4.Bölüm

388 35 35
                                    

Felix şok yaşadı. Hyunjini gördüğü gibi ayağa kalktı. Eli ayağına dolaşmıştı. Kalbinin çok hızlı attığını hissediyordu. Bi an kalbi duracakta bu an hastanede sonlanıcak diye çok korkuyordu.

-Meraba Lee Felix

-M-merhaba.

Hyunjin Felixin sandalyesinin önüne oturdu. Felixe eli ile sandalyeyi gösterince Felix oturdu.

-Şey merhaba. Ben büyük bir hayranınızım! Şuan gerçekten inanamıyorum kesinlikle rüyada olmalıyım.

Hyunjin kıkırdayarak Felixe bakmıştı. Bir süre öylece bakışmıştılar.

-Elimi tutmak istermisin?

Felix biraz şaşırsada gülümseyerek başı ile onaylamıştı ve el ele tutuşmuştular.

-Elini hissediyorum. Gerçekten rüya değilmiş. Yada rüya levelmı atladı? Hayır ya.

Felix yüzünü düşürmüştü.

-Hayır merak etme rüyada değilsin. Bana güvenmiyor musun?

Felix Hyunjine bakıp tatlı bir şekilde sırıtarak cevap vermişti.

-Tabi ki güveniyorum. Eee nasılsın?

-İyiyim sen?

-İyiyim desen yalan olur ama kötüyüm desemde yalan olur.

-Hmm neden peki?

-Şuan seninle konuşuyor ve el ele tutuşuyorumda ondan.

Hyunjin gülümseyerek cevap vermişti.

-Biliyormusun ilk defa senin gibi biri ile tanışıyorum.

-Nasıl yani?

-Bilmiyorum ilk defa bir fanıma karşı böyle hissediyorum. Kalbim güm güm atıyor.

Felix çok şaşırmıştı ve aynı zamanda ölecek gibiydi. Kalbi dışarı çıkacak ve parçalara ayrılacak diye korkmaya başlamıştı.

-Hmm ne yapalım sence?

Felix birşey diyecek gibi oluyordu ama diyemiyordu. Hyunjin bunu fark edip konuşmuştu.

-Çekinme Felix.

-Tamam... Sarılabilir miyiz?

Şarzım 1 arkadaşlar görüşürüz

This is / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin