👶🏻🍨
beşinci bölümizuku sedyeden kalkmak için hareketlendiğinde arkasındaki katsuki kıpırdanıp onu kendisine çekmişti. izuku utançla arkasına bakıp tekrar önüne dönmüş yeri izlerken dudaklarını ısırmıştı.
izuku canı sıkılmaya başlayınca tekrar kalkmak için yeltenmişti. katsuki gözlerini araladığında yeşil saçları görünce gülümsemiş saçları arasına ufak bir öpücük bırakmıştı. izuku utançla kollarını birbirine doladı.
"uyuyor musun?" izuku anlık soruyla kafasını evet anlamında sallamıştı, bu katsukiyi güldürürken katsuki sedyeden kalktı. kalkmasıyla izuku hissettiği sıcaklığı kaybetmişti.
sedyenin önüne, izuku'nun yanına gidip yere çöktü. kemikli parmakları yüzünde gezinirken izuku kızarıyordu.
"küpe mi takıyorsun?" saçları arasındaki parıltılı küpeyi gördüğünde sormuş izuku evet manasında kafasını sallamıştı. tatlılığına gülüp izukuyu belinden tutup oturtmuş ardından köşede duran önlüğü almıştı. önlüğü açıp iki kere havada çarpmış ardından izuku'nun üzerine eğilmiş önlüğü giydirmişti.
izuku'nun bileğinden tutup yürürken kol saatinden saate bakıyordu. üç buçuk saat boyunca uyumuşlardı.
büyük kapıyı açıp girdiğinde herkes onlara dönmüştü. izukuyu en ön kısma kadar götürüp tezgaha bıraktıktan sonra iyi olduğundan emin bir şekilde diğer şeflerin yanına geçti.
"başlayalım."
"süreniz bir saat olacak. size verilen malzemeleri kullanarak bir yemek çıkartacaksınız, hepsini kullanma zorunluluğunuz yok. fazladan malzeme de vermiyoruz."
izuku önündeki malzemeleri kullanarak güzel bir tatlı yapıyordu. tatlı için yaptığı dondurmayı alıp dolaba götürürken katsuki her bir hareketini izliyor mina'ya ve mark'a gösterip ne kadar tatlı olduğundan bahsediyordu. hafiften sendeleyemesiyle ayağa kalkan katsuki bir şey olmadığını görünce oturduğu yere geri döndü, kaldığı yerden izukuyu anlatmaya devam etti. en önde tatlının alt tabanını büyük bir özenle hazırlayan izuku bir anlığına ona bakmıştı. katsuki sırıtırken, utanıp önüne dönmüş uzun kıvırcık saçları arasından tekrar katsuki'ye bakmıştı.
bir saat boyunca her bir hareketini izleyen katsuki önünde duran yemeği izukudan daha iyi biliyordu. yemeği kendi önüne çekip büyük bir parçayı yerken mark ayı olduğunu söylemiş küçük bir parça yemişti. mina da tattıktan sonra alabileceğini söylemişlerdi.
katsuki başını iki yana sallayıp tatlıdan biraz daha yedi. mina başını iki yana sallayıp diğer beğendikleri kişileri çağırmaya başlamıştı.
önde duran ilk üçlü arasında izuku en solda tam katsuki'nin karşısında duruyordu.
"ve üçüncü olan, bugün yukarı çıkamayan kişi...hisoka sensin." hisokaya mark yorumunu yapması ardından hisoka tezgahına dönmüş birinciyi açıklama vakti gelmişti.
"baya bir arada kaldık."
katsuki başını iki yana sallayıp tatlıyı bitirmemeye özen göstererek bir kaşık daha aldı.
mark katsukiye bakıp onaylamaz bakışlar atmış ardından "birinci ve bugün yukarı çıkacak kişi... izuku sensin."
🌸
marki4 Sabah akşam MasterChef izliyor. @dynamyte
mark favorim YA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masterchef ୨୧ bakudeku
Fanfiction[🧑🏼🍳🌸🧑🏻🍳] [bakudeku] japonya'nın bir numaralı şefi katsuki ve yarışmaya büyük hayallerle gelen izuku.