10.Bölüm

240 24 7
                                    

Felix çok heyecanlı uyanmıştı çünkü sonunda konser günü gelmişti. Tekrar milyonlar ödeyerek Hyunjinle yüz yüze konuşmak istiyordu. Koşarak hazırlanmış ve en güzel kıyafetlerini giymişti.

Kapıdan koşarak çıkmış ve arabasına atlayarak yola koyulmuştu.

---

-Oh be

Sonunda gelmişti Felix. Koşarak en önlere gitmişti. Ardından konser başlamıştı. Konser bittiği zaman Hyunjin hayranlarına doğru gelmişti. Herkes deli gibi çığlık atıyordu. Felixte dahil. Hyunjin Felixe bakarak konuşmuştu.

-Selam.

Diyip el sallamıştı. Hyunjin Felixe asla unutamayacağı birşey yapmıştı.

-S-selam!

Diye bağırmıştı Felix. Çünkü ses duyulmuyodu.

Felix bağırdıktan sonra bir gümbürtü kopmuştu. Felix konser girişine baktığında aynı adamı görmüştü. Maskeli bir adam...

-Hayır bu sefer izin, vermiycem!

Koşarak adamın yanına gitmiş ve yakasından tutarak dışarı çıkarmıştı. Felix o kadar hızlı ilerliyordu ki. Adam nefes bile zor alıyordu.

-Kimsin lan sen! Ne istiyosun Hyunjinden?

Adam ses çıkartmamıştı ve koruma koşarak adamı götürmüştü.

Felix içeri geri girmişti ve yerine geçmişti. Hyunjin

-Neden gittin?

Diye sormuştu. Felix ise

-Sonra anlatırım.

Diyerek geçiştirmişti.

---

Sonunda konser bitmişti. Felix koşarak Jypnin yanına gitti.

-Hey Hyunjin ile konuşmak istiyorum.

-Hmm demek öyle ama şuan konuşamazsın. Sadece ayda 1.

Diyerek sırıtmıştı.

-Ne demek ayda 1?  NE DEMEK AYDA BİR?! ŞAKAMI YAPIYORSUN?

Jyp hemen korumayı çağırmıştı ve koruma gelip Felixi çıkarmıştı.

-Siktir.

Jyp her yerdemi piç olur insan ya neyse umarım bölümü sevmişsinizdir<33

This is / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin