Sevgili okuyucularım Merhaba hepinize...
Lafı uzatmadan başlamak istiyorum. Yorum atmayı ve yıldızı patlatmayı unutmayalım lütfen 💗 Keyifli okumalar💗Evden çıkıp kampüse gitmek için otobüse bindim. Neyseki bugün çok kalabalık değildi. Koltuklardan birine oturdum ve annemi aradım.
- Alo,Annecim.
-Kızım, bende tam seni arayacaktım. Nasılsın, napıyosun? Dedi her zamanki şen sesiyle.
-İyiyim annecim. Kampüse gidiyorum. Siz nasılsınız, napiyosunuz?
-Bizde nâpalım işte,balkonda oturduk çay içiyoruz babanla.
-Ohh , keyfinize diyecek yok. Ben buralarda sürüneyim siz keyif çatın. Dedim sahte bi sitemle.
- Kendin seçtin Kızım. Biz mi dedik sana ,git Türkiye'de oku diye. Bi tutturdun illa da Türkiye diye. Sanki burada üniversite yokmuş gibi. Gurbet çekiyorsun oralarda.
- Olsun annem. Değecek hepsi merak etme. Ben kampüse geldim, kapatıyorum şimdi. Görüşürüz.
-Görüşürüz Kızım. Dikkat et kendine.
-Sizde dikkat edin annem. Selam söyle babama. Yanaklarından öpüyorum onu.
- Oda sana selam söylüyor, yanaklarından öpüyor.
Telefonu kapattım ve çantama attım. Hızla tıp fakültesine doğru yürümeye başladım.
Ah , çok pardon! Size kendimden bahsetmeyi unutmuşum. Ben Bahar. BAHAR VUSLAT. Kısaca size kendimden bahsedeyim. Ailesiyle birlikte İspanya'da yaşarken, "Ben bu ülkeden sıkıldım. Türkiye 'de okumak istiyorum." diyip kendini gurbete mahkum eden Kızım.
Her günü kosturmacayla geçen ama yine de pes etmeyen Bahar'ım.Ailem aslen Türk. Annem ve babam ikiside Türkiye de doğup, tanışıp , evlenmişler. Ama ikisininde işi yüzünden durmadan ülke ülke seyahat ediyorlarmış. Em sonunda annem bana hamile kalınca düzenli bi hayat istemişler (çok zahmet olmuş. ) İspanya 'ya temelli taşınıp işlerine orada kaldıkları yerden devam etmişler. Sonra ben doğmuşum falan filan...
Şuan da 20 yaşındayım. Tıp fakültesi 2. Sınıf öğrencisiyim. Ve çoktan amfiye geldim. Sizinle konuşunca zaman hızlı geçiyor gibi. Orta sıralardan birine oturdum ve dersi beklemeye başladım.3 SAAT SONRA:
Derslerim bitmişti. Markete uğrayıp bir şeyler aldım ve meydan parkına geçtim. Genellikle tek takılırım. Pek fazla arkadaş ortamım yok. Sadece alt komşum ve arkadaşım olan Derin, kendisi hukuk okuyo ve Polislik okuyan , nasıl arkadaş olduğumuzu bile hatırlamadığım Fırat. Zaten oturduğum evde annemlerin Türkiye deki evleriydi. Arada tatil için gelip gidiyoduk. Ve şuan da benim üzerime.
Marketten alacaklarımı alıp çıktım ve Derin'i aradım. Yanıma gelip gelemeyecegini sordum." Aşko gelmek isterdim ama bu adam beni salmıyo. Bi staj uğruna kendimi yaktım. Milleti kurtarmak için avukat olayım derken, adamı öldürüp katil olucam. Kendimi zor tutuyorum. İstersen Fırat 'ı ara o gelir." diyip kapattı.
Fırat 'ı aramak saçma geldi, niyeyse. O yüzden boş bi masa bulup oturdum. Sprite ı açtım ve bi yudum alıp geri koydum.
Buraya kadar malesef ki. İlerleyen bölümlerde uzayacak merak etmeyin. Kendinize cici bakın. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere......
Papatyama sevgilerimi ve bool kucak dolusu sarılma yolluyorum...
20230901
23.03
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN AZRAİLİ
Romance"Bahar, biz organ mafyasıyız. " İşte tam o anda bende ipler kopmuştu. Yüksek sesle kahkaha atmaya başladım. " Aynen ya. Bende 3. Elizabeth'im. Hatta rahmetliyle taht kavgası yaptık biz. Bi ayağı çukurda diye ona verdim. Saçma sapan şakalar yapmayın...