Kurtuluş

8 2 4
                                    

Adam yanımda yürürken bende ne yapabilirim diye düşünüyordum.Ah tabi ya bana beyin tümörü teşhisi koymuşlardı.En iyisi bayılmış numarası yapıp adamı o boşlukta dövmeliydim ve planım başladı.
"Ah başım dönüyor"dedim.
"Noldu iyi misiniz"dedi.
Sahteden Bayıldım.Tam yanıma yaklaştı ve ben direk kafa atıp yumruklama ya başladım.
Silahını aldım ve bacağına sıktım.İlerde vicdan azabı çekeceğimi biliyordum ama yapmak zorundaydım bi süre sonra bayıldı.

Biraz ilerledikten sonra,bir çatışma sesi duydum neler olduğunu merak ettim ve pencereden baktım inanamıyorum Deniz Güçlüyü görmüştüm.Sonra bi anda ortalıktan kayboldu.Ben çözüm yolu ararken biri beni bi anda tuttu heybetli vücudu yüzünden birşey yapamıyordum tam ileriye iki adım atmıştı ki karşımda Deniz Güçlü duruyordu.Arkamdaki adam;
"Sana o belgeleri ve Usbyi getirmezsen kızı öldürürüm dedim sen ise mekanımı bastın."dedi.
"Bırak kızı yoksa ölümün benim elimden olur Mehmet,soyismi soylu ama aslında karakteri soysuz olan"dedi ve güldü.

Mehmet soylu dediği adam birşey diyordu ki başım ağrımaya başladı  ve o an bayılmıştım.En son duyduğum bir silah sesiydi.
Yatağa yatırılmadan önce alnıma biri öpücük kondurulduğunu hissettim.Uyandığımda ayna bir tavanla karşılaşmayı beklemiyordum.Sağıma döndüğümde Deniz Güçlü ellerimi tutmuş ve uyuyordu.Onu incelerken bı anda uyandı ve bana sarıldı.Şuan karşımda bir çocuk varmış gibi hissettim.

"Çok korktum sana bişey olucak diye sana birşey yapmadı değil mi o it herif"dedi.Dudağım patladığını gördüğünde yutkundu elini dudağıma gotürdü ve
"Çok özür dilerim hepsi benim hatam,merak etme o cezasını alıcak"dedi.Kalbim sanki dört nala koşuyor gibi çok hızlıydı.
"Sorun yok senin hatan değildi,sen nasılsın"diye sordum.
"İyiyim, sen iyi olsan daha iyi olacağım."Gülümsedi.
Gözleri hala dudağımdaydı böyle bakmaya devam ederse  galiba kalp krizi geçirecektim.Merak ettiğim o soruyu sordum.

"Onlar kim ve bizden ne istiyorlar"dedim.
"Düşmanlarım,yıllardır görüştüğüm bir kadın yoktu yani senden başka, seni koz olarak kullanmaya çalıştılar ama yapamadılar zaten,onlara ait elimde belgeler var ama eğer o belgeleri onlara verirsem suç işlemiş kadar olurum o yüzden lütfen fazla soru sorma"dedi.
"Peki sormiyacağım."dedim. Kafasını salladı ve ben devam ettim.
"Peki ben ne zaman evime gideceğim?"
"Bi süre daha burdasın Gamzeli güzelim" dedi.Güzelimi vurgulayarak söylemişti.Kalbim yine hızlandı.Deme şöyle şeyler be adam diyerek geçirdim içimden.
"Neden ?"dedim.
"Bidaha kaçırmalarına asla izin vermem bu yüzden burda kalmalısın bir süre yani benim evimde" dedi.
O benim evimde mi demişti yoksa ben mi yanlış duydum diye geçirdim içimden bu adam her bana yaklaştığında kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu zaten ama yapıcak bişey yoktu daha evimde koruma bile yoktu bu yüzden
"Peki öyle olsun "dedim.



 

ACIMASIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin