Jisung x Felix konuşması
-Felix
Ne? -
-Bize gelmek istermisin?
Hayır bugün konser var-
-Tamam beraber gidelim
Tamam-
-Hazırlan geliyoruz.
Felix hemen hazırlanmıştı ve gitmek için dışarı çıkmıştı. Jisung ve Minho gelince arabaya binip yola koyuldular.
-Geldikkk.
Minho konuştuktan sonra herkes arabadan indi ve konser alanına doğru ilerledi.
Konser başlamıştı. Felix birtek burda mutlu görünüyordu. Jisung ise Felixin mutlu olduğunu görmeyi çok seviyordu.
Felix arkasına bakıp yine o adamı görmüştü. Elinde silah vardı. Felix gizlice adamın arkasına geçmiş ve silahı elinden alıp adamın boğazını silah ile sıkmaya başlamıştı.
-Iğh na-pıyo-sun.
Adam nefes almaya çalışıyordu.
-Kimsin lan sen? Ne istiyorsun idollerden. KONUŞ GEBERMEK İSTEMEZSİN DEMİ?
-B-bır-ak b-eni
Adam gözlerini yavaş yavaş kapatmıştı... Felix adamın artık nefes almadığını fark edince silahı boğazından çekmişti. Adam ise yere düşmüştü...
-N-ne yaptım ben!
Felix korkarak kaçmıştı. Katil oldu... O artık bir katil!
-Jisung
-Felix bir sorun mu var? Neden nefes nefesesin?
Felix susmayı tercih etmişti. Sanırım anlatmaya henüz hazır değildi.
-Hiçç sadece Hyunjin ile konuşmak istiyorum şu parayı jypye götürür müsün?
-Tabii.
Diyerek Jisung gitmişti. Hyunjin ise Felixe bakıyordu. Sürekli. Bazende tatlı tatlı hareketler yaparak Felixin kalbini eritiyordu. Felix bi an katil olduğunu unutmuştu.
Konser sona erdiğinde Felix Hyunjin ile konuşmak için yine aynı koridordan geçerek beklemeye başlamıştı ve Hyunjin gelmişti.
-Selam lix
-S-selam.
-Hoşgeldin.
-Hoşbuldum.
Hyunjin iç çekerek konuşmaya başladı.
-Bak Felix hiç uzatmak istemiyorum. Senden hoşlanıyorum. Eğer beni sevmiyorsan lütfen söyle. Seni zorlamak istemem. Felix, benimle çıkarmısın?
♪
aĞAĞAĞAĞAAĞĞA YAZDIĞIM FİCE KURBAN OLAM ŞÜKÜR İTİRAF ETTİ FELİX HAYIR DERSEN GECE RÜYANA GİRERİM BAY BAY MUAHHH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is / Hyunlix
Fanfictionen sevdiği idolun konserinde olay çıkaran Felix Hyunjin ile böyle tanışmıştı.