jisung sakin ol bebeğim geçici hastalık değil mi doktor bey?

Minho doktora göz kırptı ve doktor anladığını belli ederek konuşöaya devam etti.

-Evet evet! Kesin kesinlikle geçici. Minho bey siz benimle gelebilirmisiniz ilaç yazıcamda Felixe.

-Tabi.

Doktor ve arkasında Minho olacak şekilde doktor ofisine gittiler ve Minho heyecan korku karışık bir şekilde konuştu.

-Sorun ne doktor bey?

-Felix sinir hastası ve Felix gerçekten en nadir sinir hastalarından biri. Kesinlikle dikkat etmelisiniz. Kendini öldürebilir. Katil olabilir ve daha kötü türlü türlü şeyler. Felixe sakinleştirici yazıcam. Bir süre onu kullanılır ve alın bunu.

Doktor Minhoya küçük bir alet vemişti.

-Bu ne?

-Takip cihazı. Felixe ulaşabilmeniz için.

-Tamam çok teşekkür ederim.

Diyerel odadan çıktı Minho. Şuan aklında tek soru vardı. Felixe nasıl söyleyecekti?

Bu sefer heyecanlı yerde kesmedim gene iyisiniz hadi. Bu arada bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama DERSLERDEN VE ÖDEVLERDEN DOLAYI ÇOK YOĞUNUM. Görüşürüz.

This is / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin