Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumKeyifli okumalar♥️
~~~
Sırtımda gezinen zarif parmaklar beni güneşten korumaya çalışıyordu. Kremi vücuduma büyük bir özenle yediren sevgilimin parmakları ile gözlerimi kapamıştım. June öve öve bitiremediği kremi tenime sürerken sırt üstü uzanmam için kalçama minik bir şaplak atmıştı.
Bikinimin ipini açtığı için kumaş parçasını göğüsüme bastırarak şezlongta sırt üstü döndüm. Gözlerimi güneşten dolayı kısarak açarken June parmaklarındakı beyaz kremi karnıma ve kumaştan açıkta kalan göğüsüme masaj haraketleri ile yedirmeye devam etti.
"Siz ne zaman etrafımda olsanız resmen diken üstünde oluyorum." James bıkkın bir nefes alıp ciddi gözlerini bize bakan erkekler üzerine dikmişti.
"O kadar şehvetle yapıyorsunuz ki adamları bile yargılayamıyorum ama birazdan yumruğumu geçireceğim yüzlerine." James'e bakarak kahkaha atarken June ellerini bikinim altından geçirerek göğüslerime atmıştı.
"Onu odanızda yaparsınız. Elini çek, June!" James, June'un kolundan tutup kendi yanına çekerek oturttu. Parmağını da tehditkar bir şekilde sallarken eline bir tane kokteyl tutuşturmuştu. "Onlara saldırırsam dövüleceğim, uslu durun."
Evet, James muhtemelen erkeklik damarı ile bize salyalar akıtan erkeklere saldıracaktı ve onlar daha çok olduğu için mantık olarak dövülecekti. Bu yüzden sevgili arkadaşımı düşünerek doğrulup bikinimin iplerini bağlamıştım. Rue, James'i yeni bulmuştu, bizim yüzümüzden kaybederse canımızı okurdu.
İkisi tam bir sevgi pıtırcığı olmuştu.
"Jungkook, sıradakı tüm kızlarla flört ettin. Bir tanesini bari es geçseydin, barmen kız bile senin yüzünden işini yapamadı. İki saatir bu dondurmaları bekliyorum." Yanımıza gelen Rue sinirle isyan ederken başımı çevirip ikisine baktım.
Keşke bakmasaydım çünkü gözlerimi geri çekmem biraz zaman almıştı.
Sadece iki yıl ve birkaç ay ama yemin ederim sanki daha fazla geçmiş gibi geliyordu. Bu bedeni en son gövdesi çıplak bir şekilde gördüğümde bu kadar kaslı ve ya dövmeli değildi. Eskiden de vardı dövmeleri ve yapılı vücudu ama şimdi gözüme tam olarak bir 'adam' gibi gelmişti. Yutkunmama sebep olmuştu. Bu kadar iyi gözükmesi benim açımdan iyi değildi, çünkü ona bu kadar çok bakmamalıydım.
"Benim ne suçum var? Kendileri bana iş atıyorlar. Sanki kıza siparişleri ben karıştır dedim, gözünü üzerimden çekseydi bu kadar uzun sürmezdi." Gözlüğünü kafasına taktığında konuştuktan sonra gözleri bana doğru dönmüştü.
Yakalanmamla hızlıca gözlerimi başka tarafa çevirdim ve saçlarımla oynadım. Siktir, o kadar uzun bakmamalıydım işte!
"Sende onlara karşılık veriyorsun, suçun bu olabilir." June dondurmasını yerken kaşığını sallayarak konuştuğunda Jungkook onun yanına oturdu.
"Güzelim, bu grupta tek bekar olarak bir şeylerin hakkını vermem lazım. Haksız mıyım, James?"
"Ne bok yersen ye." James, Rue ile dondurmasını paylaşırken oralı olmadı bile. Rue'nun dertlerini ilgiyle dinlerken aynı zamanda dondurma ile besliyordu. Bu performansı ben bile beklememiştim ama James tam bir aşk adamı çıkmıştı.
"Senin yerine de yerim merak etme." Göz kırparak arkasına yaslandığında gözlerimiz yeniden saniyelik buluştu. Ve yine anında kaçıran ben oldum. O ise tam tersi beni süzmeye devam etti. June ona bir şeyler anlatıyordu ama gözlerini benim üzerimde gezdirmekten çekinmemişti birkaç saniye daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea right? | liskook
FanfictionLisa için 'artık kızlardan hoşlandığını' söyleyerek ayrıldığı eski sevgilisi Jungkook ile arkadaş kalmak iyi bir fikir değildi. jeon jungkook & lalisa manoban