-Selam
-Aldınmı ilaçları Minho.
-Aldım bebeğim.
-Hadi gidelim o zaman.
Felix konuştuktan sonra üçlü araba binmiş ve yola çıkmıştı. Arabada hiç kimse konuşmamış ve eve gidene kadar bu devam etmişti.
Minho önce Jisungu evine bırakmış daha sonra Felixin evinin yolunu tutmuştu.
-Felix
-Ne oldu Minho?
-Doktor...
Minhoya bakış atıp tek kaşını kaldırmıştı Felix.
-Doktor ne?
Sert bir ses tonu ile konuşmuş ve Minhonun yutkunmasını sağlamıştı Felix.
-Doktor senin sinir hastası olduğunu söyledi ve bu hastalık her türlü kötü şeye seni itebilirmiş.
-Saçmalamayı kes Minho. En fazla ne olabilirki?
-Doktor kontrolünü kaybedersen intahardan daha fazlasını yapabileceğini söyledi.
-Çok boş yapmış o zaman. Saçmalık.
Minho Felixin evine varınca arabayı durdurmuş ve Felixin arabadan inmesini beklemişti.
-Görüşürüz Felix.
-Görüşürüz.
Felix arabadan inip eve girmişti. Direkt bilgisayarın başına geçip Hyunjin'in gurubunun konserini seyretmeye başlamıştı.
Konserde idoller Türkçe konuşuyordu. Bu yüzden Felix alt yapılı izliyordu. Hyunjinin Türkçe konuşmaya çalışması çok tatlıydı.
-Off ne zaman geliceksin acaba. Seni şimdiden özledim Hyunjin.
Felix bilgisayarı kapatıp kendini yatağa bırakmıştı. Felix çok yorgun olduğundan dolayı yatağa uzamdığı gibi gözleri kapanmıştı.
Aklına gelen şeyle sıçramış ve bilgisayara yönelmişti. Bilgisayarı açarak "Stray kids ne zaman Türkiye" den döyüyor. " diye aratmıştı.
Tarihi öğrenip o zamana bilet alıp mışıl mışıl uyumuştu.
♪
Hello nasılsınız bende iyiyim saolun sizi seviorem ben zıbarmaya gidiorem. Bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is / Hyunlix
Fanfictionen sevdiği idolun konserinde olay çıkaran Felix Hyunjin ile böyle tanışmıştı.