Anlaşma

9 2 0
                                    

Yazarın anlatımıyla;
  12/10/2018

Deniz o gece ordan gitmek zorunda kalmıştı babasının adamlarının takip ettiğini biliyordu eğer bu kızı görürlerse öldürebilirlerdi.
Deniz eve geldiğinde babasıyla kavga ettiler babası mafya lideri olmasını istiyordu ona bir teklif sundu ya mafya lideri olursun yada kızı öldürürüm.

Deniz bunu duyduğunda şok geçirmişti nasıl olurdu, o kızı görmüş müydü yane diye geçirdi içinden.
Çaresiz kalmıştı, ilk defa bir kadından bu kadar etkilenmişti.Babası cevap istediğinde mafya lideri olmayı kabul ediyorum  dedi.
Eğer kabul etmeseydi,kıza zarar vereceğini biliyordu bu yüzden kabul etmek zorunda kaldı.

Artık babasıyla yaşamama kararı almıştı o adamı affedemem diyordu içinden.
Babası kızı bıraktı ama Deniz onun peşini bırakmadı,hergün takip ettirmeye başladı, üniversite sınavını kazandığında İzmir'den Ankara'ya onun için gitti işlerini ordan yönetmeye başladı ama bu zamana kadar karşısına çıkmaya bı türlü cesaret edemedi.

    Şimdiki Zaman;

Aradan dört yıl geçtiğinde Deniz artık onsuz yapamadığını anlayınca karşısına çıkma kararı aldı onu yine gördüğünde kalbi yine çarpmaya başladı neler oluyor bana yine böyle diye geçirdi içinden.

Yanında oturduğu çocuğun bakışlarını sevmiyordu Deniz, zaten araştırmıştı çocukla aralarında bişey olmadığını bildiği için içi rahattı, kıskançlığı bı kenara bıraktı yürüdü ve yanına geldi.

Hatırlamadığını söylediğinde canı yanmıştı Denizin, nasıl olurda beni hatırlamaz diye düşündü,aradan geçen zamana göre normal diye düşündü ve orada ayrıldı ama peşini bırakmıyacaktı.
Ona hatırlatmak için elinden geleni yapacaktı.

Sabah olduğunda erkenden kalkıp Hilali aradı sadece sesini duymak için aradığında açtı ve sesini duyunca mutlu oldu bugün onunla görüşmek istiyordu ama hilal hayır diyince görüşemeyeceğini anladı ve adamlarına nereye gittiğini sordu.

Adamları hastaneye dediğinde Deniz acaba ona noldu diye geçirdi içinden, o kadar endişeliydi ki hemen motoruna atladı ve hastaneye geldi gittiği yere baktığında beyin cerrahı odasında ne işi var diye düşündü, bulması gerekiyordu yakın arkadaşı olan Berkten  yardım istedi Berk burda çalışıyordu yardımcı olacağını düşündü ve beklemeye başladı.

Aradan geçen yarım saat sonra Berk geldi ve Hilal'in dördüncü evre beyin tümörü olduğunu söyledi.Deniz Güçlü annesinin terk edişinden sonra ilk defa yıkılmıştı. Canı yanıyordu sevdiğini kabul etmiyordu ama seviyordu işte Hilal'i.

ACIMASIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin