Hilal'in anlatımıyla;
18/01/2016
İlk defa aşık olmuştum kahverengi gözleri uzun boyu ve kumral saçları nasıl dikkatimi çektiğini bilmiyorum ilk defa bir erkeğe karşı bu kadar güzel şeyler hissediyordum adı Mert'ti okulda onu ilk gördüğümde göz göze gelmiştik ve bana gülümsemişti.
Arkadaşım Nina aracılığıyla tanışmıştım bı süre sonra çıkmaya başladık o kadar güzeldi ki herşey beş ay sonra birşeyler oldu ona, soğuk davranıyor kırıcı konuşuyordu bir haftadır böyleydi sonra birgün kendi sınıfına gittiğimde gördüğüm şeyle şok olmuştum Nina onun yanaklarından öpüyordu.
Belkide en acı şeylerden biriydi tek arkadaşım olan Nina'nın Merti öpmesi ve o an bı kere daha kimseye güvenmemem gerektiğini anladım İhanete uğramıştım.Şimdiki Zaman;
Cenaze biteli üç günü olmuştu ve ben uçurumun kenarında yanıma gelip elimi tutan o adamı unutamıyordum gözleri aklımdan çıkmıyordu gözlerinin kenarındaki ben bile aklımdaydı ve işte bugün üniversite sınavı için çalışmaya başlayacak ve annem için bir Savcı olucaktım kendime bir söz vermiştim onuda gerçekleştirmek için çalışmaya başladım
Ailemin hiç biri beni istememişti.Bende hem çalışıp hem okumaya başladım.Sabahları işe gidiyor akşamları ise ders çalışıyordum günlerim böyle geçiyordu.Ve o sınav günü gelip çattı.
Bir ay sonra;
Ben Hilal Özgüven kendi çabalarımla Ankara Hukuk Fakültesini kazandım.Şimdi Ankara'ya gidiyordum aynı zamanda bursuda kazanmıştım ilk defa kendimle gurur duydum.
10 saat sonra Ankaraya gelmiştim.Şimdi hayatım başlıyordu.24/09/2022
Tam tamına dört yıl sonra Hukuk Fakültesini birincilikle tamamladım ve Savcı oldum. Ve o dört yıl içinde sadece üç arkadaş edindim Eylül, Rüzgar ve Melih.Eylül,siyah gözlü kumral saçlı bir kızdı.Rüzgar, turuncu saçları kahverengi gözleri vardı. Melih ise ela gözleri, açık kumral saçlıydı.Eylül ve Rüzgar dört yıldır birbirlerine aşıktılar Çok güzel giden bir ilişkileri vardı. Fakülteden birincilikle mezun olduğumu kutlamak için bir cafeye oturduk şık ama sadeydi.Sonra bir ses geldi ve sesin geldiği yöne döndüğümde gözleri bana bakıyordu buda kimdi? Masmavi Gözleri çok tanıdıktı ama hatırlamıyordum. Bu gözler neden bu kadar tanıdık gelmişti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
Teen FictionSonra bı anda bana doğru yaklaştı ; "İntihar kaçmak için bir yoldu ama güçlü insanlar kaçmayı değil savaşmayı seçerdi." dedi. Sonra bana bir soru sordu; "Savaşmayı mı yoksa kaçmayı mı seçersin". dedi.