6.Bölüm

317 29 41
                                    

-SEN KİMSİN LAN YAR-

Allah'ım sana geliyorum. Elimi tutan kişi kimmi? HYUNJİN BİLDİĞİN HWANG HYUNJİN AY KAFAYI ÜŞÜTÜCEM. Neyse sakinim. Birşey yok. İyiyim bişey olmayacak.

-Ahh senmiydin çok özür dilerim.

-Sorun değil. Ne işin var pencerenin önünde.

-Hiçç. Asıl senin ne işin var burda? Bildiğim üzere fanlara zarar gelince idollerin hastaneye gelmesi gerekmiyor.

-Ah o mesele beni kurtaran bir kişiye teşekkür etmeden gidemezsin değilmi?

-Gitmek?

Hyunjin bir yeremi gidicekti? Neden ki. Ne güzel Kore'de yaşıyordu. Off gitmesin diye JYP nin ayaklarını yalayabilirdim.

-Bir süreliğine gidiyorum daha doğrusu gidiyoruz. Türkiye'de konser vericez.

-Ah anladım...

-Hey asma yüzünü hem zaten çok durmayız konser verir vermez ilk uçakla geri gelicez.

-Peki anladım. Hem zaten senin hayatın benim karışmaya hakkım yok.

Hyunjin gülümsedi. Off yapma şunu işte kalbim eriyo.

-Ve teşekkür ederim sen olmasaydın şuanda ölmüştüm belkide. Yinede benim için kendini tehlikeye atma.

-Tamam. Görüşürüz o zaman.

-Mutlaka görüşelim Lee~

Diyip gitti kalp buna dayanırmı Hyunjin. Of of neden bu kadar yakışıklı olmak zorundasın.

-Benimde gitme vaktim.

Camdan baktığımda alçak bir yerdeyim 1. Kat galiba bu yüzden kolayca atladım.

Naber bebişler. Klavyemi değiştirdim yanlışım olursa kb. Bu bölüm nasıldı? Sizce final erken olsunmu?

This is / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin