Evvvett!!Selam millet!! 👋🏻
Bu sefer inanın yazacak hiçbir şeyim kalmadı...O yüzden sıradaki bölümün bomba olacağı,ama notlarımın taslaklarını;kafam karışmasın diye sırayla eklediğim,yazdığım için sırada bu var...
🫶🏻✨!!NEYSE:İYİ OKUMALAR DİLİYORUM!!🤍☀️Binnie'den;
Biz uyuya kalınca şofürün seslenmesiyle uyandık.Yanındaki koruma öldürecekmiş gibi bakarken,şofür imâkar bir şekilde bize bakıyor ve gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.Chanla arabadan indik.Bir müddet ayılıp esnedikten sonra saatin 3 olduğunu görmemle birlikte küçük bir şok krizi geçirdim.Çünkü sabah değil gece 3!!Bu adam cidden acımasız...
İkimizde sırt çantalarımızı yanımıza alarak ofise ilerledik.Kapının önünde nefesimizi tuttuk ve birbirimize baktık...
'Umarım kötü bir şey yoktur...'dedi.Bende 'Umarım...' demekle yetindim.Chan kapıyı çaldı. Gergin bir ;'GEL!' komutu alınca kapıdan başımızı uzattık.JYP:Geçin,geçin sizinle bir şey konuşacağım...
Biz tabii gerginliğin en pic noktasını yaşıyoruz.Daha net nasıl anlatayım..? Yani ortamdaki gerginlik seviyesi elle tutulur cinsten....O derece...
JYP:Bakın biz tüm şirketler olarak tüm gruplarımıza;'KARDEŞ GRUP' diye bir proje oluşturduk.Bu ne diye sorarsanız;Şirketlerde çıkış yapan HER GRUP bir de kardeş gruba sahip olacak,sizin gruplarınızın dün akşamki etkinlikte birlikte olan arkadaşlığınız kameralara yansımış ve insanlar çok olumlu bakmış,baya baya yakın arkadaş olmamızı istiyorlar.Açıkçası,Şaşırdım...
Bu son kelimeydi söylerken Chan'ı süzdü ve iğrenir gibi baktı.Derdi neydi bunun!?
JYP:Neyse eğer sizde kabul ederseniz,bu sözleşme ile iki grubu kardeş grup yapabilirsiniz.Ama baştan uyarıyorum;Skandal,kavga,tartışma ve ÖZELLİKLE SEVGİLİ,AŞK HABERLERİ istemiyorum!!Eğer tamamsanız hemen çıkışta ikiniz giderken bir yayın açın ve insanlara bunun açıklamasını yapın.Ve de yarına kadar hazır olup tüm işlemleri halledin,iki grubu da Maiami'ye yollayıp 1 ay boyunca vlog çekip yayın yapmanızı ve ortak çıkarmanızı istediğimiz albüm ile ilgili düşünüp,tartışmanızı istiyorum...
Biz tabii şok,far görmüş tavşan gibi bir birbirimize bir de Park Jin Young'a bakıyoruz.En son onaylayıp grup adına imzaladık ve çıktık odadan.İkimizde hala şok içindeyiz ve birbirimize bakıyoruz;
Chan:Ne-olmuş bu-na? Kafasına saksı mı düştü,ama belki de hastadır...
Dedi ve güldü.Bende tuhaf ve anlamamış bir gülümsemeyle ona dönüp;
Binnie:Sanırım bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösteriyor ha?
Dedim ve omuz silktim.Gerçekten biz az önce ne yaşadık...?
Hızlıca boş şirkette tuvalete doğru ilerledik.Gecenin bu saati boş olması gayet doğal yani.Şimdide kimsenin izlemeyeceğini ORTAK AÇIKLAMA yayını için hazırlık yapıyordum.İkimizde artık yorulduğumuz için sırt çantalarının içindeki pijamaları giyip yayın yaptıktan sonra 2 saatlik yolun tamamını uyuyarak geçirmeyi planlamıştık.
Sırt çantamı açıp içinden rahat bulduğum,ayrıca pijama olarak nitelendirebileceğim giysilerimi ve siftahını yapacağım terliklerimi çıkardım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids with the Sunshine
FanfictionJYP'nin yeni çıkış yapan kız grubu Sunshine,Stray Kids ile yakın arkadaşlıklar kurar... ~Bu kitaptaki tüm olaylar KURGUDUR~✨ ~Argo,küfür içerir~☀️ ~Kitapta 'smut,cinsel içerikler ve +18 ögeler BULUNMAKTADIR !!~🫧 ~Ama sarılma ve temas bulunur ~🫶🏻...