Hatırlama

8 2 0
                                    

Sabah kalktım, yanıma bir kadın geldi ve Deniz'in kahvaltıya beklediğini söyledi.
Belki dolapta birşeyler bulurum diye açtığımda şaşırmıştım bu kıyafetler burda ne geziyordu acaba.Duş aldım.Üstüme beyaz  bir kazak altında salaş bir siyah pontolon giydim ve çıktım.

Kahvaltıya geldiğimde Denizin karşına oturdum ,mavi gözler yine bana döndü ve
"Günaydın Gamzeli güzelim"bu duruma alışmıştım.
"Günaydın"dedim ve devam ettim
"Benim bugün iş günüm ve gitmem gerek"dedim.
"O işi hallettim merak etme,bir haftalığına burdasın "dedi.
"Nasıl hallettiniz acaba "dedim sinirli çıkan sesimle.
"Hasta olduğunu söyledim bir haftalığına izin aldım merak etme, bu süreçte evine dönemezsin Gamzeli güzelim "dedi.
"Yani bir hafta burda mıyım?"dedim, şaşkınlıkla.
"Evet"dedi dudağının kenarı kıvrıldı ve devam etti.
"Bugün dışarı çıkalım mı hem hava almış olursun Gamzeli güzelim"dedi.
"Aslında iyi olur tüm gün evde oturmak istemiyorum "dedim.
Kafasını salladı ve kahvaltımızı yaptık.

Üstüm iyi olduğu için değiştirmek istemedim.Arabaya bindiğimizde nereye gidiyoruz diye sormak istemedim,akışına bırakmak istedim açıkçası.Sahil kenarında küçük bir cafeye oturduk.Kahvelerimiz geldi ve biraz sohbet ettikten sonra;
"Ee Gamzeli güzelim Melih'le aranda ne var?"içtiğim kahve boğazımda kalmıştı öksürmeye başladım,bı anda geldi ve belimi okşayıp su verdi ne olduğunu bile anlayamamıştım.
"Sadece arkadaşım neden sordun?"dedim.
"Hiç, merak sadece, sana başka gözle bakıyor gibi"dedi.
"Sanmıyorum,sana öyle gelmiştir" dedim.
"Olabilir Gamzeli güzelim"dedi.

Dışarı çıktığımda salıncakları gördüğümde duraksadım, aslında binmek istiyordum ama Deniz biner miydi bilmediğim için arabaya doğru yürüyordum ki Deniz elimden tuttu ve beni salıncağın oraya doğru götürdü ve
"Hadi bin Gamzeli güzelim ben seni sallarım"dedi.
"Gerçekten mi" dedim, içimdeki çocuğa hakim olamamıştım.
"Elbette güzelim"dedi.
Salıncağa bindiğimde beni sallamaya başladı.
"Daha hızlı"dediğimde hızlandı,ve sallamaya devam etti.Sanki bulutların üstüne çıkmışım gibi hissetmiştim Deniz Güçlü hayatıma girdiğinden beri bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyordum.

"Yeterli bu kadar"dedim.Oda  salıncağı yavaşlattı ve indim.Bi anda  heyecanla ona doğru sarıldım ve " Çok teşekkür ederim"dedim.Kokusu huzurdu. Kokumu içine çektiğimi ve saçlarımı küçük bir öpücük kondurduğunu hissettim.Yinede bişey demedim.

Arabaya bindik ben eve gideriz diye düşünürken o beni başka bir yola götürürüyordu.
"Nereye gidiyoruz"dedim.
"Sürpriz Kıvırcığım, bu bir hafta geçireceğin en güzel hafta"dedi ve güldü.
"Umarım "diye mırıldandım.Ve arabayı sürmeye devam etti.
Öğlen olduğu için ikimizde açtık ve bu yüzden hızlıca bir restoranta oturduk yemeklerimizi yedik ve kalktık.

Arabayı sürmeye devam ederken bı anda durdu ve geldiğimiz yere baktım burası sinamaydı, uzun süredir gelmiyordum içeride kimse yoktu, patlamış mısırları aldık ve seçtiğimiz komedi filmine girdik aradan üç saat geçtikten sonra arabaya bindik ve yine bir restoranta gelip yemeğimizi yiyip kalktık.Bu sefer nereye gideriz diye merak ederken araba durdu ve geldiğimiz yere baktım.

Burası bir uçurumdu ve gökyüzüne baktığımda güneş batıyordu çok güzel görünüyordu.Soluma döndüğümde beni izleyen bir çift mavi göz beklemiyordum.
"Bana şöyle bakma"dedim.
"Nasıl bakıyormuşum"dedi.
"Aşık gibi "dedim.
Yıllardır aşığım be Gamzeli güzelim diye mırıldandı, duymuştum  ama ben hatırlamıyordum onu, nasıl hatırlamam ki yüzümü gökyüzüne çevirdiğimde bı anda yağmur yağmaya başladı.Soluma döndüğümde Denizin elinde bir şemsiye vardı bana doğru uzattı ve ıslanmadık neden yapmıştı ki bunu diye geçirdim içimden bı anda bana doğru döndü ve;

"Bir Japon efsanesine göre bir adam bir kadına yağmurlu bir günde şemsiye uzatırsa kaderleri sonsuza dek bağlanır ve asla ayrılmazlar" dedi.
Mavi gözleri parladı ve gülümsedi.O an ne diyeceğimi şaşırmıştım ama kalbim hızlı atmaya başlamıştı bile bu adamdan fazlasıyla etkileniyordum,sonra bişey oldu bi gözler geldi gözlerimin önüne tam burada birşeyler mırıldanıyordu birşeyler hatırlamaya başlamıştım.O mavi gözler onun gözleriydi aynı zamanda başım ağrımaya başlayınca daha fazla acıya dayanamadım ve bayıldım bayılmadan önce duyduğum tek ses
"Gamzeli Güzelim"oldu.








ACIMASIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin