3.BÖLÜM💐

0 0 0
                                    

Keyifli okumalar dilerimmm...


Güneş çoktan batmış, aksam olmuştu.
Mutfakta oturmuş makarnanın kaynamasını bekliyordum. Gece boyunca yapacak hiçbir şeyim olmadığı için " acaba ne izlesem?" Diye düşünüyordum bir yandan. Makarnanın başından ayrılıp oturma odasına geçtim ve kendimi koltuğa attım. Ama kumandayı görmediğim için sırtıma battı ve ben acıyla kıvranırken televizyon açıldı. Normalde çok az kullanırdım televizyonu. Haberler vardı. Kumandayı almaya üşendiğimden öylece yattım ve televizyonu izlemeye devam ettim. Bir süre sonra makarna kaynaşmıştır diyerekten mutfağa gittim, tahmin ettiğim gibi kaynaşmıştı. Hemen süzüp sosu üzerine döktüm ve oturma odasına geçtim. Tam keyifle yemeye başlayacaktım ki kapı çaldı. Oflayarak yerimden kalktım ve kapıyı açtım. Gelen üst komşumun oğlu Efe'ydi.

- İyi akşamlar Baharcım. Annem kek yapmıştı bende kokmuştur canın çeker diye hemen sanada getirdim.

Efe, 7 yaşında ve beni çok seven tatlı, bıcırık bi çocuktu. Bu yüzden hatta biraz fazla sevdiğinden-arada evlenme teklif ediyor- bana ismimle seslenmesinde bi sorun görmüyordum. Her çocuğu sevmezdim ama Efe elimde büyüdü sayılırdı. Gülümseyerek başını okşadım ve;

- Çok teşekkür ederim Efecim. Annenin ellerine sağlık, selam söyle.

Ona Efecim dememi çok seviyordu gamzeleri gözükecek kadar çok gülümsedi ve devam etti.

- Söylerim tabii. Artık bize hiç gelmiyorsun, kırılıyorum. En kısa zamanda bekliyorum.

Küçük bi kahkaha attım ve sağ yanağından öptüm.

- En kısa zamanda geleceğimden emin olabilirsin yakışıklı.

Hipnoz bir şekilde bana baktı ve elini sağ yanağına götürüp koşarak yukarı çıktı. Bende arkasından kapıyı kapattım ve tabii mutfağa bırakıp koşarak makarnama geldim.

Tam bir kaşığı ağzıma atmıştım ki bu seferde telefonum çalmaya başladı. Sakin bir şekilde makarnanın koltuğa bıraktım ve telefonumu aldım. Arayan Fırat'tı.

- Efendim Fırat?

- Napıyosun, evde misin?

- Evet, evdeyim. İzin verirsen yemeğimi yiyecektim. Ama bir türlü nasip olmuyo.

- Tamam, sakin ol. Sadece merak ettiğimden aramıştım. Müsait değilsen kapatayım.

- Bir kere bölündü zaten. Niye aramıştın?

- Dedim ya, kaç gündür görüşemedik. Merak ettim bende.

- İyi peki.  Merakın gittiyse kapatıyorum.

- Şey... III peki o zaman. Afiyet olsun, iyi geceler.

- Sanada.  Dedikten sonra hemen kapattım ve makarnami büyük bi açlıkla yemeğe devam ettim. Bir yandan da televizyon izliyodum. Tam son lokmayı ağzıma atacakken gelen haberle ağzım bir karış açık kalakaldım.

' SAYIN SEYİRCİLER YAYINIMIZI BİTİRMEDEN ÖNCE SİZE BİR SON DAKİKA HABERİMİZ VAR. BİLİYORSUNUZ Kİ SON 3 YILDIR ORGAN MAFYA VAKALARI OLDUKÇA ÇOĞALDI. ÖZELLİKLE ANKARA, BURSA, İSTANBUL VE ESKİŞEHİR ÇEVRESİNDE KAYBOLAN GENC SAYISI COK FAZLA. EMNIYET KAYBOLMA OLAYLARININ TEK BİR ÇETEYE AİT OLDUGUNDAN ŞÜPHELENMEKTE. HENÜZ ELLERINDE BIR KANIT YOK. ANCAK ALINAN IFADELERDE GECE KAÇIRILDIKLARI VE TEKRAR UYANDIKLARINDA HİÇBİR ŞEY HATIRLAMADIKLARI VE TEKRAR YATAKLARINDA BULUNDUKLARI SÖYLENİYOR. LÜTFEN DİKKATLİ OLUN. GECE'NİN AZRAİLİ VEYA AZRAİLLERİ' NİN BU GECEKİ KURBANI SİZ OLABİLİRSİNİZ. HEPİNİZE İYİ AKŞAMLAR. YATIN GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN..."

"Yok artık. Gece'nin Azraili ne yaa?? Yalan çıkartmada üstlerine yok gerçekten. Bende Gündüz'ün Mikail'i olayım o halde. Tövbe estağfurullah estağfurullah ya.
Makarnanın son lokmasını da ağzıma tıkıştırdıktan sonra bulaşık makinesine yerleştirdim ve kek tabağını alıp netflixten kaldığım diziye devam ettim.


Bugünlük bu kadar can parelerim💝
Biliyorum biraz kısa oldu ama idare ediverin artık. Olaylar yavaş yavaş başlamaya başladı. Umarım keyif alıyosunuzdur. Ayrıca bir noktaya değinmek istiyorum. BU UYGULAMA NEDEN YASAKLANDI ACABA YA! BEN TAM YAZMAYA BAŞLAMIŞKEN HEMDE....
Her neyse yapacak bir şey yok.. Sizleri seviyorum. Görüşmek üzereeeee...

Minik yıldızı parlatalım lütfennn⭐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECENİN AZRAİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin