Evelyn
Jeremy jelenik meg az irodámban ziláltan, mögötte a három elrabolt megláncolt lélekkel. Felvont szemöldökkel nézek végig rajtuk. Véresek, csapzottak, alig állnak a lábukon.
– Jelentem, megmentettük őket, viszont a tízből három lelket elvesztettük az A osztagból, akiket magammal vittem.
Jeremy elé villámlok és megragadom a felsőjénél fogva. Nem érdekel, hogy a testvérem, nem érdekel, hogy alvezető, az sem, hogy a három lélek látja a kirohanásomat, mert teljesen jogosan teszem ezt.
– Megmondtam, hogy következményei lesznek, ha hibáztok! – szorítok rajta erősebben. Félrenéz, nem mer a szemembe nézni. – Megöltétek azokat a lélekfalókat, akik ott voltak?
– Meg. Előtte viszont – fordítja rám a tekintetét –, elszóltak valami érdekeset.
– Hallgatlak, ne várass vele! – elengedem őt és egyet hátra lépek.
– Holnap akarják elfoglalni a kastélyunkat, méghozzá a lidérc segítségével.
– A lidérc – suttogom. – Holnap? – kérdezek vissza, amikor felfogom, mit mondott.
– Igen.
– Francba! – szorítom ökölbe a kezemet idegesen. – Hagyjatok magamra! – parancsolok rájuk.
A lidérc, akiről elég keveset tudok és aki megsebzett, akár halálos végkimenetelű is lehetett volna a találkozás. A lidérc, akit Melzenor zárt el a pokolba, viszont kiszabadult és velem akar megküzdeni. A pokolban rólam hallott, nem jelenthet jót. Nyerhetünk-e ellenük? Túl sok a felmerülő kérdés, amire nincs személy, aki választ adhatna.
Ha átengeded a tested, garantálom, hogy végzek a lidérccel. Bárkivel végzek, egy szavadba kerül – hallom a belsőm érdes, mély hangját.
– Bárkivel – ismétlem magamban.
Igen, bárkivel, csak ki kell mondanod.
Egy pillanatra, mintha megállna az idő, meredten nézek magam elé, remegni kezdenek a kezeim. Hirtelen rájuk nézek, a remegés abbamarad, ahogy ökölbe szorítom őket. Nem képzelődtem, amit az előbb hallottam, azt tényleg hallottam. Nem áltathatom magam, nem egy belső énem beszél hozzám, valaki lakozik bennem. Ő az, aki folyamatosan suttog nekem arról, hogy pusztítani akar. Most is csak felajánlotta, hogy mindent elintéz csak adjam át neki a terepet. Még mit nem! Nem adom ilyen könnyen a testemet. Én fogok győzni. El fogom tiporni a lidércet. Azt még nem tudom, hogyan, de nincs más lehetőségem, meg kell tennem.
Melzenor könyvespolcához lépek és böngészni kezdem sokadjára is a köteteket. Mindegyiket olvastam, betűről-betűre. Tanulmányoztam a képeket, megtanultam a képességeket, miért is remélem, hogy valami újat találok?
Tudni akarom, ki az, aki bennem lakozik. Hogy került oda? Mióta van ott? Vajon válaszolna, ha feltenném neki a kérdéseket? Nem biztos, hogy fel vagyok rá készülve. A holnap viszont nagyon kérdéses számomra. Túl rövid idő ahhoz, hogy minden a terveim szerint alakuljon.
Ha átadnám a testem irányítását a bennem lakozó lénynek, mi a biztosíték, hogy én látni fogom az eseményeket? Hogy lennék képes elviselni, hogy irányítja a testemet? Mi van akkor, ha nem adja vissza az irányítást? Miért is tenné, hiszen akkor kiszabadulna...
Idegesen megrázom a fejemet, aztán borzolni kezdem a hajamat. Megőrülök! Meg kell védenem mindenkit, bukásról szó sem lehet.Át kell kutatnom az egész kastélyt, ha ebben az irodában nem találok semmilyen információt a lidércről, valahol lennie kell róla valami nyomnak. Olyan nincs, hogy semmit ne hagyott volna hátra Melzenor.
YOU ARE READING
Mivé váltam?
Fantasy/Érted adtam a lelkem - 2.kötete!/ Evelyn eladta a lelkét a szerelme életéért cserébe egy Istennek, ám nem számolt azzal, hogy ki lesz belőle. Nem számolt azzal, hogy mit kell csinálnia, hogy mivé változik majd át, és mi lesz annak az ára. Látszóla...