3. Bölüm

904 24 7
                                    

Bu bölümü uzun yapmaya çalışacağım. İyi okumalar. 🤍

O günün üstünden 2 gün geçmişti. Deren'i görmüştüm bu 2 gün içerisinde. Arkadaş olmuştuk ve Beren ile de arkadaş olmuşları. Tabiki Beren ile benim aramdaki gibi bir dostluk yoktu aramızda, ama yinede Deren'i sevmiştim.

Okuldaydık, Deren ve Beren ile Toprak'ı bekliyorduk. Bugün Deren ile Beren bizim eve geleceklerdi. Tabikide abimin arkadaşlarıda gelecekti. Biz kızlar olarak yukarıda takılmayı planlamıştık. Birazdan Toprak bizi alıp eve götürecekti, onu bekliyorduk.

Çok geçmeden Toprak'ın arabası göründü. Bizi görmesi için el salladım. Görür görmez arabayı bizim yanımıza çekti. Arabadan indi ve ilk defa gördüğü kız, yani Deren'e baktı. Bir baş selamı verdi ve bana döndü. "Miraç gil evdeler, bizi bekliyorlar hadi gidelim." dedi. İma yapmıştı, sinir ediyordu insanı. "Öf tamam be." dediğimden sonra arabaya bindik. Ben öne Deren ile Beren arkaya geçti. Sessiz bir yolculuğun ardından eve varmıştık.

Orada Miraç abinin arabasını gördüm. Hemen arabadan indik ve eve doğru yürüdük. Abim zile bastı. Abimin arkadaşları o kadar çok eve geliyordu ki, artık evde abimin işi çıktığında bile kalabiliyorlardı. Çocukluk arkadaşıydık sonuçta, gayet normeldi. Kapıyı Sinan açtı. "Hoşgeldiniz, içeri geçelim birşeyler yeriz." dedikten sonra ayakkabılarımı çıkarıp direkt içeri koştum.

Toprak kapının ordan "Yavaş git salak!" diye bağırtısını duydum. Umursamadan direkt yemek yediğimiz alana geçtim. Ve onu gördüm, Buğra'yı. Kalbim delicesine atmaya başlamıştı, altında gri bir eşofman, üstünde ise siyah bir tişort vardı. Yanıma geldi, hoşgeldin diyerek sarıldı.

Kalbim çok hızlı atmaya başladı, ama beni kardeşi gibi gördüğü aklıma geldi ve geri çekildim. Arkamdan Toprak gil girdi. Ben o sırada Miraç abiye sarılıyordum. Miraç abiyi çok severdim, çok cana yakındı. Beren'in Nehir diyişiyle o tarafa döndüm. Bana kaş göz yaparak Deren'i gösteriyordu. İlk başta anlamadım, bakışlarımı Deren'e çevirdiğimde ne demek istediğini anladım.

Deren'in gözleri Buğra'da dolaşıyordu. Yüzünde bir gülümseme vardı. Üstüne giydiği şortu yukarı çekiştiriyordu. O bakışları ve hareketini görür görmez öfkelendim. Yaptığı iğrenç birşeydi. Hemen Buğra'da ona bakıyormu diye ona döndüm. Buğra Toprak ile konuşuyordu. İçimden şükür ettim.

Çok geçmeden yemek masasına oturduk. Deren'in gözleri her saniye Buğra'nın üzerindeydi. Buğra yanımda oturuyordu. Aslında şöyle olmuştu, Buğra masaya geçtiğinde Deren yanına oturmak için yönelmişti. Buna izim veremezdim, ve bende hemen Buğra'nın yanına oturmuştum.

O yemek zar zor bittikten sonra yukarı çıkacaktık ki Deren "Salonda erkeklerle oturalım ya." dedi. Ya kelimesini uzatmıştı, en sinir olduğum şeylerden biriydi. Beren de öyle düşünmüş olacak ki Deren salona doğru adımlarken göz devirdi.

Salona geçmiştik bir koltukta Buğra, Deren, Sinan abi ve Miraç abi, bir koltukta ben, Toprak, Beren oturuyorduk. Deren'in Buğra'nın yanına oturmasına çok gıcık olmuştum. Biraz süre geçtikten sonra Deren "Hadi doğruluk cesaret oynayalım." dedi.

Çocukça gelmişti, neyiz biz ilkokul çocuğu mu? Herkes onayladığı için onaylamak zorunda kaldım. Birkaç el oynadıktan sonra çevirme sırası bana geldi. Şişeyi çevirdim, Deren ile Buğra da kaldı. Deren soruyor Buğra cevaplıyordu. "Doğruluk mu Cesaret mi?" diye sordu Deren. Buğra cesareti seçti.

Bunun üzerine Deren'in yüzünde bir gülümseme oluştu, bu kıza hiç ısınamamıştım. Deren "O halde beni öpmeni istiyorum." dedi. Kulaklarım çınlamaya başladı, o cümleyi duyduktan sonra sarsıldım. Herkes şok olmuştu, Buğra hariç. Buğra her zaman çapkındı, birileriyle sevgili olmazdı ama hep takılırdı. Deren Buğra'ya yaklaşmaya başladı, kalbim duracaktı sanki.

Hemen araya girdim. "Film izleyelim mi!" diye bağırmamın üzerine herkes bana döndü. Beren hemen onayladı tabiki, Deren dışında herkes onayladı, Buğra ilk başta bir bana bir Deren'e bakmıştı ama hemen onayladı.

Deren'in yüzü düşmüştü.
Beren'e kaş göz yapmamın üzerine Deren'e "Deren gelde film için içecek ve yiyecek hazırlayalım." dedi. Deren onayladı ve mutfağa geçtiler. Bende yerimden kalkıp kumandayı aldım, ve  Toprak'ın yanına değil de Buğra'nın yanına geçtim. Buğra ilk başta bana baktı, ama ben ona bakmayınca önüne döndü.

Deren ile Beren mutfaktan gelince Deren yerine geçtiğimi gördüğü için sinirlendi, gözlerinden sinir akıyordu. Kendini diğer koltuğa fırlattı. Film bayağı ilerlemişti, korku filmi izliyorduk. Korkunç sahne gelince çığlık atıp refleks ile Buğra'ya sarıldım. Korku sahnesi geçince Buğra'ya sarıldığımı farkettim, yanaklarım kıp kırmızı oldu.

Uykumun geldiğini söyledim, diğerlerininde uykusu gelince gittiler. Bense hemen odama geçip üstümü değiştirdim. Yatağıma geçip bugün olanları düşündüm. Uyumadan önce son hatırladığım Buğra'ya sarılışımdı...

Bölüm nasıldıı?

670 kelimelik bir bölüm oldu. Yazarken yoruldum skckwkckskfjsj. Yeni bölümde görüşürüz...

Su PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin