Felix gözlerini hastanede açmıştı. Yatağın başında Jisung ve Minho vardı. Jisung ağlıyordu. Jisungun Minhoyu çağırma nedeni onu teselli etmesiydi.
-Felix! Beni hatırlıyorsun değilmi?
-Tabi ki hatırlıyorum. Ne saçnalıyorsun Jisung? Off başım. Nerdeyin ben?
Felix doğrulmaya çalışırken acıyla geri uzanmıştı. Daha tam açamadığı gözleriyle konuşmuş ve kaşlarını çatmıştı.
-Ben gidip hemşireye haber veriyim.
Minhonun hemşireye haber vermesinin sebebi Felixin hafıza kaybı yaşayabilecek olamsıydı ama Felix yaşamamıştı.
-Ya ben konserden gitmiycektim ki of
Felix içinden "tamda bulmuştum idol odasını" diye geçirdi.
-Felix ben su içmeye gidiyorum sanada getirmemi ister misin?
-Olur.
Jisung dışarı çıktığında Felix elindeki serumu çıkarıp pencereye koşmuştu. Felix 3. Katta olduğunu görünce içinden "siktir" diye geçirdi. Daha sonra camı açıp camdan atlamak için hazırlandı.
Girintileri görünce basarak inmeye karar verdi. Zaten çok yüksekti atlaması imkansızdı.
Felix zar zor aşşağı inmişti. Felix hastanede kalmak istemiyordu. Nedeni ise küçükken annesinin onu hastaneye bırakıp terk etmesiydi. Babası ölmüş annesi baskılara dayanamayarak Felixi terk etmişti.
Felix eve gidip duş aldıktan sonra telefonu eline alıp Jisunga yazmıştı.
Jisung
Jisung
Ya felix nerdesin sen
Evdeyim sizde eve gidin
Jisung
Gittik zaten biliyordum
Senin kaçacağınıTamam görüşürüz
Diyip telefonu kapatmıştı Felix. Daha sonra pijamalarını giyip uyumuştu.♪
Arkadaşlar ne düşünüyosunuz fic hakkında.
Sormak istediğiniz sorular varsa buraya yazabilirsiniz•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is / Hyunlix
Fanfictionen sevdiği idolun konserinde olay çıkaran Felix Hyunjin ile böyle tanışmıştı.