1. Bölüm

1.4K 30 2
                                    

Merhaba, ben İzem. 19 yaşındayım. 2 yıldır abimin arkadaşına aşığım. İsmi Buğra. İlk başlarda hoşlantı olduğunu düşünüyordum. Ama gerçekten aşık oldum.

Bunu sadece en yakın arkadaşım Beren biliyor. Beren aşık olduğum kişinin kardeşi. Biz küçüklükten beri beraberiz, beraber büyüdük. Annem ve babam başka şehirde yaşıyorlar, abim Toprak ile aynı evde kalıyoruz. Beren ile Buğra'nın ailesinin evi çok yakın, pencereden Buğra'nın odasını görebiliyorum.

Ben bunları günlüğüme yazarken birden kapı açıldı. "İzem partiye geç kalacağız gelsene kızım!" dedi Toprak. "Hazırım Toprak, kapıyı kırsaydın?" dedim. Kıracak gibi girmeye ne gerek vardı? Kapı çalma diye birşey var ama öküz abimin bundan haberi yok. "İyi tamam, gecikmeyelim hızlı gel." dedi.

Günlüğümü kapattım ve kitaplığımın arkasına sakladım. Üstümde mini siyah, askılı bir elbise ve siyah bağcıklı bir topuklu ayakkabı vardı. Elime ise siyah zincirli bir çanta almıştım. Aynadan kombinime baktıktan sonra makyaj masamın üstünden kırmızı tonlarında olan rujumu tazeledim. Ve merdivenden aşağı inmeye başladım.

Abimle evimiz 2 katlıydı. Babamız bize bu evi almıştı. Annem ile aram pek iyi değil, beni çok sevmez. Ama babam sever, abimle ikimizi eşit sever.

Aşağıya inmiştim. Abim geç kalıcaz diye öfleyip duruyordu. Bu gideceğimiz parti abimin bir arkadaşının doğum günü partisi. Abimin o arkadaşını tanımıyorum, sadece Beren gil de gelecek diye gidiyorum.

Arabaya binip yola çıktıktan yarım saat sonra parti alanına gelmiştik. Arabadan inip içeriye girdik. İlerideki bar gibi yerde Beren oturuyordu. Abim arkadaşlarının yanına geçmişti, onların yanında Buğra da vardı. Çok yakışıklı olmuştu, her geçen gün bu çocuğa daha çok aşık oluyorum.

Hemen Beren'in yanına geçtim. Beren gülümseyerek "izem hoşgeldin." dedi. bende selam verip yanına geçtim. Miraç abi'yi izliyordu. Beren birkaç aydır Miraç abiden hoşlanıyordu. Miraç abi, Sinan abi, Buğra, Beren, Abim ve ben küçüklükten beri arkadaştık. Ve birbirimizden hiç kopmadık.

"Ee Beren biraz benle ilgilensen?" gülerek söylediğim şeyi duyan Beren hemem bana döndü. "Aşk işte İzem, sen abimi izlerken ben sana birşey demiyorum." dedi. Doğru söylüyor, her fırsatta abisini gözetliyorum.

Beren'in söylediğinden sonra başımı abim gile çevirdim. Onu gördüm, Buğra'yı. Gülerek abim gille birşey konuşuyordu. O sırada bana döndü.  Göz göze geldik. Kalbim delicesine atmaya başladı. Gülümsedim, o da bana bir baş selamı verip geri arkadaşlarına döndü.

Buğra bana aşık değil. Evet aramız iyi hemde çok iyi. Ama o beni kardeşi gibi görüyor. Ama napıp ne edip onu kendime aşık edeceğim ben İzem'im, bunu yapabilirim.

Bölüm nasıldı? Biraz kısa oldu ama şuanlık böyle devam edecek. Sonra görüşmek üzere...

Su PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin