A trecut o saptamnana de la intamplarea cu Yoru, sincer nuj dc dar minho a devenit mai grijuliu, dar dur in acelasi timp. Poate e din cauza locului de munca cine stie?
Stau cu Joon pe canapea uitandu-ne la un film, cand deodata cineva bate la usa, ma duc eu sa deschid, Joon nici nu se clinti de pe canapea, dar era ciudat ca nu era la ușa, asa ca o inchid crezand ca e vrun copil dasta debil care face farse, dar o mana opri ușa. Ma uit inspre Joon dar el disparu, probabil sa bagat in umbra.
Ma indepartez de usa iar aceasta se deschise din nou, trantindu-se de perete, pe ea intrand nimeni altcineva decât Yoru.
"Ne intalnim din nou, nu-i asa...Jisung?" Spuse ea, dar totul incepe sa se inegreasca, putand sa aud doar strigatele lui Joon.
*Time Skip*
Ma trezesc într-o incapere fara pic de lumina, la naiba am fost furat a doua oara luna asta, dar am evoluat deoarece de data asta se pare ca sunt legat de un scaun iar locul in care sunt arata un pic mai intretinut.
Usa se deschise luminand toata camera, pe usa intrand Changbin.
"Imi pare rau han, dar proasta de sormea a gresit persoana, de fapt trebuia sa fure pe altcineva tot cu numele de Jisung, dar se pare că te-a luat pe tine, dar faza rea e ca acum nu mai vrea să-ți dea drumu, dar faza buna e ca te pot scoate eu de aici"
Changbin veni spre mine dezlegandu-ma de scaun, evident ca nu putea fi asa usor si ca fix cand sunt eliberat pe usa intra Yoru.
"CHANGBIN ȚI-AM ZIS CLAR C-...Oow, jisung tu ce cauti aici?"
"Cum adica ce caut aici?... Tu m-ai adus"
"Ba nu, eu am fost plecata la magazin, si nu as face niciodata una ca asta"
"Cum nu? Ai omorat acum o saptamana o femeie"
"Acum o saptamana fix dupa ce am fost la tine am plecat într-o vacanță"
"Atunci de ce erai la stiri?"
"Iti jur ca nu am fost rau, dar am o banuiala ca cineva a falsificat asta, dar cine?"