Hilal'in anlatımıyla;
Eve geldiğimde çok yorgundum.Ne yapacağımı bilmiyordum ama bildiğim tek şey var oda o terapiye gitmem gerektiğiydi hayallerimi tam gerçekleştiremeden ölmek istemiyordum.
Ev bakmaya başlamıştım yoksa gerçektende dışarıda kalıcaktım.
İnternet evlerinden ilana bakarken güzel bir ev dikkatimi çekti hem Adalet Sarayına'da yakındı. İlandaki numarayı aradım ve konuştuktan sonra eve bakmak için yola çıktım.Eve geldiğimde bakmak için girdiğimde krem rengi koltuklar ve lacivert duvar boyasıyla hoşuma gitmişti.Adamla konuşup anlaştıktan sonra orayı kiralayıp yurda eşyalarımı toplamak için geri döndüm.
Eşyalarımı toplarken telefonuma bir bildirim düştü."Nasılsın Gamzeli güzeli" ah bu geçenki adamdı.
"İyiyim siz"dedim.
"İnanamıyorum, ilk defa terslemeden cevap verdin Gamzeli güzeli"dedi.
"Terslememi mi isterdiniz?
Bana neden Gamzeli güzeli diyorsunuz?"dedim.
"Hayır terslemenizi istemem,
gamzelerin seni o kadar güzel gösteriyorki hiç aynaya baktın mı sen"?dedi.
Yine kalbim hızlanmaya başladı neden böyle bişey dediki offf.Ahh Denize cevap vermeyi unuttum diye geçirdim içimden.
"Peki, teşekkür ederim."dedim.
"Rica ederim, aslında sizinle görüşmek istiyorum müsaitseniz akşam 9 da sizi alabilir miyim?"dedi.
Donakalmıştım ne dicektim şimdi ben ve ben Hilal Özgüven ilk defa düşünmedim ve
"Tabi olur akşam görüşmek üzere"dedim.
"Görüşüceğiz Gamzeli Güzeli "dedi. Evin adresini attım ve telefonu kapattım.Bana noluyordu böyle saate baktığımda daha yediydi ve iki saatim vardı hızlıca hazırlanmaya başlasam iyi olur dedim ve hazırlanmaya başladım hava soğuk olduğu için bir krem kazak ve kahverengi pontolonumu giydim saçlarını açık bıraktım hafif makyaj yaptım saate baktığımda 8.45 daha 15 dakikam vardı bildirimlerim baktığımda Denizin mesaj attığını gördüm aşağıda beni beklediğini söylemişti. Hemen aşağı indim.
Geldiğimde burnu kızarmıştı gözüme çok tatlı görünmüştü, elimden tuttu ve beni arabaya bindirdi elimden tuttuğunda yine kalbim hızlandı,içimden bir his Denize güvenmem gerektiğini söylüyordu.O arabayı sürerken bende onu izliyordum eşsiz bir güzelliği vardı sanki, aklıma bişey geldi ve ona doğru döndüm.
"Nereye gidiyoruz"dedim.
"Görürsün Gamzeli güzeli"dedi.
Merak etmiştim yinede ısrar etmedim. Araba durduğunda etrafa baktığımda sahile gelmiştik aslında banada iyi gelir diye düşündüm.Biraz beraber yürüdük, konuştuk.Bi anda yağmur yağmaya başladı o an sadece ıslanmak istedim çünkü ben yağmuru çok severdim.
Gözlerimin içine baktı ve;"Bazı insanlar yağmuru hisseder bazıları ise sadece ıslanır "dedi.
Gülümsedim,"Peki ya sen sadece ıslanır mısın yoksa hisseder misin?" diye sordum.
Gözlerimin içine baktı ve "Gözler herşeyi anlatır"dedi.
anlamıştım oda yağmuru hissedenlerdendi yinede sormak istemiştim işte, sonra bi anda elini kaldırdı ve bana
"Benimle dans eder misin Gamzeli Güzeli?"dedi.
"Elbette Beyefendi"dedim.
Öylece dans etmeye başladık bir saat bu şekilde geçti derken üşüdüğümü anlayınca ceketini aldı ve bana verdi.Hayır desemde ısrar edince almak zorunda kaldım. Kokusu toprak gibiydi çok hoştu.Sonra eve gitmek için kalktık, arabaya binip eve gelmiştik.
"Herşey için teşekkür ederim"dedim.
"Rica ederim Gamzeli güzeli" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
JugendliteraturSonra bı anda bana doğru yaklaştı ; "İntihar kaçmak için bir yoldu ama güçlü insanlar kaçmayı değil savaşmayı seçerdi." dedi. Sonra bana bir soru sordu; "Savaşmayı mı yoksa kaçmayı mı seçersin". dedi.