6

26 8 0
                                    


☀️🛋️
altıncı bölüm

izuku yukarıya ikinci olarak çıkmıştı, mutlu hissediyordu heyecanlıydı da. ama diğer yarışmacıların ona olan tavrına hâlâ alışamamıştı. evlerde odalar ikişer kişilikti ve yanında kaldığı yarışmacı ile kesinlikle anlaşamıyordu.

"senin mi bunlar?" dolabın yanında duran üç bavulu işaret eden liam'a gergince başını salladı.

"ne zaman boşaltacaksın?"

"şey, yer yok dolabımda."

"ayağıma dolanmasın." diyen liam kapıyı çarparak dışarıya çıktı.

ardından onu çağırmışlardı ve izuku mecburen aşağı inmek zorunda kalarak yatağından kalkmış elindeki telefonu koyu mavi eşofmanının cebine koymuştu.

biraz önce liam'ın çarptığı beyaz kapıyı açtığı anda sesler yükselmeye başlamıştı, kahkaha sesleri geliyordu ve kendisini istemsizce dışlanmış gibi hissediyordu. aslında gibi fazlaydı.

"hah izuku, buraya gel."

"efendim?"

"biz kendi işimizi yaptık, bulaşıkları diz sende." izuku hızla başını sallayıp kısaca baş selamı verdikten sonra mutfağa girdi. gerçekten de işlerini yapmış olması onu şaşırtırken ön yargısından dolayı utanmıştı.

bulaşıkları dizmeyi bitirince içeride televizyonun önündeki kanepeye oturdu. televizyonda düzenli olarak takip etmese de denk geldikçe izlediği diziyi görünce izlemeye başladı.

sasuke kanepedeki boş yere oturup elindeki çikolatayı yerken boş bakışlarla televizyonu izliyordu.

"neden katıldın?"

"efendim?"

"neden masterchefdesin?"

"küçük bir pastane açmak istiyorum, gerekli eğitimleri aldım ama ne kadar iyi olduğumu bilmeden başlamak istemedim. siz neden katıldınız sasuke-san?" sasuke hitabına gülümsedikten sonra "sakura, eşim, doktor ve çok fazla evde duramıyor, düzgünde beslenemediği için yemek yapmaya başladım. başhekimliğe yükseldi ve işi daha da hafifledi, o sırada yeni kayıtlar diye reklam çıkmıştı. anlık olarak kayıt yaptım ve çıktı. her hangi bir amacım yok yani."

"sakura-san çok şanslı."

"ben şanslıyım asıl."

"ne konuşuyorsunuz böyle?"

"masterchef amaçlarımızı, seninki ne sho?"

"erkek arkadaşımla iddiaya girdim. bogekageyama yapamazsın dedi." mızmızca ayaklarını yere vurduktan sonra koltukta boş kalan diğer kısma oturdu.

"baksana izuku. oda arkadaşı olalım mı? oda arkadaşımı çok sevemedim, seninkiyle yakın duruyor. ne dersin?"

"liam kabul ederse eğer olur tabii ki. mutlu olurum hatta."

"tamam ben konuşayım." sho hızla konuşan liam ve oda arkadaşına ilerlerken, izuku tekrar sasuke ile tek başınaydı.

"şefle yakınsınız."

"ne??" kıpkırmızı olurken kanepede küçüldüğünü hissetti.

"utanma öylesiniz ama unutma burası bir yarışma, sana bunu kullananlar olur hazırlıklı ol." sasuke kanepeden kalktığı sırada izuku başını sallıyordu.

"izuku hallettim eşyalarımı toplamaya gidiyorum." turuncu saçları uçuşurken yüzünde parlak bir gülümseme vardı bu izukuyu gülümsetti.

"yardım ister misin?"

"olur." sho kıkırdarken izuku da ona eşlik ediyordu. günün sonunda bir şeyler değişiyordu.

🎀
sho 😭😭😭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

masterchef ୨୧ bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin