7.Bölüm:Valiz

13 2 3
                                    

Selam!! 👋🏻
🪷Canım aşırı bölüm yazmak istedi,uzatmayacağım çünkü hemen diğer bölümleri yazmak istiyorum...🐚
Aklımda değişik planlar var 😎
Ama bu bölüm daha soft ve MinGin ağırlıklıdır (Min-ji/Jeongin)✨☀️
Neyse yine çok uzattım..
🤍✨!!İYİ OKUMALAR!! 🫶🏻🫧

Eun kyung'dan;
SONUNDA,bizim eve varınca hepimiz varınca birlikte içeri girdik ve valizleri toplamak için odalarımıza girdik.Benim oda arkadaşım Min-ji'ydi.Sonra iki dakikalığına odadan çıkıp tuvalete gittim...

Jeongin'den;
Biz içerde oturup eşyalarını toparlamalarını bekliyorduk.Herkes ya telefona bakıyor,ya da sohbet ediyordu.Bense bana verilen içecek bardağıyla oynuyordum.Sonra içerden bir ses duydum,Min-ji,Eun'a;
"Eun,boyum dolabın üstüne uzanmıyor,gelip valizleri indirir misin?"

Eun belli ki tuvaletteydi yapacak bir şeyim olmadığı için kalktım ve sesin geldiği odaya girdim,en azından işe yarayacaktım?

İçeri girdim ve rengarenk odaya baktım;

Min-ji'ye baktığımda ise dolabın üstlerine zıplamaya çalıştığını gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min-ji'ye baktığımda ise dolabın üstlerine zıplamaya çalıştığını gördüm.

Jeongin:Min-ji?
Min-ji:Oppa? Eun'u gördün mü? Seslendim ama duymadı sanırım,şu valizi almaya çalıştım ama boyum ulaşmadı
Jeongin:Eun tuvalete sanırım?
Min-ji:Aaa evet! "Bana sen valizini hazırla,gelince ben kendiminkini hazırlarım,kulağımda kulaklık olacak,banyodaki eşyaları alacağım." demişti.Nasıl unutabildim?
Jeongin:Yardım etmemi ister misin? İndirebilirim valizlerinizi?
Min-ji:Olur çok minnettar kalırım.

Parmak uçalarıma uzanıp valizleri indirdim.Sonra Min-ji'ye baktım;dolabını açmış içinden seçtiği kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı.Sonra ona döndüm ve sordum;

Jeongin:Min-ji burada durabilir miyim,içerinin sohbeti sarmıyor da?
Min-ji:Huh? A tabii tabii istersen yatağıma oturtabilirsin.
Jeongin:Hangisi,pembe olan mı turuncu mu?
Min-ji:Üstünde azıcık olan,pembe yani...

Bağdaş kurarak oturdum ve yatağın üstündeki ayıyı almak için izin istedim.Min-ji kabul edince aldım ve inceledim;

Tatlı bir ayıcıktı,Min-ji sonra bana döndü ve konuştu;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tatlı bir ayıcıktı,Min-ji sonra bana döndü ve konuştu;

Min-ji:İlk defa uçağa bineceğim için çok heyecanlıyım,ama bu yüzden gece hiç uyuyamadım.Çok uykum var.
Jeongin:Biraz tuhaf bir teklif gibi gelebilir,uçakta istersen yanıma otur,başını omzuma koyarsın ve de uyursun,ben rahatsız etmem zaten,kulaklığımı takıp müzik dinlerim.
Min-ji:Gerçekten yaparsan ikinci minnettar kez minnettar kalırım,sağol oppa sen bir tanesin!!

Min-ji o sevinçle gelip boynuma sarıldı.Bende baya şaşırsamda boşta kalan kollarını Min-ji'nin beline doladım.
Sonra Min-ji ne yaptığını fark edip özür diledi ve tam geri çekilecekken,refleks olarak Min-ji'yi kendime çektim ve sarıldım;

Jeongin:Özür dilemene gerek yok,böyle şeylere takılmam ben.Neyse geç kalıyoruz daha bizim eve uğrayacağız hadi!

Min-ji çekildi ve dolaba gitti.Sonra dolaptakileri valizine koyup kapattı ve kendi kendine seslice sordu;

Min-ji:Giderken ne giysem ki? (Sesli düşünüyor)
Jeongin:Soldaki çok güzelmiş ,bence o olsun;

Min-ji:Giderken ne giysem ki? (Sesli düşünüyor)Jeongin:Soldaki çok güzelmiş ,bence o olsun;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min-ji:E o zaman Eun'a bunu vereyim,zaten isteyip duruyordu.
Jeongin:Bak bir taşla iki kuş vurdum gördün mü?
Min-ji:Teşekkürler oppa bu çabanı çok takdir ettim (!)

Eun o sırada odaya girdi ve Min-ji'ye 'Bu niye burda?' Der gibi baktı.Min-ji;

Min-ji:Size on saat seslendim Eun hazretleri,ama siz teessüf etmemiyince sağol olsun oppam yapmadığın iyiliği yaptı.Bu arada ben sana küstüm,o yüzden Jeongin oppamla oturacağım,beni unut Eun!
Eun kyung:İlki;ben sana kulaklık taktığımı zaten söylemiştim.İkincisi;Ben kiminle oturayım Min-ji-sshi?!
Min-ji:Git Seungmin oppaya falan sor?
Eun:HAYATTA OLMAZ!! AS-LA,ASLA,ASLA,ASLA!!

İkimizde Eun'a bakıyorduk.Ayağa kalktım ve sırıtarak Min-ji'nin yanına geçip elimi omzuna attım;

Jeongin:Ne oldu nuna maknae birliği seni memnun etmedi mi?
Eun:Bana bak! Senin kafanı dağıtırım ÇÖL TİLKİSİ!! Niye durduk yere kaç YILLIK yol arkadaşımı benden alıyorsun?!?
Hyunjin:A-şey ben biraz aldatılma ve ihanet ile karışık dram kokusu aldımda? Biliyorsunuz bu konularda hassasım...

Ben katıla katıla gülerken,Min-ji de benimle beraber kriz geçiriyordu.Dayanamayıp kendimi yatağa attım ve bacaklarımı kendime kadar çekerek gülmeye ve krizimin geçmesini ummaya başladım....

Lena'dan;
Sonunda bizde işimizi bitirip Skz'in evine doğru yola çıktık.Bir yandan arabayı süzdüm;

İlk olarak; bir yandan sohbet edip bir yandan da el kol şakası yapıp birbirini dürten; 'MinSung?' Tamam!
Hm..Hararetli hararetli gelecek şarkı klip ve kaleografi konuşup canımızı sıkan; 'BinChan?' Tamam!
Peki...Sırtları birbirine dönük kavga etmiş gibi duran mızmız ikili; 'EunMin?' O da Tamam!
Küçük,masum masum birbirlerinin omzuna yatmış müzik dinleyerek sohbet eden; 'MinGin?' Ayy...kıyamam (bir güzel kıyacak ki birkaç bölüm sonra😈) onlarda Tamam!
Kim daha tatlı yarışması yapıp birazdan transa geçeceklerini düşündüğüm; 'SquBin?' İ-iyi en azından tatlı krizinden sonra hâlâ hayatta kalmaları mucize,Tamam!
Toksikler tarafından linç yiyip,düşmanmış gibi davranılmaya zorlanan platonikler; 'HyunLix'? Tamam!
Ve son olarak sıkıntıdan saç tellerini sayan ve yardımcı olmak için flaş ışığını tutan; 'YejUng?' Tamamız!

Evet bu kadro ile şimdide bizim valizleri almış,KARDEŞ GRUBumuzun evine doğru gidiyorduk.Bir an aklıma bir şey takıldı...; 'Saat kaç?'.Baktım ve...nE?

"SAAT 8.30 MU?! KESİNLİKLE YETİŞEMEYECEĞİZ!!"


Tekrardan Selam!! 👋🏻
Şimdi sorabilirsiniz;
"Bu Lena niye bir anda heyecan yaptı?"
🐚🌾Çünkü bunlar dün konuştu ve bugün uçak akşam 18.00'de kalkacak,ama Lena hastalık hastası bir dakik olduğu 🫧🪷için geç kalacaklarını düşünüyor.
E normal,sonuçta daha bir sürü işlem yapılacak 😁
İşin arasında da Lena gibi birini delirtmemek olmazdı...Değil mi?😎
Neyse hoşçakalın;
Neşe 😄,
Sağlık 💊,
Ve Huzurla kalın!!,🏞️
🤍🤍!!SEVİLİYORSUNUZ!!🤍🤍

 Stray Kids with the SunshineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin